Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein ja millaisissa tilanteissa ajattelet seksiä ja kuvittelet itsesi aktiin?NAISILLE

Vierailija
02.05.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikoihin lähes jatkuvasti, niin ettei työnteostakaan tahdo mitään kun seksuaalifantasiat pyörii päässä vaikken haluaisi. Muulloin vähän rauhallisempaa, silloin fantasioin omasta tahdostani lähinnä iltaisin kotona ajankulukseni. Usein tulee samalla masturboitua. Olen sinkku joten haaveilu ja oma apu onkin ainoat mitä konkreettisesti saa.

Vierailija
2/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä päivittäin monta kertaa, välillä en moneen päivään (sinkkuna meni viikkojakin näin). Tilanteista en osaa sanoa, niitäkin on niin monenlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa, töissä, kotona, kaupassa jne. :)

Vierailija
4/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sinkku mutta muistan että ku seurustelinkin että oli usein mielessä

Vierailija
5/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en ajattele enaa koskaan. eli riippuu elamantilanteesta ja iasta varmaan. nuorena masturboin monta kertaa paivassa paivittaisen seksin lisaksi. nyt ei ole seksia ja masturboin kerran viikossa.

Vierailija
6/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteella ei väliä, vaikka kaupan kassajonossa. Kesken kokouksen. Kuvittelu kai sallitaan;-)

Vierailija
7/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina silloin tosi paljon jos ei ole työstressiä, terveys on hyvä, nukun hyvin, asiat on yleensä hyvin. Silloin on paljon seksuaalienergiaa joka purkautuu myös fantasioina. Valitettavasti olen jo monta vuotta roikkunut burnoutin rajoilla ja ei ole kyllä seksifantasioihin tai seksiin energia riittänyt!

Vierailija
8/10 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin en koskaan, enkä edes iltasella kun olen ylhäällä.

Ajatteleekohan yks mun työkaveri seksiä jatkuvasti, kun se on aina ihan pihalla...?

Vierailija
9/10 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:P

Vierailija
10/10 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika lailla päivittäin, melkein missä vain.

etenkin jos olen miehen kanssa jossain ja hän puhuu vieraille naisille (:DDD) alkaa panettaa niin pirusti. en tiedä mikä tossa on mutta siinä sitä aina toivoo että kun päästään kotiin niin saa mies sellasta kyytiä. vielä parempi jos vähän naurattaa naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän