Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isä ei HALUA yhteishuoltajuutta! :O

Vierailija
20.05.2012 |

Mulla on ollu yksinhuoltajuus erosta asti ja aina kun tulee jotain kränää, niin mies vetoaa siihen, että kun lapsi on kerta mulla ja mä olen sen yksinhuoltaja.

Laitoin sit viestin, että soitan huomenna lastenvalvojalle, että vaihdetaan yhteishuoltajuuteen ja tehdään tapaamissopimus (tähän asti yritetty sopia suullisesti).

Mies tuumasi, että senkun soitat, mutta ei taideta vaihtaa! Uskomatonta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluaisi munkaan mies lapsistaan yhteishuoltajuutta, ei sillä että haluaisi lasten äitikään. Tai siis ei haluaisi vuoroviikkosysteemiä, koska kaikki päiväkotijutut sun muut vaikeutuisivat huomattavasti.

Mitä sinä haluat yhteishuoltajuudesta, ap? Mitä kränää teillä on ollut?

Vierailija
2/9 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ahaa, kun sit siihen ei vois vedota siihen? Pysy vaan huonona isänä mun puolesta, ehkä parempi lapsenkin kannalta niin."

Tällä kertaa riitaa tuli siitä, kun mies kolmatta kertaa muutti ja vatuloi kesälomaansa ja lapsen siellä oloa. Kesäloma on ensikuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä hyppyytät miestä. En ihmettele. Itsekin voisin kiukunpäiten sanoa noin, jos toinen tappelee ja sitten "uhkaa" yhteishuoltajuudella tarkoituksena kaataa mulle joku ongelma. Miksi lapsi ei ole alunperin yhteishuollossa?

Tarkoitan, että eksälläsi on varmaan oma näkemyksensä asiasta.

Vierailija
4/9 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tapaamisista, kellonajoista jne, perussettiä. Lapsen isä vaan aina vetoaa siihen, että mulla on yksinhuoltajuus, joten hänen tarvitsee osallistua vain juuri ja juuri se 14% (=4 vrk/1kk) ajasta.

ap

Vierailija
5/9 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kuulosti uhkailulta ja sitähän se onkin. Olen vain kyllästynyt siihen, että mies aina vetoaa tuohon tai uhkaa peräti olla hakematta/näkemättä lasta.

Nyt tällä hetkellä KAIKKI tapaamiset menee miehen menojen/töitten mukaan eikä ole puhettakaan, että mies esim, olisi pois töistä jos lapsi on kipeä. Mulla on mitta täynnä.

ap

Vierailija
6/9 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ajattelimme sen olevan yksinkertaisempaa, ei tarvitse toisen allekirjoituksia yms. Ja luulin, että se olisi todellakin vain pala paperia, että se ei vaikuttisi vanhemmuuteen mitenkään! :O

ap

Vierailija
7/9 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin olisi mies joka ei haluaisi yhteishuoltajuutta. elämä olisi niin paljon helpompaa!

Vierailija
8/9 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ylpeitä ja käyttävät naisen yksinhuoltajuutta herkästi tekosyynä oman luistelunsa selitykseksi. Surullista.

Vierailija
9/9 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeestaan muutu muuta kuin se, että sä tarviit toisen huoltajan allekirjoituksen useemmin eli karkeesti, exä pystyy vielä enemmän tekemään kiusaa sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi