Eron jälkeen miesten tapailu, toivotonta ajatella että pitäisi
riisuuntua ja näyttää riippu tissit ja raskausarpinen maha jollekkin :((( Olen normaalipainoinen ja ihan ok näköinen mutta kun vaatteet ottaa pois niin varmasti näky on pettymys...
Kommentit (8)
vaikka tältä palstalta sen kuvan voisi saadakin että kaikista miehistä seksi muun kuin mallinlaihan täydellisyyden kanssa on hyiyökvastenmielistä! Oikeasti on paljon kunnon miehiä jotka etsii elämänkumppania, ihastuvat ihmiseen eikä kuoreen, ja kun ihmisestä alkavat tykkäämään niin kuorikin kelpaa elämisen jälkineen ja makkaroineen. Minäkin olen keski-ikäisenä, ylipainoisena, raskausarpisena, ryppyisenä akkana semmoisen ihanuuden löytänyt.
mutta en usko, että kaikki miehet ajattelevat noin.
Vaikka mullekin kävi noin, että mies lähti toisen synnyttämättömän naisen mukaan, niin mielestäni vika ei ollut kyllä kropassani, vaan miehessä (joka saa mennäkin, varsinainen lahopää)
t. 3 lapsen yli nelikymppinen yh-äiti, joka on riisuutunut ja yksikään mies ei ole valittanut:-)
Kyllä se vaan niin on, että tavan akat on parhaita vosuja :P
nyt ap! Useat tutkimukset ovat todistaneet, että miehet syttyvät nimenomaan ITSEVARMASTA naisesta, joka ei välitä omista epätäydellisyyksistään. Vaikka se olisi kuinka vaikeaa, palkitsee se kuitenkin.
nyt ap! Useat tutkimukset ovat todistaneet, että miehet syttyvät nimenomaan ITSEVARMASTA naisesta, joka ei välitä omista epätäydellisyyksistään. Vaikka se olisi kuinka vaikeaa, palkitsee se kuitenkin.
Useimmilta nimenomaan se mies vie itsevarmuuden törkeillä ulkonäkökommenteillaan.
Mullakin on kroppa kamalassa kunnossa ja itsetunto aika huono. Sellasella miehellä ei tosin mitään tee joka tollasia asioita säikähtää :)
Ystäväni kroppa on vielä huonommassa kunnossa kuin omani ja onnistui kuitenkin löytämään itselleen kunnon miehen jonka kanssa ovat nykyään naimisissa....
Niin meitä miehiäkin opastetaan kun valitamme omista kehoistamme. Oma apu paras apu. Ja siitä se itsetuntokin sitten lähtee kohisten nousemaan, kun lähtee puuhaamana valittamisen sijaan.
Mun erosta on pian 5 vuotta enkä ole vieläkään riisuuntunut kenellekään. Ex-mieheni mielestä vartaloni meni raskaudessa pilalle ja siihen suhteemmekin lopulta kaatui kun mies löysi lapsettoman naisen joka ei ollut riipputissinen ja raskausarpinen.
Ei kyllä ole kiinnostanut vähääkään tutustua enää miehiin.