Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö huolestua, kun mies pitää Jutta Urpilaista hyvännäköisenä?

Vierailija
13.05.2012 |

Minä olen 23 -vuotias, melko lyhyt ja suhteellisen hoikka ja mustatukkainen. Mieheni mielestä Jutta Urpilainen on todella hyvännäköinen (mieheni on 30 -vuotias). Omaa silmääni hän taas ei miellytä ulkonäöllisesti yhtään... Nyt minua pelottaa kaksi vaihtoehtoa:

a) Mieheni pitää Jutta Urpilaista ja myös minua? hyvännäköisenä. Tarkoittaako se sitä, että minä näytän Urpilaiselta ja olen siis oikeasti kamalan näköinen?

b) Mies pitää Urpilaista hyvännäköisenä mutta ei minua, kun olen täysin Urpilaisen vastakohta? :(

Mitäs av-raati on mieltä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat juuri sellaiselta myöntyväiseltä hissukalta, joka roikkuu narsistimiehessään, eikä uskalla jättää tätä, kun pelkää jäävänsä yksin. Mies pitää sinua automaattisena kotiorjana, joka laittaa ruuan, siivoaa, hoitaa lapset ja suostuu aina halukkaana seksiin. Miehesi ei pidä sinua minään ja juoksee varmaan näyttävämpien ja itsevarmempien naissten sängyissä niin paljon, kuin vain ehtii. Miehellesi merkitset yhtä paljon, kuin joku kodinkone, ilmankin pärjää mutta helpottaa elämää...

Ei se sun äijä sinusta välitäkkään. Tai ei ainakaan sun tunteista, kun tommosia laukoo...taitaa vaan olla muut akat mielessä ja ap saa istua kotona miettimässä että minkä vosun seurassa se ukko nyt luuhaa.

Vierailija
2/44 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se pointti kuitenkaan ole siinä, onko Jutta ihku vai ei, vaan ap:n miehen käytöksessä. En tiedä mitä sanoja mies on käyttänyt, mutta on se eri asia todeta sillä tavalla asiallisesti, että "hmm, tuo Jutta on oikeastaan ihan kaunis nainen", kuin "panisin kyl tota Juttaa niinku niiiin!!!". Mua ainakin häiritsisi tuo jälkimmäinen tapa, vaikka mies kehuisi minua kuinka. En oikein voisi kunnioittaa mulle tuolla lailla puhuvaa miestä, enkä kokisi että hänkään kunnioittaa minua. Ja jos ap:n mies kehuu vain muita naisia, eikä häntä, niin totta kai se ärsyttää. Toivottavasti et ap usko, että tuo mies kuitenkaan on ainoa kuka sinulle on tarjolla, olet noin nuorikin ja vaikka ehkä koet miehesi iän perusteella olevan jotenkin kypsempi kuin ikäisesi, niin mä taas näin kolmekymppisenä pidän ikäisiäni yhtä lapsellisina kuin ne oli nuorempanakin, mitä nyt on vähän enemmän rahaa ja luettu muutama johtamis- ja itsensäkehittämisopus..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Urpilaisen näköisenä? ;D

Vierailija
4/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin on ärsyttänyt, kun mies hehkuttaa jotain daamia, joka on omasta mielestäni hirmuisen ruma.. Mutta totuus taitaa olla, että harva näkee kanssaihmisiään objektiivisesti. Miehesi saattaa nähdä Urpilaisessa sellaista, mitä hänessä ei oikeasti olekaan tai mitä vain harva näkee. Hyvännäköisenä pitäminen voi liittyä siihenkin, että henkilö muistuttaa jotakuta toista ihmistä, joka miehelle on tai on ollut läheinen/tärkeä (esim. oma äiti). Se ei tarkoita, että tuo yksi ja sama olisi miehen ehdoton ja ainut kauneusihanne.

Itsekin pidän monia keskenään hyvin erinäköisiä ihmisiä kauniina.

Vierailija
5/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Urpilaisen näköisenä? ;D

T. ap :D

Vierailija
6/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kommentoi Urpilaisesta myös, että tästä tulisi hyvä bordelliemäntä?! Mitähän se siinä oikein näkee oikeesti? Nyt musta tuntuu että oon harmaa hiirulainen ja Urpilainen joku näyttävä rotukissa tms... Voi hyvä ihme, kun pitää olla itsestään epävarma... (:D)

Vierailija
7/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asemansa johdosta? Ja eihän se tosiaan ole mikään langanlaiha hiiri, vaan aika verevä nainen :)

Vierailija
8/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä en. :( Meillä on sen kaa vissiin ihan eri naismaku.

T. Ap

Vierailija
10/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäköään, vaikka varmasti jo julkisen aseman vuoksi joutuukin kiinnittämään huomiota vaatetukseen ja tyyliinsä.

Vierailija
11/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samannäköinen. Joskus kyllä ihmetyttää sen mieltymykset. Ei esim. pidä Angelina Jolien ulkonäöstä, mutta sitten tästä Urpilaisesta.

Vierailija
12/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää Urpilaista kauniina.

Vierailija
13/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiovarainministeri, jolla on naisellinen kroppa ja hyvät tisut. Juttahan on just herkku! :P

Vierailija
14/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ja Urpilaisella on samanlaiset nenät...(mun mielestä vähä possumaiset)piileeköhän salaisuus tässä? Rihanna on mun mielestä kropaltaan upea, kasvoiltaan ei niinkään...

Ap

Vierailija
15/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpilainen on vetävän näköinen. t:mies

Vaimoni ei näytä yhtään urpilaiselta mutta hänkin on kaunis. Kaunis voi olla myös eri tavalla kuin urpilainen.

Vierailija
16/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta on kieltämättä upea.

Vierailija
17/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Urpilainen ihan hyvännäköinen nainen. Olisin paljon huolestuneempi, jos mieheni pitäisi Merja Kyllöstä kauniina. :D

Vierailija
18/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä mieltä että Jutta on kaunis...älä ole huolissasi ap varmasti ukkos pitää sinuakin viehättävänä vaikka et olekaan näyttävä blondi.

Vierailija
19/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun en vaan itse näe, että mikä siinä Urpilaisessa viehättää, siis ulkonäöllisesti. Mutta makujahan on niin paljon, kuin ihmisiäkin. :P

T. ap (joka toivoo tosiaan näyttävänsä hyvältä miehensä silmissä. Vaikea sanoa, kun ei se mua ikinä tolleen kehu)

Vierailija
20/44 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomelle niin monta miljardia että kyllä sen pitää jossain näkyä.