Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Natan käytöksen vuoksi en aio enää asioida indiedaysin blogeissa. Haastan muutkin

Vierailija
20.05.2012 |

mukaan boikottiin, kunnes hän esittää julkisen anteeksipyyntönsä.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaikesta hänen kanssaan samaa mieltä, mutta mistä lähtien mileipiteiden tai omien tuumailuiden esittäminen omassa blogissa on ollut jotenkin tuomittavaa? Pidän siitä paljon enemmän kuin kaikkea myötäilevästä hymistelystä, vaikka itse olenkin varmaan enemmän se kaikkia myötäilevä hymistelijä.

Kyllä hän, anteeksi vaan, SAA olla mitä mieltä haluaa masennuksesta ja ihan mistä tahansa. Joo, masennus on lääketieteellinen ongelma, mutta eihän kukaan tiedä sen syntyteoriaa eikä sitä, kuka oikeasti on masentunut ja kuka vain "masentunut". Sitä varten lienevät psykiatrit.

Mäkin olen sitä mieltä että se voi joskus olla laiskuutta ja saamattomuutta ja oikeiden ongelmien puutetta. Niin, anteeksi vain. Vaikka oma miehenikin syö masennuslääkkeitä.

Jaa, niin piti oikeastaan kirjoittaa että jos luet Nata näitä juttuja, niin täällä yksi 35-v perheenäiti sun lähiseuduilta tsemppaa ihan kympillä :) (Ja kyylää blogiasi anonyymina).

Ja anteeksi ei omia mielipiteitä tarvitse pyytää. Eikä edes ylimielisyyttä, kuulkaas! Niin se vaan on. Jätä ap blogit lukematta, ihan sama mulle.

Vierailija
122/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saa myös kantaa mielipiteestään vastuun ja kestää sen että moni loukkaantuu, provosoituu ja suuttuu. Minusta se oli hemmetin asiaton ja ajattelematon heitto aikuiselta ihmiseltä. Natan blogia lukee varmasti myös itsemurhaa hautovia tai masentuneen läheisen itsemurhalle menettäneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin loukkaannun jos joku bloggaaja solvaa ammattini edustajia, mutta en silti vaadi heitä "vastaamaan" mielipiteistään! Miten Natan pitäisi kantaa vastuu mielipiteistään? Hänen bloginsa lukeminen on ihan vapaaehtoista. Mediasta voi joskus tulla vastaan jotain, mikä loukkaa ja järkyttää. Voi voi.

Vierailija
124/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytämään anteeksi mutta Natan pitäisi pyytää anteeksi sitä että on kirjoittanut että toiset on huonompia kuin hän =perusta parempi blogi uli uli! ja sitä että kirjoitti kiertoilmaisuin ettei kusipäät saa kavereita (hänhän sen tietää kuka on kusipää ja kuka ei, lol) siinä samalla hän myös koko ajan syyllistää tuota Tiinaa itsensä haukkumisesta, minä sen sijaan en usko että Tiina olisi avoimesti kertonut demittämisestä jos hän muka olisi demin pahin bloggaajien haukkuja, jotenkin ei vaan täsmää. Mutta koska nata kuvittelee että tuo tiina lähes yksinomaan haukkuu häntä demissä niin soppa on valmis.

Hekilökohtaisesti minua ja useita muita on ärsyttänyt tuon masennusjutun lisäksi myös se kun nata yhdessä postauksessa väitti että kaikilla on muka samanlaiset lähtökohdat elämässä päästä töihin, vaan kun ei ole, hyvähän hänen on puhua kun hänellä on ollut tuuria elämässä. Jotenkin kuulostaa aivan liian tutulta verrattuna natan parhaaseen kaveriin joka aikoinaan kirjotti että työttömien pitäisi mennä vaikka lähihoitajaksi.

Tietysti molemmat sitten poistivat postauksensa, että voisivat myös perua sanansa, se vaan ei onnistu, ei netistä saa mitään pois kun kerran laittaa nettiin harkitsemattomia sanoja tai kuvia.

Vierailija
125/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sellainen, joka ei blogeja mitenkään harrasta, saa nyt pontimen klikata boikottisi kohteen sivuille. Minä myös.

klik - klik - laskuri rutisee...

Vierailija
126/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Natan pitäisi kantaa vastuu mielipiteistään?

...kestämällä se että asiaa ruoditaan ja päivitellään vauvafoorumeilla ja demissä :) siitähän hän herneen nenään vetikin, kun ei muka saisi. Ihan vapaaehtoista vauvapalstan lukeminenkin on, nata voi hyvin jättää sen omaan arvoonsa.

Vierailija
127/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hekilökohtaisesti minua ja useita muita on ärsyttänyt tuon masennusjutun lisäksi myös se kun nata yhdessä postauksessa väitti että kaikilla on muka samanlaiset lähtökohdat elämässä päästä töihin, vaan kun ei ole, hyvähän hänen on puhua kun hänellä on ollut tuuria elämässä.

Eiköhan Nata ole tehnyt paljon töitä sen eteen että on tuossa työtilanteessa. Ei se ole pelkästä tuurista kiinni. Vaikka jotain blogia mainostetaan suositummassa blogissa ei se automaattisesti tarkoita että siitä tulee suosittu. Kyllä kirjoittajan pitää olla hyvä että lukiat tulee uudestaan sivuille.

En ole aina samaa mieltä Natan mielipiteiden kanssa, mutta iso plussa siitä että toinen kertoo oman mielipiteensä rohkeasti eikä ala mielistelemään muita.

Vierailija
128/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Natan pitäisi kantaa vastuu mielipiteistään?

...kestämällä se että asiaa ruoditaan ja päivitellään vauvafoorumeilla ja demissä :) siitähän hän herneen nenään vetikin, kun ei muka saisi. Ihan vapaaehtoista vauvapalstan lukeminenkin on, nata voi hyvin jättää sen omaan arvoonsa.

Nimenomaan! Jos kirjoittaa kymmenille tuhansille lukijoille, että masennus on keksitty ongelma, ei VOI odottaa ja olettaa, ettei siitä kukaan olisi niin vahvasti eri mieltä, että sanoisi sen ääneen, ja vielä (hyi sentään!) muualla, kuin kommenttiboksissa.

Vierailija
129/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla nimellään ja naamallaan, niin minunpa mielestäni sitä voi odottaa myös toisilta. Siis että asiaa ruoditaan nimenomaan kommenttiboksissa eikä "selän takana" anonyymisivustoilla. Katsokaas, tästäkin asiasta ollaan erilaista mieltä. Jännä juttu. En usko että AP saa mitään kansanryhmittymää Nataa vastaan vaikka kuinka yrittäisi.

Mä toivon, ettei taas yksi mielenkiintoinen blogi pian sulkeudu idioottien vouhotuksen takia.

Vierailija
130/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla nimellään ja naamallaan, niin minunpa mielestäni sitä voi odottaa myös toisilta. Siis että asiaa ruoditaan nimenomaan kommenttiboksissa eikä "selän takana" anonyymisivustoilla. Katsokaas, tästäkin asiasta ollaan erilaista mieltä. Jännä juttu. En usko että AP saa mitään kansanryhmittymää Nataa vastaan vaikka kuinka yrittäisi.

Mä toivon, ettei taas yksi mielenkiintoinen blogi pian sulkeudu idioottien vouhotuksen takia.

Kaikki kirjoita omalla nimellä ja naamallaan. Lisäksi kommenttiboksissa on pari muutakin huonoa puolta, nimittäin A) Kommenttiboksia säätelee yksi ainoa ihminen, joka ei aina välttämättä moderoi keskustelua "reilusti", eli päästä kuuluville niitä negatiivisiakin mielipiteitä. ja B) luontevaa keskustelua ei pääse syntymään, kun kommenttien julkaisuakin pitää pahimmillaan odottaa viikkotolkulla.

Sen takia on ihan täysin ymmärrettävää, että ihmiset keskustelevat asioista myös muualla. Ja se, että antaa kritiikkiä tai on eri mieltä, ei automaattisesti tarkoita, että olisi asiaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä