Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut nainen maailmassa, joka ei välitä rintojen hyväilystä?

Vierailija
24.04.2012 |

En saa mitään mielihyvää siitä, että rintojani kosketellaan tai nännejä nuollaan, aivan sama efekti vaikka nuoltaisiin kantapäätä. Mua rintojen räpläys lähinnä ärsyttää, mutta sallin sen miehelle koska on hänelle tärkeä osa seksiä ja kiihottumista. Paljon enemmän nautin jos kaulaa suukotellaan/nuollaan. Tissit ei vaan ole mulla mitenkään erityinen erogeeninen alue. Oon varmaan jotenkin epänainen siis?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kieltänyt miestäni koskemasta nänneihin, iljettää mua. Ja sama kysymys on ollut munkin mielessäni! Muualle saa pussata ja nuolla, tuntuu kivalle ja hyvälle mut ei nännialueelle :)

Vierailija
2/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on toinen samanlainen. Annan myös miehen leikitellä rinnoilla, koska tykkää. Mutta tietää, etten saa siitä kiksejä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otaisin mielummin sen jalkahieronnan =)

Vastikään kuulin että jotkut naiset sattaa saada orgasmin rintojen nuolemisesta.Mulla ei herätä mitään erityisiä tuntemuksia rintojen hyväily.

Vierailija
4/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin ku on useampaa lasta imettänyt vuosikausia niin ois kiva jos ne sais olla rauhassa.

Vierailija
5/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin rintojen/nännien nuoleminen jättää täysin kylmäksi.

Vierailija
6/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla, että on muitakin! Olen ajatellut olevani jotenkin epänormaali, kun en tykkää.

ap

Vierailija
7/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosketella rintojanne, jos se teistä tuntuu vastenmieliseltä?

Jos tietäisin, että miehestäni joku tuntuu vähemmän hyvältä, jätän ilman muuta sellaiset toiminnot väliin.

Vierailija
8/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieskään ei ole erityisen kiinnostunut rinnoistani.

Vierailija
9/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei iljetä mitenkään mutta mulla ei rinnoissa ole sen enempää tuntoa kuin vaikka kämmenissä eli en mitään kicksejä saa tissien hyväilemisestä.

Vierailija
10/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan tissien hyväily tai imutus ei ole koskaan saanut kiihottumaan. Pahinta on se, ettei miehet usko! Monesti niiden kouriminen jopa sattuu.

Vierailija
11/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan varma että olen ainoa=)

Vierailija
12/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni onkin enemmän peppumiehiä, hänkään ei ole erityisen kiinnostunut rinnoistani.

Vierailija
13/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri herätä fiiliksiä nännien räpläily.

Vierailija
14/34 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imetyksen jälkeen meni pitkään, ennen kuin pystyin sietämään sitä ollenkaan

Vierailija
15/34 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet A-kupin rinnat ja pienet nännipihat, mutta itse nänninpäät ovat kuin nortin natsat :)

Saan pelkästään nännien näpläämisestä melkein orgasmin..

Mietin vain, että teillä joilla rinnat ovat "tunnottomat" ovatko ne isot ns. rasvarinnat? Eli voisiko rintojen koko vaikuttaa niiden tuntoherkkyyteen?

tästähän oli joku lehtijuttukin, että pienirintaiset kokee enemmän mielihyvää rintojen koskettelusta.

Mulla sama,kuppi on A ja nautin rintojen koskettelusta ja toivon sitä aina.Jos ei muuten kovin kiihottunu olo niin ei tartte kun miehen vähän hieroa nappuloita niin valmiina ollaan :-D Aiemmin en ollu sinut itteni kans pienillä rinnoilla mutta näin vanhemmiten (30v/2lasta imettäny) jopa osannu jo iloita niistä ja just niitten tuntoherkkyydestä.

Vierailija
16/34 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kieltänyt miestäni koskemasta nänneihin, iljettää mua. Ja sama kysymys on ollut munkin mielessäni! Muualle saa pussata ja nuolla, tuntuu kivalle ja hyvälle mut ei nännialueelle :)

Ennen lapsia pidin mutta imetyksien myötä tuntuu todella inhottavalta jos mies koskee nänneihin ja siksi sen kiellänkin!

Jos mies ei saa koskea vaimonsa/tyttöystävänsä rintoihin, niin miksi nainen edes on miehen kanssa? Jos ihmisellä on estoja seksissä niin ei parisuhteesta voi tulla mitään. Rinnat kuuluvat ehdottomasti normaaliin seksiin ympäri maailmaa. Ei todellakaan ole mitään pervoilua.

Vierailija
17/34 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä nauttinut rintojen hyväilystä. Muuten seksi on ihanaa ja nautin monesta asiasta.

Vierailija
18/34 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan tissien hyväily tai imutus ei ole koskaan saanut kiihottumaan. Pahinta on se, ettei miehet usko! Monesti niiden kouriminen jopa sattuu.

En tykkää ja oikeastaan se jopa häiritsee, saattaa mennä fiilis kokonaan jos mies pyörii liian pitkään tissien kimpussa. :)

Vierailija
19/34 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi on aina ollut hirveä rintakompleksi, rinnat ovat olleet nuoresta asti roikkuvat ja rumat. Haluan pitää rinnat näteissä liiveissä, tiukasti, myös seksin ajan.

Aina välillä mietin, että menisin laitattamaan nätit pystyt rinnat, kun ei tunne nytkään mitään positiivista, niin saisi sellaiset "miehen lelut" käyttöönsä. Varmaan se, että näkisi miehen niistä kiihottuvan, toisaalta kiihottaisi itseäkin, ja tuntisi itsensä naisellisemmaksi?

Vierailija
20/34 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvin pienet rinnat, ja vaikka olen ihan sinut niiden kanssa, niin en myöskään tykkää jos niitä kosketaan. Se vaan ei tunnu kivalle. Sen sijaan niska ja takapuoli on hyvin kosketusherkkiä alueita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme