Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari-kolme kiloa pömppömahaa pois, miten?

Vierailija
22.05.2012 |

Eli ongelmana ei ole ylipaino (painoindeksi 21), mutta vatsan seutu navan yläpuolelta pömpöttää. Alavatsa on ihan kiinteä, mutta siitä navasta ylöspäin nousee vyötärölle ulottuva vanne. Hirveän näköinen. Olisko vinkkejä, miten vyötärörasvaa saisi parhaiten pois? Pitäisikö tehdä vatsalihaksia ja kuinka paljon?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain mahassa 3kg, niin se on iso kasa läskiä.

Vierailija
2/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosiaan ihan rasvaa siinä makkara. Niinhän siinä käy vaan että lihakset kyllä kiinteytyy ja vatsa voi yleisesti sen seurauksena näyttää litteämmältä mutta se makkara pysyy siinä lihasten päällä. Rasvaa ei voi millään lihasliikkeillä polttaa paikallisesti - valitettavasti.

Eli ainoa keino sinulla olisi pudottaa painoa, mutta liekö tuossa järkeä tosiaan kun olet jo noin hoikka. Useimmilla meistä on ainakin kolmenkympin jälkeen jotain kohtia joissa rasvavarastot ei lähde paitsi anorektiseen painoon laihduttamalla, itselläni "satulalaukut lantion sivuilla", ja minä ainakin vaan hyväksyn sitten että mulla on siinä läskiä ja ostan vaatteita joilla ne voi peittää, mieluummin kuin kuihdutan itseni painoindeksiin 16 jolloin ne kyllä lähtee. Esim. salitreeni minulla ei ole noita pois vienyt eikä muukaan liikunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan lenkkeilyllä. 3 kertaa viikossa n. 0,5-1h lenkkeilyä.

Kuukaudessa jo huomasi eron.

Vierailija
4/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vehnä veks - täysjyväruista tilalle

Vierailija
5/5 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kokeilla, olen kuullut joidenkin menestyksellä käyttäneen. Ja nyt en siis puhu karppauksesta!! Kuukaudeksi jätät pois kaikki viljat ja valkoisen sokerin. Lihaa yms proteiinia ja kasviksia ja hedelmiä saat syödä niin paljon kuin napa vetää, mutta leivät ja puurot ja karkit ja herkut pois. Tämä on siis kuukauden dieetti ja kermalla ei läträtä (halusin vain tähdentää miten eroaa karppauksesta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän