Mauton ja suorastaan ruma toi Katri Niskasen suunnittelema viisuasu Pernillalle... :o(
Väri aivan kamala, samoin mekon malli, joka ei sovi Pernillalle ollenkaan - mitä sen Niskasen päässä oikein liikkuu?
Kommentit (11)
mutta siellä olikin teksti, että hän harjotiteli jossain villapaidassa ja oikea yläosa on joku muu.
Väljä musta villapaidan näköinen yläosa ja huonosti ommellun näkönen vihree lerpake alaosana yhdistettynä johonki laahukseen -voi luoja! Katri on kyllä suunnitellu tosi kivojakin luomuksia, miksi noin halvan näköinen rätti nyt O.O
mutta siellä olikin teksti, että hän harjotiteli jossain villapaidassa ja oikea yläosa on joku muu.
itse esityksessä ja tuo yläosa ei tietenkään ole se varsinainen.
..jo se alaosa antaa ymmärtää, kuinka karmea siitä puvusta tulee. Laahus järkyttävä(värit rumasti laitettu eikä sellaista edes tarvittaisi); Mekko liian lyhyt, parempi olisi esim puoleen sääreen tai täyspitkä... No, enpä ole aiemminkaan pitänyt sen Niskasen suunnittelemista vaatteista, joten miksi tämä puku olisi poikkeus...
Olen tykännyt sen iltapukuluomuksista aina näihin päiviin, mutta MIKÄ tuo on??
Yläosaa peittää villapaita ja alaosakin näyttää siltä, niin kuin kokopitkä helma olisi taitettu piiloon. Minusta väri on kaunis ja muodikas ja laahus/liehuke varmaan vaikuttava tuulikoneiden kanssa.
Taas esiteltiin Katri Niskasen Linnan itsenäisyyspäiväjuhlaan suunnittelema puku. Täytyy sanoa ettei tilaajilla ole mitään makua, luulevat olevansa jotain kun älyävät mennä "muotisuunnittelijan" pakeille.
Kaikki mitä olen Katri Niskaselta nähnyt ovat sellaisia että kangaspakkaa on pyöritelty vartalon ympäri. Niistä puuttuu linjakkuus ja sellainen hohto kun näkee upean luomuksen sitä katsoo ihaille joka kantilta. Mutta Katrin "laskeutuvien" kangaspakkaluomuksien alta ei näe taitoa. Suomessa on onneksi muita jotka osaavat luoda kauniita iltapukuja.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012051315567946_vi.shtml
Ap