Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolitan mun Ketipinor-annoksen enkä lääkärille ilmoittele.

Vierailija
02.05.2012 |

Kestääpähän kolmen kuukauden lääkkeet puoli vuotta eikä tartte olla anelemassa lääkäriaikaa reseptin uusimiseen.

Ja pikkuhiljaa lopetan kokonaan Ketipinorin käytön.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on tukemassa lääkkeiden vähentämisessäkin, ja jos tulee ongelmia ovat kartalla ja osaavat sitten auttaa oikein.

Olen bipo ja lopetin kaikki lääkkeet ihan omasta halusta. Tein päätöksen, kävin lääkärillä ja keskusteltiin seurauksista ja nyt on olemassa toimintasuunnitelma jos alkaa mielialat heittää.

Ne on siellä oikeesti sua varten, ei sua vastaan.

Vierailija
2/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on tukemassa lääkkeiden vähentämisessäkin, ja jos tulee ongelmia ovat kartalla ja osaavat sitten auttaa oikein.

Itselläni oli kyseessä ihan tavis masennuslääke mutta psykiatri oli sitä mieltä että missään nimessä en saa lopettaa vaan minun on syötävä lääkettä loppuikäni. Hän vertasi asiaa kilpirauhasen vajaatoimintaan, jossa tiettyä hormonia ei tuoteta joten se on aina otettava purkista. Mulla ei sitten tuoteta jotain aivojen välittäjäainetta ja se on aina korvattava purkista.

Kas kummaa, omin lupineni lopetin ja olen ollut lääkkeettä ja masennuksetta jo yli 10 vuotta kumminkin ;) Ketipinoria nyt kyllä käytetään vähän vakavampiin juttuihin kuin perusmasis joten ehkä nyt jos jostain skitsofreniasta on kyse niin kannattaisi kuitenkin lääkäriltäkin kysellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääke turha vaiko ei.

Vierailija
4/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut hullua hurskaammaksi päinvastoin.Siitä on yli 1,5-vuotta Absenorin aiheuttama alhainen trombosyyttiarvo kohosi kuukauden kuluttua normaaliksi ja kerrottuani lääkärille totesi, että "hyvä ei se sitten kaksisuuntaista mielialahäiriötä tainnut ollakaan", käski jatkaa lääkkeettä.

Vierailija
5/7 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeet ja yritti itsemurhaa...

Vierailija
6/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehitetty ihan psykoosien hoitoon, tiedän että voi masennuskin mennä psykoottiseksi. Tehkää mitä haluatte, mutta googlatkaa vaikka wikipediasta tai

farmakasta mitä nämä uudenkin ajan neuroleptit, joita tunnutaan määräättävän vähän joka vaivaan tekevät aivoille. Ketipinor eli ketiapiini Kaikkien antipsykoottisten lääkkeiden tavoin pitkäaikainen käyttössä aiheuttaa pysyviä aivovaurioita.

No sitten ei enään päätä itse syökö kaikkea mikä sattuu olemaan muodissa. Tenoxia, Temestaa ym. mömmöjä mainostettiin riippumattomuutta aiheuttamina. Nykyisin kallista tavaraa katukaupassa. Torprojet.org / http://zqiirytam276uogb.onion/h

Vierailija
7/7 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä on aivot"toivottavasti" tallella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä