Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brasilialainen sokerointi/ pyöreä nainen

Vierailija
29.05.2012 |

Minulla olisi kiinnostusta mennä brasilialaiseen sokerointiin mutta mietityttää mitä ne kosmetologit miettivät kun sinne tulee hieman lihavampi nainen. Miten te muut, oletteko käyneet? Läskiä ei kymmeniä kiloja löydy ylimääräistä mutta niin että esim. sisäreisissä on löysää. Saattaa olla turha murhe mutta mietityttää silti..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmetin väliä sillä on millainen nainen sinne menee??????????????????????????

Vierailija
2/5 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen hieman pyöreä, mutta ei kukaan kosmetologi ole ikinä katsonut kieroon. ei brassi oo vaan hoikille.. :)

Vierailija
4/5 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voida puhua suoraan kiertelemättä brasilialaisesta pillukarvojen poistosta?

Vierailija
5/5 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kosmetologi, ja ainakin omasta puolestani voin sanoa, että ei kiinnosta pätkääkään, minkä mallinen nainen hoitotuoliin istuu. Kaikki ovat yhtä arvokkaita ja kaikille olen yhtä kiitollinen kun päättivät ostaa palvelun juuri minun liikkeestäni :) toivottavasti myös muut kollegat ajattelevat näin.

Eli rohkeasti vaan, sinähän tässä sen tekijän työllistät, jos kehtaa nyrpistellä niin sitten on väärällä alalla.