Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Natan käytöksen vuoksi en aio enää asioida indiedaysin blogeissa. Haastan muutkin

Vierailija
20.05.2012 |

mukaan boikottiin, kunnes hän esittää julkisen anteeksipyyntönsä.

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://tiina-steps.blogspot.com/2012/04/terveisia-saalittavalta-demitei…

Täältä kommenteista löytyy Natan ihanaa käytöstä ja asennetta.

Vierailija
82/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä liukuvärjätystä härpäketopista vai neonkeltaisista Vanseista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämähän ei ole kaikkien indiedaysin bloggaajien vika vai onko?

Ole käymättä natan blogissa vapaasti mutta älä muita sen takia boikotoi.

Vierailija
84/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa minä (nro 3) en ole ikinä ennen natan blogia nähnytkään vasta kun äsken googletin.

Mua ei vaan yksittäissen ihmisen kiukuttelut kiinnosta boikottiin asti.

Vierailija
85/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://indiedays.com/palaute/

Tuolta voi laittaa Indiedaysiin palautetta. Minä laitoin.

Vierailija
86/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tulee vielä vanhempana katumaan.

Vierailija
87/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kuin tuommoinen indiedaysille lähetetty palaute mitään auttaisi? Itse en aio jatkossa enää lukea Natan blogia, vaikka ei se kyllä hirveä muutos edelliseen ole kun tosi satunnaisesti olen sitä vilkuillut tähänkin asti :) Muiden Indiedays-suosikkieni blogeja aion kyllä lukea niin kuin tähänkin asti, eihän se muiden bloggaajien vika ole jos yhdellä on kusta päässä!

Vierailija
88/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tätähän ei kannata hänelle mennä sanomaan. Puolustuspuheet on valmiina plakkarissa.

Vierailija
89/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kuin tuommoinen indiedaysille lähetetty palaute mitään auttaisi?

Miksi koet että palautteen antaminen on turhaa?

Vierailija
90/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

boikotilla on varmasti vain päinvastainen vaikutus, koska se saa ihmiset kiinnostumaan mitä siellä blogissa nyt kirjoitetaan.

Vierailija
91/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

bloggaaja on vähän sellainen ihminen, jolla on aika yksioikoinen suhtautuminen maailmaan: ilmeisesti joillekuille ON vaikeaa kuvitella sellaisia asioita, joihin itse ei ole vielä elämässään törmännyt. No, näitähän on AV puolillaan, joten ihan harvinaisesta lajista ei liene kysymys.

WTD on ollut ainoa seuraamani muotiblogi. Nyt kuitenkin mielenkiinto sen suhteen on alkanut hiipua, musta se on alkanut muistuttaa vähän liikaa niitä kaikkia muita muotiblogeja, jotka ei mua kiinnosta. Mua ei myöskään kiinnosta juuri lukea noista gaalatilaisuuksista ym. Mutta tämähän ei ole ollenkaan blogin vika, mua itseä vaan ei satu kiinnostamaan moinen.

Vierailija
92/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon, että suoran palauteen antaminen tehoaa paremmin kuin boikotti.

Vierailija
93/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

indiedays ei ole mikään bloggarien lastentarha joka vastaisi ihmisten sanoista tai tekemisistä. Blogialusta se on. Et kai pistä boikottiin kaikkia bloggerinkaan blogeja jos yksi blogspottaaja on pälli? Jos nata vituttaa niin kohdista kiukkusi suoraan nataan. Reippainta olisi varmaan lähestyä ihan omalla nimellä ja naamalla kommenttiboksissa, ken uskaltaa...

Minustakin Natan kommentti masennuksesta oli kamala ja loukkaava.

Vierailija
94/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä aloittaja on nyt hermostunut, tästä kommentistako:

"Nata21. huhtikuuta 2012 1.10

bloggaajat OVAT avanneet moniakin keskusteluja tästä aiheesta, omalla naamallaan. keskustelut ovat tähän saakka olleet niitä, että "lopettakaa se selän takana paskan jauhaminen prkln demittäjät"

miksi minun mielestäni demin keskustelupalsta on kaikkea muuta kuin asiallinen (tätä sanaahan kaikki demittäjät tuntuvat aina käyttävän "ihan asiallinen keskustelu tää, tyhmää ilmiantaa"):

- faktoja vääristellään ja asioita liiotellaan. tällä kertaa menossa oleva "mihin katosi blaa blaa" -keskustelu sai hirveästi lisäpontta siitä, kun joku oli copypastennut mun fb-kommentin liittämällä siihen jonkun muunkin kommentin. --> mun sanoma alkoi kuulostaa tosi negatiiviselta kun siihen perään oli lätkäisty joku "teinidemittäjät on hanurista" ym

- miksei asioita voida kysyä suoraan? itse vastaan aina kysymyksiin ja kerron miten asia on. kahden threadin jälkeen joku tajusi vihdoin kirjottaa että onko natalta muuten kysytty miksi poisti postauksensa. niin. ei ollu. mielelläni kertoisin, muttei kukaan antanu tilaisuutta.

- keskustelu menee aina sivuraiteille. tällä kertaa alotettiin yhdestä aiheesta ja jossai vaiheessa arvostellaan mun siskon toimia, bloggaajakollegoja, mun yhteistöitä, pieniä turkulaisia yrityksiä jne. jos se keskustelu pysyisi ihan oikeasti asiallisena, niin ei niitä koskaan kukaan poistelisi. jengin "asiallinen" tuntuu vain vaihtelevan aika paljon. jonkun mielestä kaikki on asiallista niin kauan kunnes kirosanat tulevat kehiin. mun mielestä asiallinen keskustelu on sellainen, jossa puhutaan faktoista eikä keksitä asioita omasta päästä.

demittäkää rauhassa. muista ihmisistä on varmasti iloa niin irl kuin netinkin välityksellä. eikä tämä mikään pohjois-korea ole, että minä tai joku muu voisi kenenkään puheita sensuroida. mutta pliis, jos jatkossa jo keskustelun otsikossakin on kysymys, niin kysykää sitä asianomaiselta! ihan sama kuinka julkkis tai "julkkis" joku on, selän takana jauhaminen tuntuu petturuudelta ja munattomuudelta, varsinkin kun piiloutuu nimimerkin taakse. ja kyllä, tulisin ihan itse vastaamaan teille sinne demiin, mutta kun ei oo tunnareita enkä sellaisia viitsi luoda vain oman nahkani puolustamista varten. siksi kommentoin milloin fbssa, milloin blogissa ja nyt täällä. kiitos että kirjotit tästä, ensimmäinen rohkea demittäjä. muut sais ottaa mallia. kun kattoo niitä "lukioita? kommentteja?" keskusteluita, niin näyttää toka toisella olevan oma blogi. miksi kuvata canonin linssisuojuksia, kun voi muuttaa maailmaa.

niin ja vastauksena siihen nata-keskustelun otsikkoon. rikas-postaus ei suinkaan ole poistettu, se on piilotettu luonnoksiin. demittäjiäkin pahemmat ovat vauva.fi -keskustelijat, joilta tuli 12 kommentin verran putkeen pelkkää paskaa. oon poistanut koko blogini olemassaolon aikana yhteensä 24 kommenttia, vain!, joista puolet sen jälkeen kun joku linkkas postauksen vauva.fihin. sain myös avautumismeilejä inboxiin joissa kerrottiin itsemurha-aikeista, masennuksista, syömishäiriöistä jne enkä halua sellaista vastuuta itselleni. en ole terapeutti tai psykiatri, en luottaisi omaan osaamiseeni neuvoa muita ihmisiä ongelmatilanteissa, minulla ei ole pätevyyttä. tämän asian halusin pitää omana tietonani, mutta koska postauksen piilottaminen näyttää olevan sen verran big deal että siitä jaksetaan jauhaa pitkään ja hartaasti, niin olkaa hyvät. niistä meilistä ainakin yksi oli demittäjältä, kannattaisi keskittää voimavarat nettikavereiden tukemiseen, eikä muista jauhamiseen.

VastaaPoista"

T: sivullinen, joka kävi vain ihmettelemässä. En löytänyt tuosta kommentista mitään, mistä pitäisi hermostua.

Vierailija
95/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä tatuoinneista mutta tätähän ei kannata hänelle mennä sanomaan. Puolustuspuheet on valmiina plakkarissa.

tatuoitu ihminen ei ole kuullut tuota virttä jo satoja kertoja? Ootko sä itse hirveän mielissäsi, jos joku tulee urputtamaan sulle jostain tekemästäsi valinnasta, josta on eri mieltä?

Vierailija
96/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

indiedays on muutakin kuin blogialusta.

Vierailija
97/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä sen jälkeisitä "Ole parempi", "nyt tiedetään ketä ei kannata linkkailla.." "Kusipäät ei saa kavereita" jne.

Vierailija
98/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmikymppinen nainen, joka ei lue noita blogeja. Kertokaa nyt ihmeessä, mitä ärsyttävää noissa ruodinnoissa oli. Siinähän esimerkiksi bloggari halusi jälleen kerran puolustautua lokaa ja paikkansapitämättömiä väitteitä vastaan.

Vierailija
99/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: sivullinen, joka kävi vain ihmettelemässä. En löytänyt tuosta kommentista mitään, mistä pitäisi hermostua.

tuo kommentti olikin ihan asiallinen. Tosin ei ne loppupäänkään kommentit musta nyt mitenkään ihan kauheita olleet, aika ylimielisiä kuitenkin.

Vierailija
100/130 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia Indiedays-blogeja pitäisi boikotoida yhden älykääpiön vuoksi? Eihän heillä ole osaa eikä arpaa Natan sanomisiin.

Mutta palautetta voisi kyllä Indiedaysille laittaa ja kysyä halauvatko heidän sponsorinsa, seisoa tällaisten asioiden takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan