Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

H*lvetti! Mies aikoo irtisanoutua työpaikastaan!

Vierailija
24.05.2012 |

On kuulemma saanut tarpeekseen, eikä enää kestä. Joutui lähtemään "unelmiensa työpaikasta" pari vuotta sitten. Oli sitten vuyoden työttmänä ennen kuin onnistui saamaan nykyisen paikan. Homma on koulutusta vastaavaa, mutta ei hänelle mieluista. On etsinyt muuta, mutta jos paikkoja on tarjolla, on niihin kymmenittäin hakijoita.

Jos irtisanoutuu, tulee tietty karenssi eli ei rahaa mistään. Meillä asuntolainaa lyhennetään tonni kuussa ja mun palkka ei tuohon riitä. Velka on otettu miehen tulotason mukaan.

Hemmetti, että ärsyttää! Siis voiko oikeasti joku inhota työtään, niin että heittäytyy tyhjän päälle?

Mies ollut aika masentunutkin välillä ja suhde ollut tosi kovilla. Mietin vaan, että voisiko kyse olla masennuksesta ja siksi tekee tällaisia päätöksiä? VAi voiko masennus johtua epätyydyttävästä työstä? Huonolla suhteella takuulla vaikutusta asiaan.

Olin jo suunnitellut eroa vakavasti (mies samoilla linjoilla), mutta en mä nyt voi sit "jättää" kun tilanne on tämä...

Argh!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin, jos aiot erota, niin ei miehen irtisanoutuminen voi olla syy olla tekemättä.

Vierailija
2/3 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi ottaa eroa? Parempi on ottaa ero ennen perheen talouden kuralle menoa kuin sen jälkeen. Eron jälkeen on miehen oma asia, käykö töissä vai ei.

En yleensä kannustaisi eroon, mutta jos ero on joka tapauksessa ollut tulossa, sen viivyttäminen ei auta tilannetta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eikö voi vain irtisanoutua ja etsiä uusi duuni.

Ei kukaan halua olla työssä jossa ei viihdy.

Miksi hän muuten "joutui"lähtemään unelmiensa työstä?