Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli laittaa välit poikki kaveriin,

Vierailija
21.05.2012 |

mutta en voi, koska on ainoa kaverini.

Pahoja loukkauksia sanoo, mutta hammasta purren yritän olla välittämättä.

Kerran sanoin hänelle asiasta ja siitähän tuli kauhea sota. Ei edes yrittänyt ymmärtää vaikka kuinka asiallisesti yritin sanoa.

Ihan kivakin hän osaa olla, mutta nuo loukkaukset... Miten voi olla niin ajattelematon vai tahallaanko sen tekee??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ovat sellaisia, että sanovat mitä sylki suuhun tuo mitään sen kummempaa edes ajattelematta. Itse en ole välien katkaisijatyyppiä, se on liian helppo tie. Kun ei jakseta selvittää asioita, katkaistaan välit - ei minun tyyliäni. Ja mitä näihin sammakoiden laukojiin tulee, ei heihin voi suhtautua muuta kuin huumorilla, muuten olisi jatkuva sotatila päällä.

Mutta jos sinulla on enemmän negaa kuin positiivista ystävyyssuhteestasi, niin asiahan on selvä. Kyllä ystävyyden pitäisi antaa enemmän kuin ottaa.

Vierailija
2/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytynyt tosissaan niellä kiukkua, etten sitä tekisi.

Me nähdään aika harvoin, mutta viestitellään päivittäin paljon ja se on kiva piristys. Kenen kanssa sitten viestittelisin ja kuulumisia vaihtaisin...

On vaan niin raskasta ottaa niitä loukkauksia vastaan kerta toisensa jälkeen ja kun hän tietää, että ne loukkaa minua.

Kai se täytyy vain yrittää kestää ja olla liikaa ottamatta itseensä.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse sietää kaikkea. Toisen jatkuva negatiivinen ajattelu syö energiaa sinusta. Kannattaako jatkaa, jos viestit, jokapäiväisetkin, tuovat sulle pahaa mieltä? Turha roina täyttää paitsi kaappeja myös mieltä. Ehkä kaverisi havahtuu käytökseensä kun vähennät yhteydenottoja.

Vierailija
4/4 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ottaa hiukan etäisyyttä. En mitään lopullista välien katkaisua tee, mutta jospa hän sillä ymmärtäisi, kun vähennän yhteydenpitoa.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan