Miksi lapsettomat +50-naiset on epämiellyttäviä työkavereina?
Listaanpa tähän luonteenpiirteitä, jotka on ollu mun kohtaamille yksilöille ominaisia:
-tietää kaikesta kaiken, mukaanlukien synnytyksistä
-äärimmäisen tiukka kontrolli työpaikan asioista, mm. siivouksen tasosta
-huumorintajuttomuus
Kommentit (14)
T. huumorintajuton,lapseton +50-työkaverisi.
Mutta veikkaisin, että asteen rennompi työkaveri kuitenkin, kun en viitsi jokaisesta pölyhiukkasesta olla paasaamassa ;).
Ap
- mutta meillä ei puhuta synnytyksistä yms yleensäkään ( eikä armeijasta)
- urputan siisteydestä (osastomme sai huomautuksen jokunen vuosi työsuojelupiirin tarkastajalta, ja meillä on siis toimistotyö!)
eikä ole kivaa olla lapseton luonnonoikku, joka ei saanut parisuhdetta eikä lapsenlapsia eikä mitää perusjuttuja joilla taataan onnellinen vanhuus. Mä siis hyvää vauhtia tulossa tollaiseksi kuin mitä oli ap:n kuvauksessa. Tiedän itsekin ettei se oo ok, mutta mä ihan oikeasti vihaan nykyään kaikkea ja se heijastuu kaikkeen. Auttaisiko estrogeeni? Mutta siitä taas saa rintasyövän ja verihyytymän : C
säälikää meitä ilkiöitä!
Katkeria, negatiivisia, tietävät kaikesta kaiken ja sanovat rumasti takaisin, jos jotain erehtyy rouvalta kysymään. Aina on jotain moitittavaa.
eikä ole kivaa olla lapseton luonnonoikku, joka ei saanut parisuhdetta eikä lapsenlapsia eikä mitää perusjuttuja joilla taataan onnellinen vanhuus. Mä siis hyvää vauhtia tulossa tollaiseksi kuin mitä oli ap:n kuvauksessa. Tiedän itsekin ettei se oo ok, mutta mä ihan oikeasti vihaan nykyään kaikkea ja se heijastuu kaikkeen. Auttaisiko estrogeeni? Mutta siitä taas saa rintasyövän ja verihyytymän : C
säälikää meitä ilkiöitä!
Voi ressua. Nyt mahtaa harmittaa, ettei tullut enempi urheiltua. Laiskat pullamuorit joo ei tosiaan ole kuuminta hottia miesmarkkinoilla.
säälikää meitä ilkiöitä!Voi ressua. Nyt mahtaa harmittaa, ettei tullut enempi urheiltua. Laiskat pullamuorit joo ei tosiaan ole kuuminta hottia miesmarkkinoilla.
Ihan tosi 5 pisteen vastaus. Siis äo-pisteitä vastaajalla ton verran. Toivottavasti tuli päivän orkut, kun pääsit sanomaan. jos sä jo nuorena olet tuollainen, niin voratsoo, ootkin aika kammotus mun iässä. Yhtäkkiä en tunnekaan enää itsäni ihan niin pahaksi tapaukseksi.
ärsyttävin ihminen on n.50-vuotias yksinhuoltaja joka on mielestään oikeutettu erityiskohteluun yksinhuoltajuutensa vuoksi. Poika n. 14-vuotias.
Toinen ärsyttävä on kolmekymppinen lapseton besserwisser.
Mukavia on kaikenikäisiä.
noihin asioihin.
Ne, joilla on lapsia, ovat huomanneet, ettei elämästä saa täydellistä, vaikka kuinka yrittäisi.
Koulussa kerran yksi opettaja sanoi meille oppilaille, että perheettömiä opettajia pidetään toisinaan hankalina, vaativina ja ankarina, koska se työ on heille niin iso osa elämää.
viiskymmpisiä lapsettomia naisia taitaa olla kuitenkin melko harvassa?
meidän työpaikan kotkalla, joka myös ei ole koskaan tyytyväinen mihinkään, on yksi lapsi. Mistäs siis hänen huonotuulisuuteensa ja kontrollifriikkiytensä sitten johtuu?:)
varmaan kokemuksen karttuessa ovat kyynistyneet ja muuttuneet ikäviksi.
50-vuotiailla ei juuri ole ylimääräisiä lomia, ovat aina töissä. Ei ole perhevapaita kuten nuoremmilla.Sairastavatkin todella harvoin.Jaksaminen on todella kovilla kun elämässä ei ole kuin työ.
Asenteestasi päätellen olet varmasti kaikista hirvein harppu, jota kaikki pelkäävät.
Vai oletko niin idiootti, että luulet ettei vanhenemista tapahdu sinun kohdallasi lainkaan? Elämä menee nopeasti, ja olet sitten itsekin vanha vittumainen harppu.
Katkeria, negatiivisia, tietävät kaikesta kaiken ja sanovat rumasti takaisin, jos jotain erehtyy rouvalta kysymään. Aina on jotain moitittavaa.
Olis hauska kuulla mitä mieltä ne työkaverit on susta:D