Miten ihmeessä te jaksatte lukea noita kaikenmaailman blogeja?
Mua ei kiinnosta kenenkään ventovieraan elämä, sisustus tai vaatteet niin paljon, että huvittaisi alkaa seuraamaan mitään blogia. Joskus selaan ylimalkaisesti joitakin käsityöblogeja, jos etsin ideaa tai ohjetta, mutta en niitäkään seuraa säännöllisesti.
Kommentit (9)
ihmisten blogeja. Vertaistukea parhaimmillaan, syviä tunteita, rehellisiä
Muuten tuntuu, että blogeja seurataan vaan tirkistelyn vuoksi tai sitten ollaan niin ideaköyhiä, että pitää hakea sisustus- ja pukeutumismallit joltakin toiselta. Vai?
ap
halutaan pikkunettijulkkiksiksi. Ei kiinnosta.
Jotenkin narsistinen sitä kai on oltava, jos itteänsä tai kotiansa kuvauttaa nettiin.
Niin, miksi sitä nyt katsotaan tv:tä, luetaan naistenlehtiä tai seurataan muutakaan viihdettä? Varmaan aika samaan tarpeeseen noita blogejakin seuraillaan, ainakin minä seurailen. Harmitonta ja vaivatonta hupia. Tavallaan voi olla koukuttavaakin.
Niin, miksi sitä nyt katsotaan tv:tä, luetaan naistenlehtiä tai seurataan muutakaan viihdettä? Varmaan aika samaan tarpeeseen noita blogejakin seuraillaan, ainakin minä seurailen. Harmitonta ja vaivatonta hupia. Tavallaan voi olla koukuttavaakin.
Niin, siinähän se kysymys olikin.
Ja, miksi katsotte tv-sarjoja tai varsinkaan realitya? Siksi.
blogistit eivät ole mitään ihailun kohteita vaan sellaisia vähän niin kuin kaveri-tyyppisiä henkilöitä, joilla on vaan minua kiinnostavia juttuja. Toinen ei esittele elämäänsä kauheasti vaan bloggailee tietyistä teemoista. Toisesta bloggarista, joka on enemmän tyylibloggari, minulle tulee mieleen yksi vanha kaverini ja sen vuoksi hän tuntuu jotenkin "tutulta" ja kivalta, ja asunsa miellyttävät esteettistä silmää. Eli aika sama kuin lukisin jotain naistenlehteä, jos luen jotain blogia.
Näitä kahta seuraamaani blogia kohden tuntuu olevan tsiljoona blogia, joita taas en lukisi. Tuota toistakaan en oikeastaan lue, tulee katsottua ne kuvat.
En seuraa ainuttakaan.
41v