Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ihastunut" teinipoikaan..

Vierailija
15.06.2012 |

No jopas. Tämmöistäkin voi sattua, vai oonko vaan seonnut?

Tapasin erään teini-ikäisen pojan sattumalta ja nähdään säännöllisesti ihan saman harrastuksen takia. Hirmu valloittava tyyppi ja hauskaa juttuseuraa.

"Ihastuin". En mitenkään romanttisessa mielessä, enkä todellakaan seksuaalisessa mielessä. Lähinnä poju olis semmonen "unelmavävy" :D Ja harmikseni oma tytär on 10 vuotta liian nuori, ettei voi sillekään poikaa naittaa. Ja poika kun alkoi seurustella, niin mä tunsin itseni vähintään typeräksi, kun "mustiksena" itsekseni kirosin, että poika saisi paremmankin, kuin se pikkupissis... :roll: Joo, en ikuna tunnustaisi, enkä ikuna menis mitään sanomaan. (Voi mua parkaa, kun oma poika tulee seurusteluikään... ja voi mun poikaparkaa XD)

Ihan uusia ihastuksen ulottuvuuksia. Omituista. Vai olenko mä vaan omituinen? Haluisin vaan onnitella poitsun vanhempia, kun ovat semmosen pojan kasvattaneet :P

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiie mitä sanoo oon huomannu kyllä..

p15

Vierailija
2/2 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä ensin tällaisessa tilanteessa itselleenkin selittelee että "enhän minä seksuaalisessa mielessä". Sitten joutuu myöntämään - ainakin itselleen. Puhun kokemuksesta, tosin ihastuspoika oli jo 18.

Mikael28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla