Vuokralla asumisesta
Minä pidän vuokralla asujaa jotenkin taloudellisessti epäonnistuneena, koska ei ole pystynyt ostamaan omaa asuntoa. Tietenkään nuoret opiskelijat eivät ole pystyneet vielä asuntoa ostamaan, mutta muut. Itse asiassa, kaikilla tuntemillani perheellisillä se omistusasunto on vieläpä omakotitalo.
En asu missään katajanokalla, jossa asia on varmasti eri, mutta tämmöisessä keskikoisessa kaupungissa lähes kaikilla on oma asunto/talo. Sitten joidenkin mielestä omakotitalossa asuminen on jotenkin hienoa ja brassailun aihen, kun täällä se on tuikitavallista.
Haluisin kuulla perusteluja, miksi vakituisesti paikkakunnalla asuva perheellinen, jolla säännölliset tulot, asuu vapaaehtoisesti pysyvästi vuokralla?
määrää missä asutaan. Ja kaupunkia vaihdetaan työnantajan käskystä muutaman vuoden välein. Niin olen kiitollinen vuokra-asunnoista.
Ala tässä vielä asuntoja ostelemaan ja myymään muutaman vuodein välein.
Ei kiitos, sitä paitsi vyokranantajat tarkistavat luottokelpoisuuteesi ja maksukykysi säännöllisesti. Joten niiden on oltava kunnossa.
Nyt on vuokranantajan markkinat. Joten kyllä saa olla asiat kunnossa jotta asunnon saat.