Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi taivas meillä on järkyttävän komea remonttimies!!

Vierailija
15.06.2012 |

Tupsahti juuri oven taakse, huh!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repaleiset farkut, ei paitaa, lihakset pullistelee, vasara roikkuu farkkujen kauluksesta, tumma sliipattu tukka, musta raita poskessa, kiipesi parvekkeen kautta sisälle? :D

Vierailija
2/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn antaisitko ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on tosiaan ihan oikeasti KOMEA, vaaleat siistit hiukset, sopusuhtainen kroppa ja mikä hymy! Harvoin kävele vastaan.

Vierailija
4/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuitenkaan sua ottaisi, en usko. Kokeile ja raportoi tuloksista! Kertahan tällä vaan eletään jne. sun muuta av-klisettä.

Vierailija
5/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi ihan vatsanpohjasta kutittaa kun ajattelin komeaa remonttimiestä :-o Taidan olla pahasti puutteessa tosiaan!

Vierailija
6/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuitenkaan sua ottaisi, en usko. Kokeile ja raportoi tuloksista! Kertahan tällä vaan eletään jne. sun muuta av-klisettä.

t.ap

Vierailija
7/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nakerti, kun laahustin avaamaan hälle oven repaleisissa verkkareissa, tukka sotkussa ja meikittömänä... :D

Vierailija
8/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nakerti, kun laahustin avaamaan hälle oven repaleisissa verkkareissa, tukka sotkussa ja meikittömänä... :D

Vierailija
9/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime syksynä meille tullutta komeaa nuorta Soneran asentajaa :D Olin tilannut Soneralta nettiliittymän mikä ei kuitenkaan lähtenyt toimimaan. Sieltä tuli asentaja tarkistamaan tilannetta ja löytyikin vika eli meidän taloyhtiön kaapista ei ollutkaan kytketty sitä liittymää päälle koska rappuun ei ollut ilman avaimia päässyt tätä työtä tekemään. Mutta sitten se asentaja halusi vielä tulla sisään meille testaamaan että varmasti pääsee nettiin kun laittaa piuhan makuuhuoneen ethernet-rasiaan.

No istahdin sängylle odottamaan kun asentaja availi läppärinsä ja testasi. Testauksen jälkeen asentaja istahti viereeni sängylle ja tuijotti minua silmiin. Minuun meni joku ihme nymfomaanipiru nimittäin laitoin käden hänen reidelleen ja siitä se sitten meni kiihkeäksi rakasteluksi. Olen sinkku eli ainakaan minun puolelta ketään ei petetty, siitä asentajasta en tiedä. Hän kiitti minua lähteissään ;)

Vierailija
10/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(no, onhan heissäkin tietysti kaljamahoja, muttayleensä ottaen todella hyvännäköisiä ja huumorintajuisia tyyppejä.

Minua ei kapeaharteiset pukupellet kiinnosta yhtään, sekä duunareita, että pukumiehiä saan katsella työssäni päivittäin, ja arvatkaa vain kumpia vilkuilen "sillä silmällä..."?

T: naispuolinen inssi

Vierailija
11/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime syksynä meille tullutta komeaa nuorta Soneran asentajaa :D Olin tilannut Soneralta nettiliittymän mikä ei kuitenkaan lähtenyt toimimaan. Sieltä tuli asentaja tarkistamaan tilannetta ja löytyikin vika eli meidän taloyhtiön kaapista ei ollutkaan kytketty sitä liittymää päälle koska rappuun ei ollut ilman avaimia päässyt tätä työtä tekemään. Mutta sitten se asentaja halusi vielä tulla sisään meille testaamaan että varmasti pääsee nettiin kun laittaa piuhan makuuhuoneen ethernet-rasiaan.

No istahdin sängylle odottamaan kun asentaja availi läppärinsä ja testasi. Testauksen jälkeen asentaja istahti viereeni sängylle ja tuijotti minua silmiin. Minuun meni joku ihme nymfomaanipiru nimittäin laitoin käden hänen reidelleen ja siitä se sitten meni kiihkeäksi rakasteluksi. Olen sinkku eli ainakaan minun puolelta ketään ei petetty, siitä asentajasta en tiedä. Hän kiitti minua lähteissään ;)

Vierailija
12/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime syksynä meille tullutta komeaa nuorta Soneran asentajaa :D Olin tilannut Soneralta nettiliittymän mikä ei kuitenkaan lähtenyt toimimaan. Sieltä tuli asentaja tarkistamaan tilannetta ja löytyikin vika eli meidän taloyhtiön kaapista ei ollutkaan kytketty sitä liittymää päälle koska rappuun ei ollut ilman avaimia päässyt tätä työtä tekemään. Mutta sitten se asentaja halusi vielä tulla sisään meille testaamaan että varmasti pääsee nettiin kun laittaa piuhan makuuhuoneen ethernet-rasiaan. No istahdin sängylle odottamaan kun asentaja availi läppärinsä ja testasi. Testauksen jälkeen asentaja istahti viereeni sängylle ja tuijotti minua silmiin. Minuun meni joku ihme nymfomaanipiru nimittäin laitoin käden hänen reidelleen ja siitä se sitten meni kiihkeäksi rakasteluksi. Olen sinkku eli ainakaan minun puolelta ketään ei petetty, siitä asentajasta en tiedä. Hän kiitti minua lähteissään ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän