onko ruokaöljy ok yhdynnässä???

Vierailija

vai onko siitä jotakin haittaa?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

ainakin käytetty kookosöljyä. Käytän tavallista rypsiöljyä myös ihonhoidossa, joten miksei se kävisi myös liukasteena.

(Paitsi tietysti AV:n evankeliumin mukaan yhdynnässä ei saa käyttää liukastetta, mutta se on jo toinen tarina.)

Vierailija

Rypsi- ja oliiviöljy käyvät erinomaisesti liukkariksi niin ykköseen, kakkoseen kuin hierontaankin. Jää iho pehmeäksi eikä tule mitään kirvelyä.

Ja luisto pysyy hyvänä koko homman ajan.

Vierailija

Itse kans emäntä ehdolkaan kans kokeiltii rypsiöljyy. Toimi hyvin etenki ku takaa ryskytti oikee kunnolla.

Mut emäntä ei haluuu enää käyttää ku kuulemma menee ruuan laitosta fiilis jos jotain mikä on takaapäi pantaes mukana ni ei kuulu keittiöö.

Vierailija

omaa panokumppania, perusterve 73-vuotias neitonen, melko usein vaivaa jo tuolla iällä kuivuus. Silloin kun tavara ei ole meinannut hänellä herätä aktikuntoon, niin olen lorauttanut tilkan oliiviöljyä kullin varteen ennen penetraatiota. Oliiviöljy on toiminut loistavasti meidän käytössä. Mitään komplikaatioita ei ole esiintynyt, vaikka nykyään käyttämme sitä melkeinpä päivittäin.
itse olen 36 ja minullakaan ei ole mitään sairauksia/yliherkkyyksiä

Vierailija

Parempi kuin moni sexkaupan liukkari. Ruokaöljy ei muutu sellaiseksi tahmeaksi kuin jotkut liukkarit. No ehkä niille tahmeaksi muuttuville on käyttistä niille jotka haluaa lisää kitkaa. Eikä niistä ruokaöljyistä ole mitään haittaa. Niitä menee sisäänkin monen ruuan yhteydessä. Erittäin käyttis tavaraa joka reikään.

kookosmies

Heippa,

surffailin vaan juuri näitä terveysvaikutuksia ja osuin tänne. Sen verran on nyt kokemusta tullut ruokaöljyistä että poikaystävän kanssa ollaan käytetty kookosöljyä ja se on toiminut hyvin.

Vierailija

Me käytetään joskus "kuivempina kausina" kylmäpuristettua luomuoliiviöljyä, mikä on lasipullossa -> ei liukene mitään muoviyhdisteitä öljyyn eikä sitä kautta elimistöön kuin jos ois muovipullossa.

On toiminut oikein hyvin eikä oo tullut mitään, vaikka oon hyvin herkkäihoinen ja yleensä kaikki kirvelee tai kutittaa. Käytän muutenkin tuota ihorasvan sijaan ja talvella laitan joskus kasvoihinkin. Nenään se on myös hyvää, kun on nuha ja ihan rohtunut.

Kondomin kans ei kai kuitenkaan voi käyttää, kun voi haurastuttaa sitä? Liukuvoiteita en käyttäisi edes jalkavoiteena, kun sisältävät ties mitä aineita. Saati laittaisi niitä alapäähäni sisäisesti. Alakerran limakalvoille vain sellaista tavaraa, mitä voisi vaikka syödä! ;-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat