Miksi harvalla lihavalla on myös isot rinnat?
Monesti ihan b-kuppi noinkarkeasti päälle päin arvioituna.
Kommentit (13)
lihavilla tai edes pulskilla on ainakin isot rinnat jos ei m uuta "hyvää". Mulla taas pienet ja muuten läskiä kyllä löytyy
varmaan ihan senkin takia että ihmisillä se rasva kertyy eri paikkoihin, ei ne kaikki heti rintoihin mene.
Olen ISO ja rinnat ovat E-kuppia. Silloin muinoin, kun olin normaalipainoinen, rinnat olivat C-D-kuppia.
Itsellä oli todella hoikkanakin jo b-c-kupin rinnat. Nyt E-F
mahdatko tietää käytännössä, kuinka pieni on B-kuppi?
Mulla oli aina nuorempana a, ja ajattelin että hitto ku olis B niin olis jo oikein tissit. nyt sitten olen naisistunut (lue: lihonut ;)) joka puolelta tasaisesti ja tuli sitä myötä myös nämä hurjat b-kupit. tota... nää on oikeesti vieläkin tosi pienet rinnat. :D Siis mä tykkään tosi paljon pikkurinoista, en mä sillä. mutta kyllä oikeesti lihavalla b-kuppi on harvinainen, veikkaisin.
Nyt kuppikoko E, BMI 19 hoikkana se oli B-C. Minulla rasva kerääntyy rintoihin ja peppuun/reisiin.
Olen ISO ja rinnat ovat E-kuppia. Silloin muinoin, kun olin normaalipainoinen, rinnat olivat C-D-kuppia.
Itsellä oli todella hoikkanakin jo b-c-kupin rinnat. Nyt E-F
lihavilla on lähes aina isot rinnat.
poikkeuksiakin on, mutta yleensä hinkit on samaa luokkaa kuin muukin vartalo.
kun on pullea vatsanseutu, rinnat eivät näy niin selvästi.
Mulla oli laihana B-kuppi ja nyt pulleana D.
BMI 35 ja kuppikoko on B tai C, riippuen liiveistä. Rintani ovat aivan olemattoman kokoiset esim. mahaan verrattuna. Muilla perheen naisilla ja sukulaisilla on läskin määrästä riippumatta isot rinnat, minä olen joku poikkeus. Olen jopa silikoneja harkinnut (tosin kai se olisi vähän sama kuin laittaisi Ladaan jalopuuratin=ei se siitä parane).
Saiskin toivoa, laihtuisin saman tien 2kg mahasta ja ne sais mennä suoraan tohon perseeseen.
Olen nyt suht hoikka ja kuppikoko on E. Olen ollut myös 20kg lihavempi ja silloin kuppikoko oli B...
Siinäpä hyvenpää soomenkeeltä. Hahaa!Ota Sili Koonit, jos noin ahdistaa. Kukaan ei enääN huomaa naamaryppyjäsi.
tarkoittaa?
Ota Sili Koonit, jos noin ahdistaa. Kukaan ei enääN huomaa naamaryppyjäsi.