Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nykymiehet suostuvat olemaan se ainoa, joka tienaa perheelle elantoa?

Vierailija
29.05.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat vanhemmat ovat olleet hoitovapaalla vaikka minulla on isompi liksa.

Vierailija
2/6 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näistä ainoiksi rahantuojiksi suostuvista miehistä ovat itse eläneet lapsuudessaan perheessä, jossa molemmat vanhemmat olivat töissä ja lapset AINA jossakin hoidossa, aamuvarhaisesta iltamyöhään.

Oma mieheni päiväkoti- ja hoitopaikkalapsena esitti sellaisen toiveen, että omat lapsensa saisivat elää turvallisemman ja rauhallisemman lapsuuden, jossa vanhemmilla olisi aikaa ja erityisesti lapsuuden ekoina vuosina äiti olisi läsnä. Hän itse koki oman lapsuutensa olleen kiireistä ja turvatonta sekä öitisuhteen jääneen etäiseksi ja kylmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[u/i]

Aivan samalla tavalla voisi kysyä nykynaisista, miten he aina suostuvat tekemään oman työpäivänsä lisäksi kaikki perheen kotityöt eli toisen työpäivän oman työpäivänsä lisäksi..Tämä työssä käyvistä naisista..mutta siitähän tässä ei ollutkaan kyse.

Niin...tai vaihtoehtoisesti kotona äityslomalla lasta hoitava äiti tekee 24/h työpäiviä, koska herää myös öisin hoitamaan vauvaa, jotta isä voi sitten hyvin levänneenä lähteä aamulla töihin tienaamaan. On se kotonakin oleminen vaan niin helppoa, ai että..

Vierailija
4/6 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitäkin on, mut meillä mä töissä, mies työkkärin kurssilla.

Vierailija
5/6 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä sen takia, että lapsuudenkodissani oli niin paljon riitaa rahasta, että en halua sitä omaan talouteeni.

Vierailija
6/6 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan tiedän pariskuntia, joissa mies on estänyt esim. naisen uudelleenkouluttautumisen siksi, ettei halua elättää edes tuota paria kolmea vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän