Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

irtoilevat ripset ja kulmakarvat

17.05.2012 |

Eli lapsellani (14v. tyttö) on irronnut jo kuukausia paljon ripsiä. Kyllähän kaikilla lähtee joskus ripsiä mut lapsella joka päivä ja monia. Sitten ne ripset ikävästi menevät silmiin jonne on jo monia eksynyt ja se sattuu ja ärsyttää silmiä kun sinne menee ripsiä. Tätä on jatkunut jo monta kuukautta ja jos ripsiä ei kasvaisi lisää niin tytöllä olisi niitä aika harvasti. Nyt on sitten alkanut n. 3 viikon sisällä irtoilemaan myös kulmakarvoja muuten vain ja myös jos niihin koskee niin irtoilee välillä. Aamulla usein kun tyttö herää niin saattaa olla kolme ripseä tyynyllä tai poskelle tippunut, joten ajattelin että olisikohan kyseessä joku vitamiininpuutos tai jotakin. Hän syö kyllä joka aamu d-vitamiinin ja sinkkivitamiinin. Mitä mieltä olette, onko kokemusta tälläisestä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ripsiä on irtoillut täälläkin, ne vaan eivät ole kasvaneet takas. Olen ihan ymmälläni, lääkärikään ei osannut vastata mitään, totesi, että kasvaa varmaan myöhemmin takas. No eipä ole kasvaneet. Lapsellani on nyt siis iso alue, jossa ei ole ripsen ripseä.

Vierailija
2/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee kans tollain jaksottain kauheasti ripsiä ja kulmakarvoja. Olen alkanutkin nyppimään niintä itse juuri sen takia ettei ne putoile mihin sattuu. Eli esim maanantaisin käyn ripset ja kulmat läpi sormin nyppimällä...

Mulla ei ole niin paljon sitä lähtöä että näkyisi harvenemisena mutta kasoittain lähtee vähintään kerran kuussa...

en tiedä mistä johtuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei munkaan lapsella oo siinä yhdessä pienessä kohdassa yhtä paljon ripsiä kuin muissa, vielä se ei niin näy mutta nähtävästi alkaa pian näkymään. Luulis, että lääkärit ees osais jotain vastata.

ap

Vierailija
4/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee kans tollain jaksottain kauheasti ripsiä ja kulmakarvoja. Olen alkanutkin nyppimään niintä itse juuri sen takia ettei ne putoile mihin sattuu. Eli esim maanantaisin käyn ripset ja kulmat läpi sormin nyppimällä...

Mulla ei ole niin paljon sitä lähtöä että näkyisi harvenemisena mutta kasoittain lähtee vähintään kerran kuussa...

en tiedä mistä johtuu

lapsikin pystyy ihan sormilla vaivatta nyppimään ettei ees mitään pinsettejä tarvi

Vierailija
5/8 |
17.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös muut puutokset. Osta monivitamiinikuuri ja joku mieto luontaistuotekaupan rautakuuri. Sillä pitäis korjaantua noin nuorella ihmisellä.

Vierailija
6/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itsellä lähtenyt hirveästi kulmakarvoja. Oon itsekki 14v. Niitä löhtee päivittäin jopa 5kulmakarvaa:( en tiiä yhtäön mitä teen tai mistä se johtuu tai miten saan kulmieni irtoilemisen loppumaan. Ne harvenee päivä päivältä ja koitan kokoajan hikihatussa ja itku kurkussa pohtia niiden lähtöö. Jos joku vaan osais auttaa. Mutta veikkaan että ne mun kulmat on vaurioitunu tyvestä, kun muotoilin niitä puolivuotta sityen aika paljon.

Vierailija
7/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itsellä lähtenyt hirveästi kulmakarvoja. Oon itsekki 14v. Niitä löhtee päivittäin jopa 5kulmakarvaa:( en tiiä yhtäön mitä teen tai mistä se johtuu tai miten saan kulmieni irtoilemisen loppumaan. Ne harvenee päivä päivältä ja koitan kokoajan hikihatussa ja itku kurkussa pohtia niiden lähtöö. Jos joku vaan osais auttaa. Mutta veikkaan että ne mun kulmat on vaurioitunu tyvestä, kun muotoilin niitä puolivuotta sityen aika paljon.

Vierailija
8/8 |
24.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti paljon, kun oli kilpirauhasen vajaatoiminta pahana. Nyt lääkitys ja on kasvanut takaisin. Verikokeisiin laittaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi