Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ihmettelen kun tuttavapiirissä on sellaisia naisia, jotka sanovat että synnytys sattuu

Vierailija
13.04.2012 |

Olen kysynyt että Miksi? Kun noudattaa tiukkaa ruokavaliota ja pitää huolta kaloreista ja treenaa vielä synnytystä edeltävänä päivänäkin, niin ei se synnytys mitään satu. Höpöhöpöä on, jos joku muuta väittää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säki vaan siinä satuilet

Vierailija
2/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säki vaan siinä satuilet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syö vaan tiettyä ruokaa tietyinä kellonaikoina. kaikki tekee ne 300 treeniliikettä aina iltaisin, ja vaan sitä synnytystä varten! vittu.. sitä varte on kivunlievitykset..

Vierailija
4/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö vaihtaa neuvolaa?

Vierailija
5/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun ottaa mukaan supermarjon kuvan talismaniksi niin vauva kävelee itsekseen ulos ja alkaa tehdä koulutehtäviä heti kun napanuora on katkaistu

Vierailija
6/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan olet tyhmä kun tiedät, että näin eivät tee ja siksi sattuua ja ihmettelet sitä.

Sun pitäisi mieluummin sanoa, että tiedän miten synnytys ei satu, mutta tuttavapiirini naiset eivät.

Kiitti muuten vinkistä, vaikka se tulee 12 vuotta liian myöhään :(

Vierailija
7/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt että Miksi? Kun noudattaa tiukkaa ruokavaliota ja pitää huolta kaloreista ja treenaa vielä synnytystä edeltävänä päivänäkin, niin ei se synnytys mitään satu. Höpöhöpöä on, jos joku muuta väittää.

Mäkin ihmettelen niitä jotka väittää että poraaminen hammaslääkärissä sattuu! Ei voi sattua, ei mitenkään. Pitää vaan huolta siitä että hammaslääkäri ei osu hermoon, kaikkein paras konsti on pitää hampaat siinä kunnossa että ei joudu porattavaksi.

Mä en tosiaan pysty ymmärtämään että joku pelkää hammaslääkärissä käyntiä.

Vierailija
8/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelen niitä jotka väittää että poraaminen hammaslääkärissä sattuu! Ei voi sattua, ei mitenkään. Pitää vaan huolta siitä että hammaslääkäri ei osu hermoon, kaikkein paras konsti on pitää hampaat siinä kunnossa että ei joudu porattavaksi. Mä en tosiaan pysty ymmärtämään että joku pelkää hammaslääkärissä käyntiä.

ap

Vierailija
9/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun kyllä sattui ja ihan pirusti! En kyllä enää muista mitä söin ja milloin, enkä oo myöskään ollu ikinä mikään maailman kovin tyttö treenaamaan..Ehkä se olikin sit siinä?

Meri

Vierailija
10/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se ihan kätilönkin kannalta kohteliasta että on kroppa timmissä kunnossa ja meikit ojennuksessa. Ei tartte mitään perus av-mammaa ihan joka työvuorossa hyysätä.

Vierailija
11/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä treeannu missään vaiheessa, enkä huolehtinu tiukasti ruokavaliosta enkä kaloreista, eikä synnytys kuitenkaan sattunu ja ystäväni takuulla piti huolta kunnostaan ja syömisistään ja oli ollu tosi pitkään kipeä. Näissähän ei ole yksilöllisiä eroja.. :) tietenkään

Vierailija
12/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä treeannu missään vaiheessa, enkä huolehtinu tiukasti ruokavaliosta enkä kaloreista, eikä synnytys kuitenkaan sattunu ja ystäväni takuulla piti huolta kunnostaan ja syömisistään ja oli ollu tosi pitkään kipeä. Näissähän ei ole yksilöllisiä eroja.. :) tietenkään

on innokkaasti mukana touhussa niin ei se voi sattua

Vierailija
13/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tottahan se on, ei sattunut mitenkään pahasti.

Vierailija
14/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se satu. Kasvattaa vaan paksun nahan niin ei tunnu missään.

Vierailija
15/15 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se satu. Kasvattaa vaan paksun nahan niin ei tunnu missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan