Natan käytöksen vuoksi en aio enää asioida indiedaysin blogeissa. Haastan muutkin
mukaan boikottiin, kunnes hän esittää julkisen anteeksipyyntönsä.
Kommentit (130)
Ai missä blogissa mungo pätee?
http://tiina-steps.blogspot.com/2012/04/terveisia-saalittavalta-demitei…
hän tulee vielä vanhempana katumaan.
mutta tätähän ei kannata hänelle mennä sanomaan. Puolustuspuheet on valmiina plakkarissa.
vaikka te olisitte omianne katuneet, eivät kaikki niitä kadu.
Mungo-Annalta:
"en vaan ymmärrä sitä keskusten jatkuvaa negatiivisuutta, mutta ehkä se ei vaan natsaa mun elämäniloni kanssa"
Syystä tai toisesta se elämänilo ei välity blogiteksteihin, negatiivisempaa bloggaajaa saa hakea. :D
Mungo-Annalta:
"en vaan ymmärrä sitä keskusten jatkuvaa negatiivisuutta, mutta ehkä se ei vaan natsaa mun elämäniloni kanssa"Syystä tai toisesta se elämänilo ei välity blogiteksteihin, negatiivisempaa bloggaajaa saa hakea. :D
Mungomikälie on kyllä aika tökerö noissa kommenteissaan, eikä ole selvästikään lukenut tuon Tiinan vastauksia, tai sitten on luetun ymmärtämisessä vikaa. Kurkkasin tuon Mungonlogin ja se on kyllä nolouden huippu. Muotiarvo 0.
Tuo Nata ja Mungo tekevät itsestään typeriä hyökätessään asiallisen bloggarin kimppuun.
Ei kun sä olet vaan kateellinen ;)
Mungo-Annalta:
"en vaan ymmärrä sitä keskusten jatkuvaa negatiivisuutta, mutta ehkä se ei vaan natsaa mun elämäniloni kanssa"Syystä tai toisesta se elämänilo ei välity blogiteksteihin, negatiivisempaa bloggaajaa saa hakea. :D
Pääsi unohtumaan! :D
Mungomikälie on kyllä aika tökerö noissa kommenteissaan, eikä ole selvästikään lukenut tuon Tiinan vastauksia, tai sitten on luetun ymmärtämisessä vikaa. Kurkkasin tuon Mungonlogin ja se on kyllä nolouden huippu. Muotiarvo 0.
Tuo Nata ja Mungo tekevät itsestään typeriä hyökätessään asiallisen bloggarin kimppuun.
Kummankaan blogia en ole lukenut, enkä luultavasti lue vastakaan, mutta ihan noiden kommenttiensa perusteella kumpikin vaikuttaa vähän epävakaalta. Kirjoitustaidossakin olisi noiden perusteella petrattavaa, mutta ehkä olivat vain kovin, kovin kiihtyneitä...(?)...
Siis miten TIina muka viakuttaa epävakaalta? :o
Niin epävakaalla viittasin Mungoon ja Nataan.
t:69
kuitenkin luonnehdittu WTD-Nataa ja Mungo-Annaa epävakaiksi.
Niin epävakaalla viittasin Mungoon ja Nataan.
t:69
Käsittäisin, että tuossa "kumpikin" tarkoitti Nataa ja Annaa.
vaikuttaa kyl molemmat aika epävakailta ja epäkypsiltä.
Annahan on mm. sitä mieltä, että lapsiaan kotona hoitavat on yhteiskunnan kustannuksella eläviä laiskureita. Nata taas on mm. laukonut, että kirkko on olemassa vain, jotta aivottomilla olisi tekemistä.
Annahan on mm. sitä mieltä, että lapsiaan kotona hoitavat on yhteiskunnan kustannuksella eläviä laiskureita. Nata taas on mm. laukonut, että kirkko on olemassa vain, jotta aivottomilla olisi tekemistä.
kummallakaan olla ihan elämän perustaidot olla kunnossa. Eli esimerkiksi se, että ymmärrettäisiin, että ihmiset tekee elämässään erilaisia valintoja, ja vaikka itse valitseekin toisin, ei ole yhtään sen parempi.
Lisäksi Annan mielestä presidentti ei voi olla homo, silti hän on mielestään todella suvaitsevainen homojen oikeuksien puolustaja. Mikä logiikan riemuvoitto :D :D :D
mutta jonkin aikaa sitten tuli mitta täyteen ja lopetin. Näköjää muutkin alkavat huomaamaan millainen Nata oikeasti on.
Sillä kihahti HETI blogin suosio hattuun. Esittää coolimpaa kuin onkaan ja uskomattominta on se, että kerjäsi itselleen blogin varjolla eräältä suurelta pyöräfirmalta pyörän. "Hei, mä kirjoitan blogia, joka on nyt aika suosittu. Saanks mä teiltä pyörän ilmaiseksi, kun tarvisin sellaista?"
Ja pyörähän tuli.
Tuon jälkeen voi miettiä, kuinkahan paljon se kerjää kamaa ilmaiseksi.
mutta jonkin aikaa sitten tuli mitta täyteen ja lopetin. Näköjää muutkin alkavat huomaamaan millainen Nata oikeasti on.
Sillä kihahti HETI blogin suosio hattuun. Esittää coolimpaa kuin onkaan ja uskomattominta on se, että kerjäsi itselleen blogin varjolla eräältä suurelta pyöräfirmalta pyörän. "Hei, mä kirjoitan blogia, joka on nyt aika suosittu. Saanks mä teiltä pyörän ilmaiseksi, kun tarvisin sellaista?"
Ja pyörähän tuli.
Tuon jälkeen voi miettiä, kuinkahan paljon se kerjää kamaa ilmaiseksi.
on myös ainoa teekkari, joka kiinnittää huomiota ulkonäköönsä ja käyttää huulipunaa. Ja saa siksi osakseen ihmetteleviä katseita kampuksella
mungo pätee tuolla blogin kommenteissa myös, miten häntä käytetään hyväksi, kun lukijat tahtoo yhteiskuvaan ja kun hänen blogiaan linkataan omiin blogeihin