Natan käytöksen vuoksi en aio enää asioida indiedaysin blogeissa. Haastan muutkin
mukaan boikottiin, kunnes hän esittää julkisen anteeksipyyntönsä.
Kommentit (130)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 08:26"]
Laitoin kommentin siitä että onpa mielenkiintoista miten parivaljakko inhotuimmat blogistit ovat venäläistaustaisia eli toteuttavat päivittäin voimalla vahvistaen sitä stereotypiaa minkä takia ruskeja syvästi vihataan: ylimielisyyttä joka ei perustu mihinkään! He ovat kaikessa itse asiassa paljon huonompia kuin muut kansallisuudet ja varsinkin myötähävettävän sivistymättömiä, joka tietysti johtaakin tähän perusteettoman harhaiseen itsetuntoon.
[/quote]
Tuskinpa Annan ja Natan kansalaisuus vaikuttaa heidän käytökseensä mitenkään mainittavan vahvasti tässä tapauksessa. Eiköhän siellä ole joku ihan muu juttu vinksahtanut päässä ihan kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 08:44"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 08:26"]
Laitoin kommentin siitä että onpa mielenkiintoista miten parivaljakko inhotuimmat blogistit ovat venäläistaustaisia eli toteuttavat päivittäin voimalla vahvistaen sitä stereotypiaa minkä takia ruskeja syvästi vihataan: ylimielisyyttä joka ei perustu mihinkään! He ovat kaikessa itse asiassa paljon huonompia kuin muut kansallisuudet ja varsinkin myötähävettävän sivistymättömiä, joka tietysti johtaakin tähän perusteettoman harhaiseen itsetuntoon.
[/quote]
Tuskinpa Annan ja Natan kansalaisuus vaikuttaa heidän käytökseensä mitenkään mainittavan vahvasti tässä tapauksessa. Eiköhän siellä ole joku ihan muu juttu vinksahtanut päässä ihan kunnolla.
[/quote]
Toivottavasti tuota venäläisyys-kommenttia ei julkaista missään.
Oho, millasta settiä ;S Annan paasaamisesta en oo yllättynyt, mutta nyt meni kyllä maku Natan blogista :o
Mä erehdyin vuoden tauon jälkeen käymään nyt Natan blogissa ja sama itseään täynnä oleva on edelleen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2012 klo 21:06"]Nata taas on mm. laukonut, että kirkko on olemassa vain, jotta aivottomilla olisi tekemistä.[/quote]
Milloin on sanonut näin? Jos on tosiaan niin sanonut, niin kyllä vähän harmittelen sillä Natan blogi on ollut piristävän erilaista luettavaa ja olen ollut siinä käsityksessä, että hänellä on provosoivasta tyylistä ja kärjistyksistä huolimatta ihan fiksujakin juttuja. Vaikka ei uskonasiat itseä kiinnostaisikaan niin silti voisi olla sen verran järkeä päässä, ettei lähde toisia pilkkaamaan.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2012 klo 21:06"]Nata taas on mm. laukonut, että kirkko on olemassa vain, jotta aivottomilla olisi tekemistä.[/quote]
Milloin on sanonut näin? Jos on tosiaan niin sanonut, niin kyllä vähän harmittelen sillä Natan blogi on ollut piristävän erilaista luettavaa ja olen ollut siinä käsityksessä, että hänellä on provosoivasta tyylistä ja kärjistyksistä huolimatta ihan fiksujakin juttuja. Vaikka ei uskonasiat itseä kiinnostaisikaan niin silti voisi olla sen verran järkeä päässä, ettei lähde toisia pilkkaamaan.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 10:20"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 10:16"]
[/quote]
[/quote]
Aika huvittava postaus tuo.
"Meillä ei ole koskaan juhlittu kyseistä materialistin vuoden huipentumaa. Ostetaan kuin maailmaloppu tulisi vuodenvaihteessa ja aletaan kokkaamaan kuukautta etukäteen" - Niin, onhan se paljon hauskempaa ostella kuin maailmanloppu tulisi pitkin vuotta! Tuntuu aina jotenkin hupaisalta kun kulutusbloggaaja puhuu materialismista.
"Metakkahan tästä nousi, ihan kuten odotinkin. Pahoittelen kovasti, jos joku loukkaantui, se ei ollut tarkoitukseni joten anteeksi siitä. Välillä on kivaa ravistella hieman tätä yhteiskuntaa ja yleisiä mielipiteitä." - Niin, koska suomalainen yhteiskuntahan on niin umpiuskonnollinen eikä täällä kukaan normaalisti kyseenalaista kristinuskoa. Zzzzzz.
Tämän Natan blogi on juuri sellainen, josta tulee paha maku suuhun. Muka-alternative-lifestyle yhdistettynä todella koviin arvoihin (muistan sen masennus-postauksen ja kommentit siitä että kaikilla on samat mahdollisuudet menestyä, luuserien oma vika jos ovat luusereita, jne). Vaatteet ei ole aatteet, tietenkään, mutta tätä Natan oman erilaisuuden korostamista en ymmärrä yhtään, kun hänen arvonsa ovat kuitenkin 100% vallitsevan kilpailuyhteiskunnan arvoja.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2012 klo 19:57"]
pyytämään anteeksi mutta Natan pitäisi pyytää anteeksi sitä että on kirjoittanut että toiset on huonompia kuin hän =perusta parempi blogi uli uli! ja sitä että kirjoitti kiertoilmaisuin ettei kusipäät saa kavereita (hänhän sen tietää kuka on kusipää ja kuka ei, lol) siinä samalla hän myös koko ajan syyllistää tuota Tiinaa itsensä haukkumisesta, minä sen sijaan en usko että Tiina olisi avoimesti kertonut demittämisestä jos hän muka olisi demin pahin bloggaajien haukkuja, jotenkin ei vaan täsmää. Mutta koska nata kuvittelee että tuo tiina lähes yksinomaan haukkuu häntä demissä niin soppa on valmis.
Hekilökohtaisesti minua ja useita muita on ärsyttänyt tuon masennusjutun lisäksi myös se kun nata yhdessä postauksessa väitti että kaikilla on muka samanlaiset lähtökohdat elämässä päästä töihin, vaan kun ei ole, hyvähän hänen on puhua kun hänellä on ollut tuuria elämässä. Jotenkin kuulostaa aivan liian tutulta verrattuna natan parhaaseen kaveriin joka aikoinaan kirjotti että työttömien pitäisi mennä vaikka lähihoitajaksi.
Tietysti molemmat sitten poistivat postauksensa, että voisivat myös perua sanansa, se vaan ei onnistu, ei netistä saa mitään pois kun kerran laittaa nettiin harkitsemattomia sanoja tai kuvia.
[/quote]
No voihan nyt helvetti. Toiset blogit ovat parempia kuin toiset. Piste. Ei niitä mainostuloja, gaalakutsuja ja ties mitä todellakaan jaeta oikeudenmukaisuuden perusteella esim sen mukaan kuka on ollut ahkerin ja mukavin blogaaja, vaan blogin menestyksen ja lukijoiden perusteella.
Ja se, etteivät kusipäät saa kavereita. En edes käsitä miksei niin saisi sanoa.
Eikö muilla osu silmään tuo aloituksen otsikko - "en aio asioida indiedaysin blogeissa". Mua kiinnostaisi tietää, millä tavalla aloittaja asioi blogeissa? Minä kyllä käyn ihan vaan lukemassa blogeja, tai sitten olen lukematta.
Natasta sen verran että muistakaas nyt aikuiset ihmiset, että kyseessä on tosi nuori tyttö. Ajatuksensa ovat kypsymättömiä ja kuten suurin osa ikäisistään, haluaa vain huomiota.
Missä Annan peräänkuuluttama "bloggaaja-solidaarisuus" oli kun Anna haukkui superupeen aivan lyttyyn? Bloggaaja hänkin on.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 10:57"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2012 klo 19:57"]
pyytämään anteeksi mutta Natan pitäisi pyytää anteeksi sitä että on kirjoittanut että toiset on huonompia kuin hän =perusta parempi blogi uli uli! ja sitä että kirjoitti kiertoilmaisuin ettei kusipäät saa kavereita (hänhän sen tietää kuka on kusipää ja kuka ei, lol) siinä samalla hän myös koko ajan syyllistää tuota Tiinaa itsensä haukkumisesta, minä sen sijaan en usko että Tiina olisi avoimesti kertonut demittämisestä jos hän muka olisi demin pahin bloggaajien haukkuja, jotenkin ei vaan täsmää. Mutta koska nata kuvittelee että tuo tiina lähes yksinomaan haukkuu häntä demissä niin soppa on valmis.
Hekilökohtaisesti minua ja useita muita on ärsyttänyt tuon masennusjutun lisäksi myös se kun nata yhdessä postauksessa väitti että kaikilla on muka samanlaiset lähtökohdat elämässä päästä töihin, vaan kun ei ole, hyvähän hänen on puhua kun hänellä on ollut tuuria elämässä. Jotenkin kuulostaa aivan liian tutulta verrattuna natan parhaaseen kaveriin joka aikoinaan kirjotti että työttömien pitäisi mennä vaikka lähihoitajaksi.
Tietysti molemmat sitten poistivat postauksensa, että voisivat myös perua sanansa, se vaan ei onnistu, ei netistä saa mitään pois kun kerran laittaa nettiin harkitsemattomia sanoja tai kuvia.
[/quote]
No voihan nyt helvetti. Toiset blogit ovat parempia kuin toiset. Piste. Ei niitä mainostuloja, gaalakutsuja ja ties mitä todellakaan jaeta oikeudenmukaisuuden perusteella esim sen mukaan kuka on ollut ahkerin ja mukavin blogaaja, vaan blogin menestyksen ja lukijoiden perusteella.
Ja se, etteivät kusipäät saa kavereita. En edes käsitä miksei niin saisi sanoa.
[/quote]
Jujuhan onkin siinä, että aloitetaan tuollainen haukkumiskampanja siitä, että joku myöntää keskustelevansa kriittisesti blogeista ja sanoo, että yhteisöllisyys (=se, että "pienempiä" blogeja tai vasta aloittaneita bloggareita ei suoraan tuomita rahanahneiksi ja haukuta) olisi jees. Tottakai on parempia ja huonompia blogeja, mutta miksi sen arvotusken pitää mennä niin, että koska minä olen blogannut kauemmin tai minulla on enemmän lukijoita, olen automaattisesti parempi ihminen ja bloggaan oikeista syistä?
Kylläpä tuli paha mieli tuosta jouluavautumisesta. Ei ihan kaikkea voi kuitata sillä, että heittää vaan läppää. Nata ei kai ole hirveästi seurannut blogien ulkopuolista mediaa jos ei tiedä, että kirkkoa ja uskonto(j)a kritisoidaan ja pilaillaan aika rajustikin. Edelleen peräänkuulutan sitä suvaitsevaisuutta joka suuntaan.
En ole koskaan lukenut yhtäkään sivuston blogia. Enkä aio lukeakaan. Käsittääkseni se on joku muotipissisblogipaikka. Joten jos sua lämmittää ap, niin mulla tavallaan olleet boikotissa aina ja ovat tästä lähtienkin. Genre itsessään ei voisi vähempää kiinnostaa.
Nata on kyllä ihan kammottavan ylimielinen ja ilkeä ämmä.
Tiina tietty ite nostanut tän ketjun taas.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:17"]
Nata on kyllä ihan kammottavan ylimielinen ja ilkeä ämmä.
[/quote]
Oho, onpas siellä angstia!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2013 klo 11:33"]
Tiina tietty ite nostanut tän ketjun taas.
[/quote]
Tuskin on. Ei vaikuta niin huomionkipeältä että tahtoisi Natan ja Annan fanien haukut taas niskaansa.
Avaappa vähän tilannetta kun mulla ei oo hajuakaan, boikottiin en oo kyllä alkamassa moisen takia.
http://tiina-steps.blogspot.com/2012/04/terveisia-saalittavalta-demitei…
On niin kaiken yläpuolella, että oikeasti koko indiedays näyttäytyy mun silmissä aivan uudenlaisin silmin. Mulla ei ole blogia ja tämä on eka kerta kun tollasta kiusaamista näen indiedaysin kermabloggaajalta.