G: Pidätteletkö vessareissulla ähkimisääniä miehesi vuoksi?
Minusta on noloa, jos mies kuulee ähistykseni. (tai ylipäätään kukaan) Joten ähisen sitten hiljaa. Meillä vessasta äänet kuuluvat herkästi, ja kuulen usein, kun mies hönkii samalla kun paskoo.
Ja joo, jos on plomsahduksia luvassa, niin laitan paperia pönttöön. Myös kotona! Mutta maailmani ei kaadu siihen, vaikken joskus laittaisikaan, ja mies kuulee minun olevan kakalla. :D
Kommentit (4)
tarvitse ähkiä, mutta kyllä, peittelisin niitä ääniä miehen vuoksi. En pysty käymään vessassa täysin rennosti - siis kakalla - mikäli mies on lähistöllä, esim. puuhaa jotain oven takana. Yritän hillitä pieruääniä jne. Rasittavaa, mutta ehkä tästä joskus pääsee eroon :D
Mulla tulee kakka heti, sen kummempia ähistelemättä. Flumpsis vaan ja homma on hoidettu.
Ja ihan saattaa mies olla vaikka samassa vessassa yhtä aikaa, meillä on avoimet ovet.
mutta plötsähdysäänien takia menen kyllä yleensä eri kerrokseen kuin missä mies kulloisellakin hetkellä on. Meillä kaksikerrokssinen talo, jossa vessa suht keskeisellä paikalla kummassakin kerroksesas.
Ikävä kyllä mies ei tee samaa. Olen toivonut, mutta siitä ei ole tullut oikein mitään kun mies on sitten käyttäytynyt tosi marttyrina. Mieluummin itse vaihdan kerrosta hänen paskafestivaalinsa ajaksi kuin katselen sitä murhenäytelmää.
Syön kai riittävästi kuituja kun ei tarvitse koskaan ähkiä, kakka tulee nopeasti ja vaivattomasti.