Montako serkkua sinulla on?
Kommentit (44)
miehellä 4, omalla lapsella 0 (tosin liuta pikkuserkkuja joihin pidetään paljon yhteyttä)
Äitini on ainokainen ja isäni kaikki sisarukset (3 kpl) ovat lapsettomia.
Lapsillani on tällä hetkellä 15 serkkua, mutta pikkuserkkuja sitten riittääkin:)
Äidillä kun on 9 sisarusta ja isällä 12, ja useimmilla noista suhteellisen paljon lapsia.
ja sitten ainakin 1puolikas(tätipuoleni lapsi). saattaa olla isän puolelta enemmänkin mutta kun hänen isänsä oli deadbeat dad...:/
joilla kymmenittäin serkkuja... Oletteko lestadiolaisia? Minulla on vain 6 serkkua, koska sekä isällä että äidillä vain 1 veli.
En kylä tiedä mistä on kyse, mutta ihan helvetisti niitä vaan on.
Itse olen perheemme ainut lapsi.
joilla kymmenittäin serkkuja... Oletteko lestadiolaisia? Minulla on vain 6 serkkua, koska sekä isällä että äidillä vain 1 veli.
vanhemmat tavallisista köyhistä maalaistorpista 1940-luvulla syntyneitä. Silloin kirkossakin julistettiin että lapsia pitäisi tehdä paljon kun sodat on vieneet ja köyhin väestönosa sitten ryhtyi tositoimiin. Eikä noilla köyhillä silloin kyllä mitään ehkäisyjäkään ollut käytössä joten lapsia vaan tuli niin kauan kuin hedelmällistä aikaa riitti, halusipa tai ei.
t. 19
En jaksa nyt alkaa tarkkaa lukua laskemaan. 5 on kuollut, 3 lapsena ja 2 nuorina aikuisina. Kaikki serkut äidin puolelta.
Omilla lapsilla on 4...