Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä te jaksatte lukea noita kaikenmaailman blogeja?

Vierailija
11.05.2012 |

Mua ei kiinnosta kenenkään ventovieraan elämä, sisustus tai vaatteet niin paljon, että huvittaisi alkaa seuraamaan mitään blogia. Joskus selaan ylimalkaisesti joitakin käsityöblogeja, jos etsin ideaa tai ohjetta, mutta en niitäkään seuraa säännöllisesti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa ainuttakaan.

41v

Vierailija
2/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten blogeja. Vertaistukea parhaimmillaan, syviä tunteita, rehellisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tuntuu, että blogeja seurataan vaan tirkistelyn vuoksi tai sitten ollaan niin ideaköyhiä, että pitää hakea sisustus- ja pukeutumismallit joltakin toiselta. Vai?

ap

Vierailija
4/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halutaan pikkunettijulkkiksiksi. Ei kiinnosta.

Vierailija
5/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin narsistinen sitä kai on oltava, jos itteänsä tai kotiansa kuvauttaa nettiin.

Vierailija
6/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi sitä nyt katsotaan tv:tä, luetaan naistenlehtiä tai seurataan muutakaan viihdettä? Varmaan aika samaan tarpeeseen noita blogejakin seuraillaan, ainakin minä seurailen. Harmitonta ja vaivatonta hupia. Tavallaan voi olla koukuttavaakin.

Vierailija
7/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi sitä nyt katsotaan tv:tä, luetaan naistenlehtiä tai seurataan muutakaan viihdettä? Varmaan aika samaan tarpeeseen noita blogejakin seuraillaan, ainakin minä seurailen. Harmitonta ja vaivatonta hupia. Tavallaan voi olla koukuttavaakin.

Vierailija
8/9 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siinähän se kysymys olikin.

Ja, miksi katsotte tv-sarjoja tai varsinkaan realitya? Siksi.

Vierailija
9/9 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogistit eivät ole mitään ihailun kohteita vaan sellaisia vähän niin kuin kaveri-tyyppisiä henkilöitä, joilla on vaan minua kiinnostavia juttuja. Toinen ei esittele elämäänsä kauheasti vaan bloggailee tietyistä teemoista. Toisesta bloggarista, joka on enemmän tyylibloggari, minulle tulee mieleen yksi vanha kaverini ja sen vuoksi hän tuntuu jotenkin "tutulta" ja kivalta, ja asunsa miellyttävät esteettistä silmää. Eli aika sama kuin lukisin jotain naistenlehteä, jos luen jotain blogia.

Näitä kahta seuraamaani blogia kohden tuntuu olevan tsiljoona blogia, joita taas en lukisi. Tuota toistakaan en oikeastaan lue, tulee katsottua ne kuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän