Hassuinta, mitä sinulle on käynyt töissä?
Oma kokemukseni liittyy opiskelijaan. Olen sairaanhoitaja ja olin töissä päivystyksessä. Minulla oli opiskelija, joka oli tosi aktiivinen ja reipas ja annoin hänen tehdä paljon itsenäisesti.
Kerran meille sattui "letkutus" eli vatsahuuhtelu intoksikaatio potilaalle siis asiakas oli yrittänyt itsemurhaa lääkkeillä ja hänelle tehtiin vatsahuuhtelu. Lopuksi oli määräys laittaa lääkehiilet vielä perään nenämahaletkusta ja opiskelija lisäsi ohjeen mukaan nesteen lääkehiilipulloon ja ravisti.
En tajunnut sanoa hänelle, että pullosta pitää vapauttaa paine ennen avaamista, vaan hän nopeana ja näppäränä avasi pullon korkin saksilla ja pullo spreijasi mustaa lääkehiiltä sekä potilaan, että minun ja opiskelijan päälle. Vähänkö oli pokassa piteleminen, kun oltiin kaikki naamat mustina.
Tarina ei jotenkin kuulosta yhtä hauskalta kerrottuna, mutta kyllä sitä on naurettu jälkikäteen.
Kommentit (5)
vai eikö teille oo koskaan sattunut siellä muka mitään hassua?
kävin kuvauskeikalla (kuvaaja olen) ottamassa lehtikuvaa poliiseista ja tullessani takaisin toimitukseen huomasin, että konstaapelilla oli iloisesti sepalus auki joka kuvassa... En sitä kuvaushetkellä huomannut. Onneksi kuvia voi rajata helposti :)
Kamala vessahätä kesken töiden. Vessoja ei tietenkään lähimailla niin jouduin paskantamaan jonkun venevajaan.
ja pesin yhtä lattiakaivoa joka oli tukossa, kaivelin sieltä siis semmosta kuvottavaa ruoanmönjää, lattiakaivo oli täynnä ällöä mönjävettä. Siinä kumarrellessani liivini taskussa oleva työpuhelin tipahti sinne lattiakaivoon. Nappasin sen äkkiä pois, huuhtelin ja irrottelin osat. Hyvin toimi puhelin kuivuttuaan.
muutaman kerran, kun olen käynyt vessassa pissalla, en ole muistanut, että essun nauhat takana, vaikka ne on rusetilla, ne ovat ylipitkät..... sitten kun nousen pytyltä, huomaan kusseeni essun nauhojen päälle.
ei kiva.
nyt olen jo oppinut, että nostan ne nauhat pois, ettei ne ui pytyssä.