Mies jäi kiinni pettämisestä
Kuulin tästä yhteiseltä kaveriltamme. Otin yhteyttä tähän toiseen naiseen, ja hän kertoi että ovat tapailleet mieheni kanssa puoli vuotta suht. tiiviisti, ja harrastaneet myös seksiä. Toinen nainen ei siis tiennyt miehen olevan varattu. Kysyin mieheltä ja hänen oli pakko myöntää että tottahan se on. Aikaisemmin on väittänyt että tämä nainen on vain hänen kaverinsa.
Tuntuu niin pahalta. Ahdistaa, mutta en kuitenkaan haluaisi menettää miestäni. Mies pyysi anteeksi ja oli todella katuva ja häpeissään. Ei kuulemma kestä jos jätän hänet. Sanoi että on valmis tekemään mitä tahansa meidän suhteen eteen. En tiedä mitä ajatella, en pysty nyt tekemään mitään päätöksiä, kun päällimmäinen tunne on vain oksetus, sydämentykytys ja suunnaton ahdistus.
Kommentit (39)
Auttaa kun saa lukea rohkaisevia kommentteja, vaikka ei se tätä pahaa oloa poista. On niin voimaton ja uupunut olo. En millään jaksaisi hoitaa nyt arkirutiineja. Enkä edes halua miettiä nyt mahdollista päätöksen tekoa.
AP
jääväni miehen kanssa,joka pettää minua puolivuotta ihan pokalla.... Jos pettää noin härskisti ei oikeasti rakasa. Se nyt vaan on fakta!!
ansaitset parempaa
No mikäs sua nyt estää eroamasta?
t.eräs toinen nainen
Sun pitää tajuta ette sä voi enää voittaa. Sä oot hävinny jo. Sä oot hävinny sun parisuhteen jäit sä siihen tai et. Ainut mitä sä voit tehdä on jäädä häviämään lisää, tai nousta sen yläpuolelle.
Haluuks sä todella elää sun yhden ainoan elämän ihmisen kanssa joka ei arvosta ja kunnioita sua vai vaikka sitten yksin tietäen, että sä pystyt edes itse arvostaa ittees.
Avaa nyt jo silmät, maailma voi antaa sulle niin paljon enemmän. Sun onni ei tasan oo kiinni yhdestä ihmisestä. Sun onni on kiinni ihan just susta itsestäs ja siitä mitä sä ite teet sun elämälle. Vasta aito rakkaus on se mistä kannattaa pitää kiinni.
Anna anteeksi, jos pystyt, mutta älä päästä miestä helpolla äläkä suostu mihinkään oikutteluun hänen puoleltaan. Saa lepytellä sua niin kauan kuin susta tuntuu siltä. Älä ole vihainen toiselle naiselle, hänellä on varmasti kamalaa.
Mutta nyt täytyy sanoa, että olet siinä mielessä onnekas, että nyt tiedät.
Minulla tilanne, että olen nyt 99,9% varma että mies pettää, pettänyt varmasti jo useasti, mutta en saa häntä kiinni. On erittäin fiksu ja ovela.
Minulla ei ole tuollaisia tuttuja / ystäviä, jotka kertoisivat..ole onnelline, että joku välittää sinusta ja kertoi totuuden. Ei ole mitään niin kamalaa, kuin olla AINOA joka ei "tiedä" mitä mies tekee.
Tsemppiä ratkaisuusi, se ei ole helppo. Mutta mitä ikinä päätätkin, kulje pää pystyssä!
Minä olin myös epäillyt miestä jo pitkään, mutta en ollut saanut häntä kiinni. On totta, että olen onnekas saadessani tietää. En ymmärrä miksi hän päätti pettää, luulin että olemme tosissamme yhdessä ja että rakkautta riittää. Olen koko ajan ollut siinä uskossa, että mieheni rakastaa minua todella paljon.
On tuskallista olla erossa, on niin ikävä miestä. Sanoin hänelle, että suhteemme on nyt ohi, koska en voi häneen enää luottaa. Sanoin hänelle näin vaikka en ole päätöstäni vielä tehnyt, koska haluan että hän saa todella kärsiä ja tuntea pettämisen seuraukset nahoissaan. Mies itki ja katui ja sanoi että ei voi elää ilman minua. Pahinta ei ole se, että hän on maannut vieraan naisen kanssa, vaan tämä valehtelu.
AP
ei ne opi eikä koskaan kestä, että ne jätetään... nyyh.
Mut jos kestät, että aina pettää, niin jatkat.
"Valmis tekemään mitä tahansa" tarkoittaa, että tekee ny mitä haluat, että et jätä. Puolen vuoden päästä koko juttu unohtunut.
Usko huviksesi..
Minulla tilanne, että olen nyt 99,9% varma että mies pettää, pettänyt varmasti jo useasti, mutta en saa häntä kiinni. On erittäin fiksu ja ovela.
Tässä muuten ajattelemisen aihetta myös toisille naisille. Näin se tyypillisesti menee, kun suhde paljastuu vaimolle.
Luulen, että en pystyisi jatkamaan mieheni kanssa jos hän olisi pettänyt minua. Ajatus elämästä ilman häntä tuntuu kuolemalle. Mutta Ajatus hänestä toisen naisen kimpussa, tuntuu okettavalle mitä en varmasti koskaan voisi antaa anteeksi. Se olisi mielessäni tai takaraivossani aina, vaikka kuinka yrittäisin. Lopulta tulisin hulluksi kun miettisin koska mies aloittaa taas (minkä pettäjät ikävä kyllä usein tekevät) ja koko asia olisi välissämme aivan liikaa.
Voimia kuitenkin teille kaikille!
vasta sitten, kun olo hieman helpottuu, eikä varmasti tule tehtyä ylilyöntejä.
Eli keskustelua vaatii ja paljon, sitten ehkä osaat aavistaa, oletko valmis anteeksiantoon vai mitä haluat. Pallo on nyt sulla, toki miehesi ja tämä toinenkin nainen vaikuttavat pallonhaltijoilta osaltaan...
On vaan niin paha olo ja oksettaa enkä saa syötyä. En pystynyt menemään töihinkään. Nyt haluan vaan on olla ilman miestä jonkun aikaa ja miettiä rauhassa. En sitten tiedä, voiko tällaisesta päästä yli ja jatkaa suhdetta. Jos mies suostuu tekemään kaikkensa ja lähtemään vaikka pariterapiaan, niin voinko sittenkään jatkaa hänen kanssaan?
AP
Tässä muuten ajattelemisen aihetta myös toisille naisille. Näin se tyypillisesti menee, kun suhde paljastuu vaimolle.
Meillä mies petti enkä todellakaan hyökännyt sen toisen naisen kimppuun, en ottanut yhteyttä enkä syyttänyt. Se oli aivan miehen vika.
teillä ei ole yhteisiä lapsia, niin älä suotta hajota itseäsi yhtään enempää vaan selvä ero. Älä tuhlaa aikaasi johonkin, mikä on tuleva tapahtumaan uudestaan ja uudestaan.
Kerta pano on vielä anteeksi annettavissa, jos suhteessa on lapsia, mutta tuollainen systemaattinen pettäminen ei. Kyse ei ole mistään satunnaisesta hairahtamisesta.
miksi piti olla sen toisen kanssa jos NIIIIIN haluaa olla sinun kanssasi?
Minulla tilanne, että olen nyt 99,9% varma että mies pettää, pettänyt varmasti jo useasti, mutta en saa häntä kiinni. On erittäin fiksu ja ovela.Sama täällä. :(
Miksi pysytte suhteissa, jos käytännössä tiedätte, että toinen pettää? Hajotatte itseänne.
Ap:lle sanoisin, että mies ei halua erota, koska haluaa pitää jonkun jota pettää. Miksi se muuten olisi pettänyt alunperinkään?
en pystyisi jatkamaan. Tää ei edes ollut mikään hairahdus vaan miehellä on ollut ihan oikea suhde toisen naisen kanssa.
Siinä olet oikeassa, että tämä hajottaa ja todella paljon. Tuntuu, että on ihan vainoharhainen jo vähän joka asiasta..ei luota enää mihinkään eikä kehenkään ja on koko ajan sellainen raivo ja ahdistus päällä.
Mutta mies on ovela ja tämä on se hinta mitä siitä joutuu maksamaan! Siksi vihaan niitä puolustelijoita, jotka huutaa sen nimeen, että miehiä ei sais paljastaa, JUURI tämän takia EHDOTTOMASTI kakkosnaiset, käräyttäkää ne petturiukot. Ne aiheuttaa toiselle ihmiselle, vaimoille, todella suuria mielenterveysongelmia, joista pelastuminen on vain kun suhde paljastuu. Suurin osa vaimoista sen jo kuitenkin aavistaa! Tieto vain puuttuu!
Minulla tilanne, että olen nyt 99,9% varma että mies pettää, pettänyt varmasti jo useasti, mutta en saa häntä kiinni. On erittäin fiksu ja ovela.Sama täällä. :(
Miksi pysytte suhteissa, jos käytännössä tiedätte, että toinen pettää? Hajotatte itseänne.
Ap:lle sanoisin, että mies ei halua erota, koska haluaa pitää jonkun jota pettää. Miksi se muuten olisi pettänyt alunperinkään?
valmis tekemään ´´mitä tahansa´´ suhteenne eteen ennenkuin jäi kiinni!! Lisäksi on pystynyt pettämään sinua puolen vuoden ajan ja valehdellut sulle vaikka osasit epäillä asiaa. Varsinanen sankari kyllä on!
Silti ehdottaisin ettet tekisikään mitään päätöksiä juuri nyt. Keskittyisit oman olosi kaikenpuoliseen parantamiseen ja hakisit apua jos vain jostain saat. On julmaa tulla petetyksi rakkaimpansa taholta. Alusta on vetästy jalkojen alta ja se sattuu.
Kun teet päätöksen tee se järjellä. Haleja!