Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on teidän perheen vappu?

Vierailija
29.04.2012 |

Missä vietätte? Millaista ruokaa? Herkkuja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vappupallot. Patsaan lakitus ja muuten rentoa oleilua kotona. Ihanaa!

Vierailija
2/5 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies mahataudissa, ootellaan vuoroo koska muihin iskee :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tortilloja ruokana. Ja tietysti simaa ja munkkeja. Sipsipussikin jemmassa, mutta saa nähdä avataanko sitä. Alkoholia minulle yksi siideri ja miehelle yksi olut. Kotosalla koko perhe. Kerrankin molemmilla vanhemmilla saman aikaan vapaapäivä. Ulkoilemassa tietysti käydään, jos kaunis ilma..Eli ei mitään ihmeempää. Nukutaan myöhään, jos lapsikin nukkuu :)

Vierailija
4/5 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman perheen kesken, 4 lasta paikalla. Kylään tule ystävättäreni vauvansa kanssa.

Laitan tarjolle "tapasta", itse tehtynä lapsille sopivaa naposteltavaa ja vähän aikuisillekin

- lihapullia coctailtikuissa

- nakkia tikuissa

- maustettua pekonia

- oliivigrissinejä

- makkaraa

- muussia/ lohkoperunoita

- perunasalaattia (kaprista mukaan)

- valkosipulipikkelssisalaattia

- sillistä jotain... en vielä tiedä

- savulohitäytettyjä tuulihattuja

- täytettyjä Linkosuon ruisnappeja

- Salaattia, jossa on hunajamelonia mukana

- jälkkäriksi kuohuvaa/ limua, mahdollisesti tuulihattuja tuoreiden mansikoiden ja kermavaahdon kanssa. Lapsille donitseja. (En leivo munkkeja, niitä ei mene)

En ole päättänyt koko menua ja kattausta vielä ollenkaan, mutta jotakin tältä pohjalta siis.

Vierailija
5/5 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä käymme kaupungissa katsomassa lakituksen, lapset eivät ole siellä koskaan olleet ja itsekin viimeksi n 14 vuotta sitten. Kotona pulahdamme kylpytynnyriin ja olen tehnyt lapsille ongintapisteen terassin kaiteen yli, saavat kaikkea vapputilpehööriä sieltä. Luulen että grillaamme entrecotea ja maisseja, vähän auki on vielä ruuat. Huomenna kauppaan ja katson mitä keksin. Yksi samppanjapullo on kylmässä, se siemaistaan miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan