Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teille perseseksin fanit!

Vierailija
11.06.2012 |

Ymmärrätteko kuinka epänormaalia touhua on panna kullilla toisen persereikään jos siinä vieressä on parempikin vaihtoehtoreikä? Naiset ovat tarkkoja siitä, ettei pillun puolelle pääse anusbakteereita mutta mies lykkii kulliaan ihan innolla toisen paskaluukkuun. Hei haloo.

Aika moni yököttelee, että kamalaa kun homot hoonaa toisiaan perseeseen mutta miehen ja naisen välillä se onkin "ihanaa seksiä".

Kyllä on maailma mallillaan, nykyään on pillukarvatkin ihan iik yök ja kamalaa ja ne heti poistettava, samalla kun toisen paskatorveen on OK lykkiä kullia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka epänormaalia on vaahdota täällä toisten seksielämästä niin paljon että menettää oman järkensä?

Vierailija
2/21 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niiltä voi odottaa? Muuta kuin perseeseen panemista, senverran piilohomoja/neitejä nuo nukypojat taitaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka epänormaalia on vaahdota täällä toisten seksielämästä niin paljon että menettää oman järkensä?

Pelottavan kiinnostunut ap on muiden seksielämästä. =O Itselleni lähinnä aivan sama.

Vierailija
4/21 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niiltä voi odottaa? Muuta kuin perseeseen panemista, senverran piilohomoja/neitejä nuo nukypojat taitaa olla.

esimerkiksi antiikin Rooman pojat? Taisi peppuseksi siihen aikaan olla vielä yleisempää niin rahvaan kuin ylhäisönkin piirissä.

Vierailija
5/21 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ollut ehkäisyä keksitty

Vierailija
6/21 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verrain miehekkäitä ovat aina olleet ;)

Vierailija
7/21 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan nyt ihan iisisti *paijaa päätä*, verenpaineesi varmaan jo epäterveellisellä tasolla, näen kuinka verisuoni sykkii ohimollasi:D

Se mikä ei ole tervettä, on tuollainen vaahtoaminen siitä mitä toiset, aikuiset, ihmiset tekevät makuuhuoneissaan.

Ei pitäisi sitä sinun "paskatorveasi" kutittaa se asia ainakaan niin kauan kun lakia ei rikota eikä kumpikaan osapuoli kärsi vaan päinvastoin nauttii:D

Relax, silloin sinäkin nautit seksistä ja ehkä saat jopa orgasmin tai useammin.

PS, se pepun alue saattaisi sinullakin olla ns ergoneeninen alue ja saattaisit jopa nauttia sen koskettelusta/peppuseksistä, mutta toisaalta eihän tuollainen tuomaantorvi edes nauti seksistä koska mm orgamsin saaminen on 50% psyykkistä ja vaatii 100%sta luottamusta ja rentoutumista.

:DD

Vierailija
8/21 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi antiikin Rooman pojat? Taisi peppuseksi siihen aikaan olla vielä yleisempää niin rahvaan kuin ylhäisönkin piirissä.

jotka oli vielä pedofiilihomopeppusekstailijoita suurin joukoin! Siellä nimittäin oli käytäntö että varakkaat ja oppineet ylhäiset miehet ottivat "oppipoikia", puhtaita nuorukaisia joiden kanssa sitten tätä seksipuoltakin harjoitettiin. Ylhäisen miehen ei itse asiassa oikein ollut soveliastakaan kajota naiseen muuten kuin silloin kun oli tarkoitus hedelmöittää nainen, nainen kun oli niin paljon miestä alempi olento. Komea nuori poika oli parempaa seuraa ettei likaa itseään.

Roomalaiset kyllä olivat myös kaikenlaisen irstailun eksperttejä, monet niiden latriinimaalauksistakin kuvaavat melkoisia menoja miesten ja naisten välillä :)

Vierailija
9/21 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on uskaltautunut ehdottamaan peppuseksiä ja nyt estynyt ap on paniikissa, että miehensä lähtee jonkun peppuanteliaan matkaan.

Vierailija
10/21 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on uskaltautunut ehdottamaan peppuseksiä ja nyt estynyt ap on paniikissa, että miehensä lähtee jonkun peppuanteliaan matkaan.

Sain itse kuulla jokin aika sitten "varman faktan" että nuoret miehet kiinnostuvat yli kymmenen vuotta itseään vanhemmista naisista vain ja ainoastaan siksi että vanhemmat naiset ovat anteliaampia pepustaan. Harmillista jos niin on.

Vierailija
11/21 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä meuhkata, mene rannalle, sielä ne kaikki muutkin nuoret on! Vai etkö jaksa vedessä uida vaan kännykällä leikit?

Vierailija
12/21 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

gandalf rectum style

Vierailija
13/21 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja sitä mieltä että mitä järkeä on panna emättimeen kun siinä vieressä on parempikin vaihtoehtoreikä. ;) Parhaat g-pisteorkut saan kun osataan panna perseeseen oikeassa kulmassa. Ja kortsut on keksitty anusbakteereiden välttämiseksi.

Kukin toki tavallaan, kunhan ei satuta muita. :)

Vierailija
14/21 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
15/21 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/21 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.,ettei sun ny vaa tekis mieli sohasta vähä ittekki?

Vierailija
17/21 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kysytty

Vierailija
18/21 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään perseseksistä ja olen mies, minusta on mahtavaa kun tyttökaverini nuolee ja sormittaa minua perseeseen ja samalla toisella kädellä runkkaa munaani.. Laukean välittömästi.

Jos itse runkkaan niin olen hyväksi korvikkeeksi todennut vanutupon jonka kastuttaa lämpimässä vedessä ja sillä sorkkii omaa persettä aijaijai kun tekee hyvää.

Vierailija
19/21 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet AP oikealla asialla, jos naisen saa märäksi tavalla tai toisella niin mikä on nautittavampaa kun työntää kyrpä kiisseliin. Olen kerran koittanut nussia naista perseeseen kortsunkanssa, ei ollu mun juttu. Otin kortsun pois ja nain vittuun, minusta ei ole ruskeanreijän ritariksi. M

Vierailija
20/21 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet AP oikealla asialla, jos naisen saa märäksi tavalla tai toisella niin mikä on nautittavampaa kun työntää kyrpä kiisseliin. Olen kerran koittanut nussia naista perseeseen kortsunkanssa, ei ollu mun juttu. Otin kortsun pois ja nain vittuun, minusta ei ole ruskeanreijän ritariksi. M

Joo, parempi sulle niin. Sinne peppuun kun ei mikätahansa taikinapötkö uppoakaan, olisihan sun pitäny senverran tietää tai osata päätellä etukäteen :D .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi