Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko puolitutun lapselle ylioppilaslahjarahaa?

Vierailija
10.05.2012 |

Kahvitilaisuus.

Lasta en tunne ollenkaan.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksin, niin riippuen taloudellisesta asemasta (opiskelija, työtön, töissä jne.) 20 euroa lähtösumma ja tuon voi antaa se köyhä. Jos olet hyväpalkkainen, niin sitten 40 Euroa.

jos menette pariskunta tai lasten kanssa, niin 50 Euroa.

Itse ajattelin antaa kummipojalle 80€, ja mennään koko perheellä juhliin.

Vierailija
2/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeesti kuvittele että tuntemattomalle pitää viedä jopa 50€?

Kyllä 20€ on maksimi, johan se on noloa viedä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummilapselle tai lähisukualaiselle antaisin 100e

Vierailija
4/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksin, niin riippuen taloudellisesta asemasta (opiskelija, työtön, töissä jne.) 20 euroa lähtösumma ja tuon voi antaa se köyhä. Jos olet hyväpalkkainen, niin sitten 40 Euroa. jos menette pariskunta tai lasten kanssa, niin 50 Euroa.

Mun lapset on saaneet kummeilta 500 e, mutta kummit ovatkin lapsille todella läheiset ja monin muinkin tavoin osoittaneet arvostavansa kummilapsiaan.

Vierailija
5/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kerran puolituttu??

Vierailija
6/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän yo sai vieraammilta 50 € ja tutummilta 100 ->

Vierailija
7/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksin, niin riippuen taloudellisesta asemasta (opiskelija, työtön, töissä jne.) 20 euroa lähtösumma ja tuon voi antaa se köyhä. Jos olet hyväpalkkainen, niin sitten 40 Euroa. jos menette pariskunta tai lasten kanssa, niin 50 Euroa.

Mun lapset on saaneet kummeilta 500 e, mutta kummit ovatkin lapsille todella läheiset ja monin muinkin tavoin osoittaneet arvostavansa kummilapsiaan.

Vierailija
8/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yksin menet, mutta jos menet miehen ja kahden-viiden lapsen kanssa, niin vähintään 50 e.

Vierailija
9/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennytkään, että rahalla mitataan arvostusta...

Jos olisin tämän tiennyt niin olisin tiennyt sylkeä läheisen kummitätini silmille, kun kehtasi tuoda vain 50€.

Vierailija
10/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun pakko mennä sinne jos on kerran puolituttu??

Ei kaikkiin kutsuihin ole pakko vastata kyllä. Varsinkaan kun on vaan rahastamistarkoituksessa järjestetyt kahvit.

Vierailija
11/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön ja 80 on mulle tosi iso raha. Sä voit työntää ne sataset hanuriisi.

Vierailija
12/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20e lahjakortteja, joten 20e ylioppilaalle olis kyllä vähän.

Vierailija
13/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummilapselle enemmän

Vierailija
14/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saavat poiketa ylioppilaan sukulaiset, kummit, ystävät, tutut, naapurit ja kaikki jotka katsovat haluavansa tulla piipahtaa onnittelemaan ylioppilasta. Toki lähimmät oleilevat pitemmänkin aikaa ja varmasti osa lahjookin ylenpalttisesti!

Ei se ole mikään varainkeruutilaisuus!

Kortti on kiva tai kukka...

Vierailija
15/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattais jättää menemättä ainakin ruokakemuihin.. lahjotat jo siten enemmän rahaa kun et vie perhettäsi syömään kympillä..

Vierailija
16/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kannattais jättää menemättä ainakin ruokakemuihin.. lahjotat jo siten enemmän rahaa kun et vie perhettäsi syömään kympillä..

että yo/rippijuhliin on nykyisin pääsyliput.

Vierailija
17/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylioppilasjuhlissa voi käydä muutenkin vain piipahtamassa, monella kun on useammat juhlat samana päivänä. Totta kai menet juhliin kun on kutsuttu (joku täällä ehdotti että jättäisit menemättä). Mielestäni 20e tuntemattomalle juhlakalulle on ihan ok summa. Tuskin nuorikaan odottaa vieraalta ihmiseltä tuon isompaa summaa, on vain tyytyväinen että tulet juhliin ja hän saa siitä rahaa ;) Koska et ole ylioppilaalle läheinen, ei varmasti kukaan kyttää pahalla silmällä pienempääkään summaa. Sinne se hukkuu muiden shekkien, setelien ja lahjakorttien sekaan.

Niin, olisiko vaikka 25 euron lahjakortti jonnekin liikeeseen myös mukava lahja? Esim. Stockmann, Sokos, Ikea tai H&M?

Vierailija
18/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa lähtösumma ja tuon voi antaa se köyhä.

Tämä köyhä antaisi yhden ruusun _puolitutun_ lapselle. 20€ on toisinaan hillitön summa rahaa meidän taloudessamme.

Vierailija
19/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi sai 12v lahjaksi kavereiltaan 15-20e lahjakortteja, joten 20e ylioppilaalle olis kyllä vähän.

Mitä tämä muka todistaa? Muuta kuin että homma on todellakin karannut käsistä lopullisesti.

Mutta ihan hauska seurata tänäkin keväänä tätä kissanhännän kiskomista...Voittajalle pillimehu.

Vierailija
20/42 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä muka todistaa? Muuta kuin että homma on todellakin karannut käsistä lopullisesti.

ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan