Kävin juoksemassa ja joku mies juoksi koko
lenkin mun perässä. Todella pelottavaa. Jos lisäsin vauhtia, niin hän lisäsi myös. Oli pakko mennä lenkin loppupuolella kauppaan ja seurasi sinnekin. Kassajonoon tuli perään. Tulin kaupasta ulos ja jäin seisomaan oville. Hän tuli myös siihen. oli sittenkin ennemmin joku poika kuin mies. Tuijotin sitä vähän aikaa silmiin ja kysyin onko jotain asiaa mulle, kun pitää seurata. Hän sanoi, että ei ja anteeksi, jos tuntui että seurasi ja että ei ollut tarkoitus. Lähdin kävelemään kotiinpäin ja hän jäi siihen. Ihan sairaan outo tyyppi. Näytti ihan normaalilta nuorelta.
Kommentit (30)
Ihan normaalia seurata hyväperseistä naista. Minäkin katselen salilla ihan vapautuneesti naisten perseitä. Mitä vanhemmaksi tulen niin sitä häpeilemättömimmin.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:47"]
Ihan normaalia seurata hyväperseistä naista. Minäkin katselen salilla ihan vapautuneesti naisten perseitä. Mitä vanhemmaksi tulen niin sitä häpeilemättömimmin.
[/quote]
Itsekin katselen, mutta koitan olla aiheuttamatta ahdistusta naisissa.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:47"]
[/quote]
seuraatko salilla naisia harjoituspaikasta toi laitteesta toiseen ja ajoitat lähtösi salilta samaan ajankohtaan ja jäät ovelle odottamaan, tuskin
Tuijottiko se sua siellä kaupan ulkopuolella ap? Vai miten sait heti katsekontaktin?
Vierailija kirjoitti:
Ilkka kivi runkkaa autossa.
siis pelle oot, etkä muuksi muutu.
tule tänne työnnän kiven perseeseen.
ja suuhun porkkana.. multainen.
siinäpä vitsiä.
naurattaa enemmän kun sen koomikon jutut😅
Hyökkäys on paras puolustus. Juoksee paikkaan, josta helppo saada apua, seisahtuu, törkkäsee vähän rintakehään ja karjaisee kunnolla, että "mikä v...tu sua vaivaa!?!"
Näin tein itse kerran, kun sama hyyppäri seurasi toistamiseen. Yritti siinä sitten juosta pakoon sanomatta sanaakaan. Otin paidasta kiinni ja vedin tarkoituksella kunnon huutoraivarit. Tyyppi kaatuikin siinä sitten vielä kompuroidessaan. Veikkaan, että mietti tovin, ennenkuin seuraavaa uhriaan etsi. Minä se en enää sen jälkeen ollut.
Oliko "poika" 30v nimeltään Ahmed?
Oli varmaan kiimainen ja parrakas poikalapsi?
Ai jos jollain on hyvä takapuoli, perässä saa juosta? En minäkään jos näen tiukkavartaloisen ja pebaisen kundin sen perässä lähde juoksemaan..auringossa kiiltäviä lihaksia voin ihailla ohimennen kyllä "huomaamatta". Tuo alkaa olemaan ahdistelua tai vainoamista melkein. Voi sanoa soittavansa poliisit jos tarvis, ottaa kuvan todisteeksi henkilöstä.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2014 klo 18:19"]
Siis hyi vittu mitä pelkureita te ämmät ootte!!!Ei ihme että teitä hakataan ja raiskataan kun ootte tollasia vässyköitä.
[/quote]
Mahtaisitko itse tuntea pelkoa, jos sun perässä juoksisi silmät pakkomielteisesti kiiluen kaapin kokoinen homo? Jos olisi selvää, ettet voisi mitenkään pärjätä sille, ja sille sun raiskaaminen olisi hyvin helppoa? Ja se seuraisi sua, vaikka hidastat vauhtia ja nopeutat, ja tulee kauppaankin perässä...