Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko ruokaöljy ok yhdynnässä???

Vierailija
11.04.2012 |

vai onko siitä jotakin haittaa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa panokumppania, perusterve 73-vuotias neitonen, melko usein vaivaa jo tuolla iällä kuivuus. Silloin kun tavara ei ole meinannut hänellä herätä aktikuntoon, niin olen lorauttanut tilkan oliiviöljyä kullin varteen ennen penetraatiota. Oliiviöljy on toiminut loistavasti meidän käytössä. Mitään komplikaatioita ei ole esiintynyt, vaikka nykyään käyttämme sitä melkeinpä päivittäin.
itse olen 36 ja minullakaan ei ole mitään sairauksia/yliherkkyyksiä

Vierailija
2/31 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi varmaan siis käyttää kuivaan esinahkaan? Ja ei, ei ole nyt mikään pila kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin moni sexkaupan liukkari. Ruokaöljy ei muutu sellaiseksi tahmeaksi kuin jotkut liukkarit. No ehkä niille tahmeaksi muuttuville on käyttistä niille jotka haluaa lisää kitkaa. Eikä niistä ruokaöljyistä ole mitään haittaa. Niitä menee sisäänkin monen ruuan yhteydessä. Erittäin käyttis tavaraa joka reikään.

Vierailija
4/31 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin käytetty kookosöljyä. Käytän tavallista rypsiöljyä myös ihonhoidossa, joten miksei se kävisi myös liukasteena.

(Paitsi tietysti AV:n evankeliumin mukaan yhdynnässä ei saa käyttää liukastetta, mutta se on jo toinen tarina.)

Vierailija
5/31 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käytettiin liukasteena ja sen jälkeen tuli kova kutina yhdistettynä lievää kirvelyä:((

Vierailija
6/31 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositteli tavallisten liukuvoiteiden sijaan, kun yritettiin vauvaa. Tavalliset liukuvoiteet eivät kai ole hyväksi spermalle.

Vierailija
7/31 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla, meillä aina jommallakummalla tuli jotain ns. liukasteista.

ap

Vierailija
8/31 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypsi- ja oliiviöljy käyvät erinomaisesti liukkariksi niin ykköseen, kakkoseen kuin hierontaankin. Jää iho pehmeäksi eikä tule mitään kirvelyä.

Ja luisto pysyy hyvänä koko homman ajan.

Vierailija
9/31 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kans emäntä ehdolkaan kans kokeiltii rypsiöljyy. Toimi hyvin etenki ku takaa ryskytti oikee kunnolla.

Mut emäntä ei haluuu enää käyttää ku kuulemma menee ruuan laitosta fiilis jos jotain mikä on takaapäi pantaes mukana ni ei kuulu keittiöö.

Vierailija
10/31 |
05.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten, ettei MIKÄÄN öljy sovi kondomin kanssa.

Vierailija
11/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

surffailin vaan juuri näitä terveysvaikutuksia ja osuin tänne. Sen verran on nyt kokemusta tullut ruokaöljyistä että poikaystävän kanssa ollaan käytetty kookosöljyä ja se on toiminut hyvin.

Vierailija
12/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetään joskus "kuivempina kausina" kylmäpuristettua luomuoliiviöljyä, mikä on lasipullossa -> ei liukene mitään muoviyhdisteitä öljyyn eikä sitä kautta elimistöön kuin jos ois muovipullossa.

On toiminut oikein hyvin eikä oo tullut mitään, vaikka oon hyvin herkkäihoinen ja yleensä kaikki kirvelee tai kutittaa. Käytän muutenkin tuota ihorasvan sijaan ja talvella laitan joskus kasvoihinkin. Nenään se on myös hyvää, kun on nuha ja ihan rohtunut.

Kondomin kans ei kai kuitenkaan voi käyttää, kun voi haurastuttaa sitä? Liukuvoiteita en käyttäisi edes jalkavoiteena, kun sisältävät ties mitä aineita. Saati laittaisi niitä alapäähäni sisäisesti. Alakerran limakalvoille vain sellaista tavaraa, mitä voisi vaikka syödä! ;-)

Vierailija
13/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruokaöljy mutta ruokasooda kyllä!

Vierailija
14/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomukookosöljykin on varmasti ok, mutta saattaa olla joillekin allergisoivampaa kuin vaikka oliiviöljy?

Vierailija
15/31 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaöljy on ok, mutta moottoriöljy paras. Itse suosin Mobil 1 RallyFormulaa.

Vierailija
16/31 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa jotenkin pahalta, kun ruokaöljyä laittaa sillon, kun kokeilee vauvaa.

Vierailija
17/31 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt masturboidessa seksilelujen kanssa aina oliiviöljyä. Mitään haittaa siitä ei ole koskaan ollut. Ei viitsi turhaan maksaa erityisistä liukuvoiteista kun tavis ruokaöljykin käy.

Vierailija
18/31 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi varmaan siis käyttää kuivaan esinahkaan? Ja ei, ei ole nyt mikään pila kysymys.

Voi hyvin käyttää! Toimii hyvin jos kyse kuivuudessa on nimenomaan rasvan puutteesta. Jos öljy ei auta, niin sitten kannattaa kokeilla perusvoidetta, jossa on vähemmän rasvaa ja enemmän kosteutta. Tällöin puute voikin olla rasvan sijaan kosteudesta iholla ja limakalvoilla.

Vierailija
19/31 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiina 1982 kirjoitti:

kuulostaa jotenkin pahalta, kun ruokaöljyä laittaa sillon, kun kokeilee vauvaa.

Pahalta? Miksi niin? Ruokaöljyä voit syödä, joten ei se ainakaan myrkyllistä ole. Voitko sanoa samaa teollisista liukuvoiteista? Tiedätkö edes, mitä kaikkea ne sisältävät tai voivat sisältää?

Vierailija
20/31 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omaa panokumppania, perusterve 73-vuotias neitonen, melko usein vaivaa jo tuolla iällä kuivuus. Silloin kun tavara ei ole meinannut hänellä herätä aktikuntoon, niin olen lorauttanut tilkan oliiviöljyä kullin varteen ennen penetraatiota. Oliiviöljy on toiminut loistavasti meidän käytössä. Mitään komplikaatioita ei ole esiintynyt, vaikka nykyään käyttämme sitä melkeinpä päivittäin.

itse olen 36 ja minullakaan ei ole mitään sairauksia/yliherkkyyksiä

Nieleekö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä