Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paskiaiskassa nolasi mut tänään kun kortit ei toimineet.

Vierailija
30.04.2012 |

Vika ei siis ollut minussa eikä kortissa ja tilillä oli katetta.

Laitoin pin-koodin kolme kertaa ja sanoin että on toiminut eikä pitäs olla mitään häikkää. Odoteltiin ja odoteltiin ja sitten ei mennyt tapahtuma läpi, kun kortit ei samaan aikaan toimineet missään.

Kehtasi tämä typykkä sitten kyllästynyt virne naamallaan oikeen naukuvalla äänellä todeta että taitaa olla ettei kate riitä. Ja olin siis ostamassa yhtä maitoa saatana vie.... Ja hirveä jono takana.

No ei toiminu seuraavallakaan, eikä sitä seuraavalla. Vittuperkele ottaa vieläkin aivoon sen asenne.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei voi ketään oikeasti kiinnostaa, mistä syystä edellisen asiakkaan kortti ei mene läpi.

Vierailija
2/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kenenkään esimiehen edes tarvi sanoa ja kaikki tajuavat ihan itse että asiakasta ei KOSKAAN nolata! Nähdään päätteeltä milloin on vikaa linjoissa ja milloin ei ole myyntilupaa, mutta yleensä en sitäkään sano asiakkaalle suoraan vaan passitan hänet mieluummin läheiselle pankkiautomaatille jotta saa säilyttää kasvonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla niin huono itsetunto, että pitää kuvitella että se tyttörukka siinä kassalla vittuili sinulle..?

Oli ehkä hömppä lausahdus myyjältä, mutta tuskin mitään pahaa tarkoitti sillä. Miksi piti vetää tuollaiset porot nokkaan??

Vierailija
4/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei voi ketään oikeasti kiinnostaa, mistä syystä edellisen asiakkaan kortti ei mene läpi.

Vierailija
5/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla niin huono itsetunto, että pitää kuvitella että se tyttörukka siinä kassalla vittuili sinulle..?

Oli ehkä hömppä lausahdus myyjältä, mutta tuskin mitään pahaa tarkoitti sillä. Miksi piti vetää tuollaiset porot nokkaan??

Ootko ikinä yrittäny saaha niitä poroja nokastas? On muuten aika vittumaista.

Vierailija
6/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä sanon, että kate ei nyt riitä, ihan vaan että asiakas uskoisi, että jos kone sanoo, että "ei myyntiä" niin silloin se tarkoittaa myös sitä.

Ap:n kuvaama tapaus vaikuttaa siis siltä, että kassahenkilö ei ole ymmärtänyt, että korttivarmennuksen epäonnistuminen on eri asia kuin että tilillä ei ole katetta. Tällaisesta kannattaakin antaa palautetta.

Kuitenkin on monia tilanteita, joissa asiakkaalle ei mene asia jakeluun, ellei kerro, että hänen korttinsa ei mennyt läpi koska tilillä ei ilmeisesti ole katetta. Kaikki eivät nimittäin ymmärrä, jos kertoo, että nyt kone ilmoittaa, että "ei myyntiä". Siinä ei ole mitään nolaamistarkoitusta ja normaali-itsetuntoinen ihminen kestää kuulla tällaisen asian. Minäkin kestän.:)

t: kaupan täti

Vierailija
7/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen kokemustaan pidetään epätotena, kuten tässäkin! Mikä sinussa on vikana ettet voi luottaa ihmisen sanomisiin vaan epäilet niitä?

Vierailija
8/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minua ainakin, jos se on naapuri tai tuttu.

jos hänen korttinsa ei mene läpi kassalla. Minuakin alkoi kiinnostamaan!

Vierailija
9/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä Koskella ei toimineet eikä Loimaalla, taisi olla liikaa väkeä yhtä aikaa kaupoissa. Tai siis toimi, mutta tosi kauan sai odottaa jokainen että meni tapahtuma läpi. Onneksi mulla oli käteistä!!!

Vierailija
10/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen kokemustaan pidetään epätotena, kuten tässäkin! Mikä sinussa on vikana ettet voi luottaa ihmisen sanomisiin vaan epäilet niitä?

asiakas on yleensä aina väärässä... Asiakkaan mielestä kun kaikki on sen kassahenkilön vikaa, niin se että kortit ei toimi, kuin se että ei ole tavaraa, tai että ei voi antaa alennusta, tai että myyjällä ei ole antaa kuuta taivaalta..

Vierailija
11/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakas on yleensä aina väärässä... Asiakkaan mielestä kun kaikki on sen kassahenkilön vikaa, niin se että kortit ei toimi, kuin se että ei ole tavaraa, tai että ei voi antaa alennusta, tai että myyjällä ei ole antaa kuuta taivaalta..

Kyse ei ollut siitä että asiakas olisi ollut väärässä. Voi tsiisus sun kanssas! Aspana minäkin ollut toistakymmentä vuotta eikä tulisi mieleenkään epäillä tällaista kertomusta. Tähän aikaan vuodesta kesätytötkin aloittelevat pestejään, kiire varmasti vappuaattona kova jne mutta mikään ei ole tarpeeksi hyvä syy nolata asiakasta.

Vierailija
12/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saldoa ei näe vaan sen, onko yhteyttä järjestelmään. Tänäänkin oli ihan selkeästi näkyvissä järjestelmävirhe.

Vierailija
13/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä Koskella ei toimineet eikä Loimaalla, taisi olla liikaa väkeä yhtä aikaa kaupoissa. Tai siis toimi, mutta tosi kauan sai odottaa jokainen että meni tapahtuma läpi. Onneksi mulla oli käteistä!!!

Mä olen kaupassa töissä Helsingissä ja iltapäivän aikana kuulutettiin useaan kertaan, että maksuliikenteessä on häiriöitä josta johtuen kortilla maksaminen voi olla hidasta tai ei onnistu ollenkaan.

Ap loukkaantui kyllä aiheesta, kassa oli tökerö. Ja myöskin idiootti, jos ei erota mistä kortin toimimattomuus johtuu, tai ainakin ymmärrä että vaihtoehtoja voi olla monia. Itse en tunne kassatoimintoja, mutta olen ainakin kuullut että joskus vastaavissa häiriöepidemioissa maksupäätteet saattavat myös virheellisesti ilmoittaa katteettomuudesta, vaikka kyseessä onkin häiriö. Senkään takia ei ole fiksua ikinä kailotella asiakkaan tyhjästä tilistä.

Vierailija
14/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamassa YHTÄ maitoa pankkikortilla, just....

Mikä siinä on kummallista? Mä ostan yleensä kaiken kortilla, myös ne parin euron ostokset. Harvoin on käteistä lompakossa.

- ei ap

Vierailija
15/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamassa YHTÄ maitoa pankkikortilla, just....

Mikä siinä on kummallista? Mä ostan yleensä kaiken kortilla, myös ne parin euron ostokset. Harvoin on käteistä lompakossa.

- ei ap

mutta joillain avmammoilla on ne pullojenpalautuksista saadut kolikot joilla maksaa se maito...

Vierailija
16/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kerran kortti toiminut koska olin ilmoittanut sen kadonneeksi enkä tajunnut että kestää niin kauan että se alkaa taas toimia. Eli liaan aikaisin yritin käyttää. Vieläkin vituttaa se asenne minkä sain Anttilan kassalta. Todella noloa seisoa siinä pitkä jono takana kun kassa kohtelee kuin rikollista, vaikka sanoin sille että tämän täytyy johtua siitä kuoletuksesta ja niin edelleen. Mitä jos ensin ottais neutraalin asenteen kun asiaa selvitetään, olisko liikaa pyydetty?

Vierailija
17/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joskus tullut päiväkohtainen ostoraja täyteen. Oletan, että kassalla näkyy silti vain teksti ei myyntiä. Kuka neropatti siis siitä tekee päätelmät, onko asiakkaan tilillä rahaa vai ei?

Kyllä minulle on ollut pieni nolostuksen aihe jos en ole muistanut, että korttia on vingutettu yli 800 eurolla päivän aikana eikä maksaminen onnistukaan. Myyjä oli asiansa osaava, eikä todellakaan sanonut, ettei tilillä ole katetta.

Vierailija
18/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kerran kortti toiminut koska olin ilmoittanut sen kadonneeksi enkä tajunnut että kestää niin kauan että se alkaa taas toimia. Eli liaan aikaisin yritin käyttää. Vieläkin vituttaa se asenne minkä sain Anttilan kassalta. Todella noloa seisoa siinä pitkä jono takana kun kassa kohtelee kuin rikollista, vaikka sanoin sille että tämän täytyy johtua siitä kuoletuksesta ja niin edelleen. Mitä jos ensin ottais neutraalin asenteen kun asiaa selvitetään, olisko liikaa pyydetty?

Suljetusta kortista tulee ilmoitus, että se on suljettu. Jälleen kerran, epäystävällisestä palvelusta voi antaa palautetta mutta ei nyt myyjänäkään ensisijaisesti tule mieleen olla ensisijaisesti ystävällinen, jos kortti on suljettu, koska se vaikuttaa siltä, että kortti voi mahdollisesti olla jopa varastettu. Asiallinen toki pitää olla. On kuitenkin mahdollista, että joku myyjä voi tulkita olevansa tekemisissä varkaan kanssa ja se varmasti näkyy palvelussa. Toisekseen muistaakseni pankki lähettää uuden kortin, jos kortti on suljettu, eikä siis sitä aktivoida uudelleen. Tämän vuoksi on hyvin kummallista, jos joku tulee maksamaan kortin kanssa, joka on suljettu. Kerran minulle on tullut suljettu kortti siten, että asiakas itse selitti, että hänen korttinsa on suljettu, koska hän luuli, että se on varastettu. Tästä on sen verran aikaa että en muista tarkasti mutta muistan ihmetelleeni, onko edes ok, että annan kortin henkilölle takaisin, jos pitääkin epäillä, että korttia väärinkäytetään. En enää muista mihin päädyttiin.

t:kassatäti

Vierailija
19/71 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tänään ollut ongelmia kautta Suomen.

Vierailija
20/71 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetusta kortista tulee ilmoitus, että se on suljettu. Jälleen kerran, epäystävällisestä palvelusta voi antaa palautetta mutta ei nyt myyjänäkään ensisijaisesti tule mieleen olla ensisijaisesti ystävällinen, jos kortti on suljettu, koska se vaikuttaa siltä, että kortti voi mahdollisesti olla jopa varastettu. Asiallinen toki pitää olla. On kuitenkin mahdollista, että joku myyjä voi tulkita olevansa tekemisissä varkaan kanssa ja se varmasti näkyy palvelussa. Toisekseen muistaakseni pankki lähettää uuden kortin, jos kortti on suljettu, eikä siis sitä aktivoida uudelleen. Tämän vuoksi on hyvin kummallista, jos joku tulee maksamaan kortin kanssa, joka on suljettu. Kerran minulle on tullut suljettu kortti siten, että asiakas itse selitti, että hänen korttinsa on suljettu, koska hän luuli, että se on varastettu. Tästä on sen verran aikaa että en muista tarkasti mutta muistan ihmetelleeni, onko edes ok, että annan kortin henkilölle takaisin, jos pitääkin epäillä, että korttia väärinkäytetään. En enää muista mihin päädyttiin.

t:kassatäti

En minäkään muista muuta kuin että luottokunnasta asia selitettiin myyjälle ja asia oli sitten ok. Mutta itse tilanteessa kortin saatuaan tää diplomaattikassa muuttui hyvin tiukan näköiseksi, sanoi jotain tyyliin hetkinen ja häipyi toiselle kassalle keskustelemaan asiasta selittämättä mulle mitenkään että mitä tapahtuu. Minä sieltä sitten yritin kassojen yli huudella kun ne kaksi kassaa ja kaikki kaupan asiaakkaat tuijotti mua, että olin juuri kuolettanut kortin ja että aiheuttaisiko se jotain häikkää. Koko sen ajan kun asiaa selvitettiin, muhun suhtauduttiin aivan törkeän töykeästi ja niinkuin olisin rikollinen. Minusta se oli aivan helvetin tarpeetonta ja noloa.