Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä/keitä Iholla-sarjan henkilöitä muistutat?

Vierailija
21.04.2012 |

Siis luonteeltasi, tavoiltasi, mielenkiinnonkohteiltasi yms., ei niinkään ulkonäöltäsi.

Ja perustelisitko myös.

Minä olen Pian ja Helin risteytys.

Eli nelikymppinen, new age-henkinen tavisduunari joka on sivutoiminen laulaja-lauluntekijä, hyvin aito ja teeskentelemätön oma itsensä, pääosin positiivinen mutta pohjimmiltaan melankolinen, erittäin pohdiskeleva, ajattelee asioita pintaa syvemmältä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop

Vierailija
2/3 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan eniten Piaa, vaikka olenkin 15-vuotta nuorempi. Olen omassa elämässäni kokenut jonkun verran ikäviä asioita, joka on saanut minut kasvattamaan samantyyppisen kovan kuoren, kuin Piallakin tuntuu olevan. Sisin on kuitenkin pysynyt erittäin herkkänä (niin kuin Piallakin). Olen pohdiskeleva, universumiin höyrähtänyt yksilö. Ja haaveilen myös hyvästä miehestä, jonka kanssaa viettää aikaa ja kutsua ystäviä kylään. Lisäksi minua myös ahdistaa välillä raha-asiat ja tuntuu, että kaikki kaatuu niskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan eniten Piaa, vaikka olenkin 15-vuotta nuorempi. Olen omassa elämässäni kokenut jonkun verran ikäviä asioita, joka on saanut minut kasvattamaan samantyyppisen kovan kuoren, kuin Piallakin tuntuu olevan. Sisin on kuitenkin pysynyt erittäin herkkänä (niin kuin Piallakin). Olen pohdiskeleva, universumiin höyrähtänyt yksilö. Ja haaveilen myös hyvästä miehestä, jonka kanssaa viettää aikaa ja kutsua ystäviä kylään. Lisäksi minua myös ahdistaa välillä raha-asiat ja tuntuu, että kaikki kaatuu niskaan.

Joo mulla myös sama ilmiö, kovahko kuori ja pehmeä sisältä, tosin minulla on ehkä Piaa enemmän tuota Helimäistä, positiivisella tavalla naiivia elämäniloa.