Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IIIIIIH!!! Mun pikku ihastus pyyti mut fb:ssä kaveriks ja on jutellu mun kaa koko illan!

Vierailija
02.05.2012 |

Menny ihan huomaamatta pari tuntia, kauheeta läppää (härskiä sellaista!) heitetty. Mulla takoo sydän kahtasataa, miten ihmeessä mä voin mennä huomenna töihin ja nähä tän tyypin? :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

chatatessa... :O Se kävi välillä salilla ja ennen lähtöönsä sano, että hän tulee takasi kiusaamaan mua facebookkiin. Kauheea vihjailua puolin ja toisin se viestittely.

Sit se yhtäkkiä sano että se mitä mä teen (töissä) on tosi ihailtavaa ja se ihmetteli miten mä pystyn siihen. Hattua nosti ja kaikkee.

Siis mitä? Voiko enää olla kaveruudet mielessä? Hitto kun tommosista yltiösosiaalisista ei tiedä! Voisin antaa nimittäin vähän tilaa tunteilleni oisin varma, että vetovoima on molemminpuoleista :P Mut viettäiskö kukaan yltiösosiaalinenkaa kahta iltaa (n. 3 h) saman ihmisen kanssa jutellessa??

ap

Vierailija
2/16 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että homma etenee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää tyyppi on semmonen yltiösosiaalinen, että ihan kaverina luultavasti juttelee. Ja meillä nyt molemmilla sattuu olemaan aika hurja huumorintaju...

Mut silti vähn jänskättää, pyörimme kuiteskin samoissa porukoissa aina :P

Vitsi että tämmönen ihkuilu on typerää yli kolmekymppiseltä!

Vierailija
4/16 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että se on aika ujo (vaikkakin jutut on kaksimielistä läppää) ja lisäksi se taitaa oikeasti olla kaverimielellä liikenteessä :((

Tuli se mun viereen istumaan ja tarjos kahvit, mutta se on ihan normaaliakin normaalimpaa meillä töissä, kaikki ollaan kavereita keskenään. Höh.

ap

Vierailija
5/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella ymmälläni... JOS se on kiinnostunu, niin miksei se sano sitä suoraan ja vaikka ehota tapaamista tms? Ja jos ei se ole kiinnostunu, niin miksi se heittää kaksmielistä läppää ja heti kun tulee facebookkiin alkaa juttelemaan?? Ja juttelee niin tiiviisti, että ei kyllä ihan samanlailla ehi muitten kanssa viestittelemaan.

Olen oikeasti ihan hämilläni ja ilmeisen kärsimätön :O

ap

Vierailija
6/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta säpinältä :)

Mut heräsi uteliaisuus että mitä teet työksesi...?

Vierailija
7/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan säkin sen aloitteen tehdä.

Heitä vaikka tänään keskustelun lomaan, että sun niin tekisi mieli lähteä käymään baarissa, mutta ei ole seuraa. Eiköhän se täky tärppää.

Sitten vaan ykköset ylle ja nassu nätiksi.

Vierailija
8/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

konttorirottia. Ei tehdä samaa työtä, mutta töitten vuoksi joudutaan olemaan tekemisissä muutaman kerran viikossa. Lisäksi täytyy kehua, että meillä on töissä tosi kaverillinen henki, joten siellä näkee päivittäin sellaistakin, että ihmiset vaan käy juttelemassa toistensa kanssa. Kai mä sit oon supertehokas sen mielestä ja se on vaikuttunu siitä :D

ap

Vierailija
9/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tähän asti kaikki on mennyt huumorin piikkiin. Ja on mieskin jotain vihjaillu, mutta mä olen ollut niin ymmälläni ja puulla päähän lyöty, että en oo osannu ottaa tosissani! :D

Noo.... täytyy yrittää jaksaa kestää, nähdäänhän me taas ensiviikolla ja jotenkin musta tuntuu, että sekin saattaa olla tällainen aamuvirkku ja tulee koneelle... (ääh, meillä kummallakaan ei taida olla elämää!)

Ja mikä parasta, mä olen tällainen homssuinen yh, joka ei oo ees kampaajalla ehtiny käydä ja vähän pyöreäkin ja tää mies, tää on niin timmissä kunnossa kuin olla ja voi (ja ihan kivan näköinenkin)! :D

ap

Vierailija
10/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä.

Mäkin oon tällanen pikkusen pyöreä ja homssunen. Mutta miehet tykkää ja vientiä olisi. Oon vaan naimisissa, niin riittää että on niitä miehiä kavereina.

Mä oon kanssa ollut sellasessa työpaikassa, jossa kaikki oli kavereita keskenää. Siellä ei ollu mitään kummempia suhdejuttuja, oltiin ehkä liian läheisiä sellaseen. Miehet oli kuin omia veljiä meille naisille.

Kun lähdettiin baariin yhdessä, nää miehet tanssitti aina meitä työkavereitaan. Ei koskaan ketään ulkopuolisia. Se oli joku sanomaton sääntö. Muutenkin baarissa oltiin aina yhdessä lössissä, ei erottu ennen kotiinlähtöä.

Vierailija
11/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen on ihana tunne! Mä kaipaan sitä!

Rohkeasti vaan ap!!

Vierailija
12/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tähän asti kaikki on mennyt huumorin piikkiin. Ja on mieskin jotain vihjaillu, mutta mä olen ollut niin ymmälläni ja puulla päähän lyöty, että en oo osannu ottaa tosissani! :D

Noo.... täytyy yrittää jaksaa kestää, nähdäänhän me taas ensiviikolla ja jotenkin musta tuntuu, että sekin saattaa olla tällainen aamuvirkku ja tulee koneelle... (ääh, meillä kummallakaan ei taida olla elämää!)

Ja mikä parasta, mä olen tällainen homssuinen yh, joka ei oo ees kampaajalla ehtiny käydä ja vähän pyöreäkin ja tää mies, tää on niin timmissä kunnossa kuin olla ja voi (ja ihan kivan näköinenkin)! :D

ap

annat toivoa meille muillekin homssuisille yh:ille :D

Vierailija
13/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin heti aamustakin. Toivotti hyvät huomenet ja laitto semmonen :3 hymiön perään. Mitä lie virnistystä tarkoittaa.

Juteltiin hetki, ja nyt sen piti liitää harrastuksiinsa. Auuuh... Olo on kuin teinitytöllä :D

Mut siis mä en ymmärrä että miksi nyt näin yhtäkkiä... Ollaanhan me oltu tekemisissä jo vaikka kuinka kauan!

ap

Vierailija
14/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen niitä sen viestejä uhä uudelleen ja uudelleen :D

ap

Vierailija
15/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä mun mielestä selkeästi siltä, että on kiinnostunut. Oispa ihanaa olla noin ihastunut ja saada vastakaikua :) Nauti!

Vierailija
16/16 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehetkin lukee tätä palstaa, tää on tällainen koko kansan palsta. mutta eihä noissa sun viesteissä pahaa ole mutta lis ainakin sun ajatukset selviä... : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi