Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sitten 9v tyttö ihmettelee että...

Vierailija
05.05.2012 |

mitä tarkoittaa kun palstalla joku kysyy että "kuinka kauan miehesi pärjää ilman pimppaa?"...luki olkani yli äsken.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten nukkumaan.

Vierailija
2/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tyttäresi on ihan täysillä kehityksessä mukana?

Kyllä ton ikäselle on jo aika selkeää, mitä tarkoittaa kun on mies ja "pimppa" samassa lauseessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan tajua miksi palstalla tarvii kysellä että miten kauan jonkun mies pärjää ilman sitä :D t.ap

Vierailija
4/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ton ikäselle on jo aika selkeää, mitä tarkoittaa kun on mies ja "pimppa" samassa lauseessa.

ainakin ton ikäisten poikien jutut vilisee vittua, pillua, munaa ja persettä niin paljon (usko pois vaan, kouluterveydenhoitajana voin kertoo että harvassa ne äidin enkelit on) että kyllä ne tyttöjenkin korviin on jo kantautuneet =)

Vierailija
5/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton ikäsenä mitä tarkoittaa kun puhutaan miehistä ja pimpeistä!Tievätä varmaan tasan tarkkaan miten se kaikki tapahtuu ja miten isukki on myös aina niin naapurin Lissun pimpin perään!

Vierailija
6/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä seksi on. Miehen siitin ja naisen vasittu vauvareikä, jota virallisesti vaginaksi kutsutaan. Lisäksi on muita nimityksiä, joista osa kirosanamaisia. Mutta silti en tiedä tajuaisiko tuosta mies ja pimppa yhdistelmästä mitään. Kait minä olen ollut huono äiti, kun en ole kertonut.

Yhdeksänvuotiaan ei tarvitse tietää seksistä vielä mitään! Siis tällä tasolla. Että mies ja pimppa automaattisesti tarkoittais seksiä. Örh.

Vierailija
7/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä todellakaan puhu pimeistä...minkähän tarkkisluokan terkkari täällä mahtaa palstailla?

Vierailija
8/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö vielä tiedä miksi miehet vonkuvat pimppia ja ovat sen perään vaikka tietää kyllä miten niitä vauvoja tehdään...ehkä täällä sitten on niitä vanhempia jpiden lapset tässä iässä jo ovat erittäin "valistuneita" ja parin vuoden päästä ovatkin jo täysiä jakorasioita...

Vierailija
9/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä tajua sellaista miksi miehet ovat pillun perään...heille riittää tieto siitä miten niitä vauvoja tehdään. Mulle tulee mieleen että lähionnä joidenkin ei niin sivistyneiden perheiden lapset ovat jo kaikesta sellaisesta tietoisia.

Vierailija
10/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä tajua sellaista miksi miehet ovat pillun perään...heille riittää tieto siitä miten niitä vauvoja tehdään. Mulle tulee mieleen että lähionnä joidenkin ei niin sivistyneiden perheiden lapset ovat jo kaikesta sellaisesta tietoisia.

Vierailija
11/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sille olisi selvää että miksi miehet ovat pimpan perään? Se on aivan eri asia kuin se että tajuaa miten vauvoja tehdään ja mitä on seksi..aika vastenmielistä jos tosiaan joidenkin 9veet jo ajattelevat sitä miksi miehet ovat pillun perään OKS! Ei normaalin tuon ikäiseen ajatusmaailmaan vielä kuulu moiset asiat.

Vierailija
12/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä todellakaan puhu pimeistä...minkähän tarkkisluokan terkkari täällä mahtaa palstailla?

ihanaa kuinka kuvittelet että ne lapset sun kuullen puhuu samoista jutuista, mitä välitunneilla =D

Ihan tavallisen koulun terkkari olen, ja jos et tiennyt, ei eri luokille ole erikseen omia terkkareita.

Siinä muuten malliesimerkki 6 vuoden takaa, ei ole meno parantunut:

Vierailija
13/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä oikeasti hyvä. Kun kaupungilla kulkee ja kuuntelee ton ikäisten puhetta niin aikalailla tuota se on. Eipä siellä pahemmin hiljaisia tai sivistyneesti puhuvia näy.

Vierailija
14/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kylän terkkarina ei moisia kuule tuon ikäisiltä.

Vierailija
15/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kylän terkkarina ei moisia kuule tuon ikäisiltä.

päin kollega kirjoittelee? ;)

Itse olen Vantaalta.

Vierailija
16/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin kollega kirjoittelee? ;)

Itse olen Vantaalta.

Ehkä täällä sitten osataan vielä kasvattaa lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan