Onko oikein?
Meillä on lapset päiväkodissa ja tyttö on 4 ja poika 1. Todella paljon askartelevat siellä, mikä on tosi hauskaa. Tyttö osaa jo tosi hyvin ja osaa tehdä nätisti ja ei tarvii apua. Mutta tottakai poika tarvii apua ku on niin pieni, mut onko oikein jos hoitaja tekee heidän puolensa? Haluasin saada kotiin tavaraa mitä mun poika on tehnyt ja on sen näköistä, mutta nyt saan kotiin semmoista mitä on sen näköistä et oon ite tehnyt.. Mitä mieltä te olette?
Kommentit (8)
Siis juu, tottakai on parempi että tekee edes jotain hoitajan kanssa, mutta ku tiedän et pari hoitajaa on semmoisia että tekee puolesta niin pääsee helpommin, ei tarvii odottaa ja istua niin kauan. Valitettavasti.
Toisetkin vanhemmatkin on miettinyt samaa jolla on samanikäiset lapset. Ja on sanottu sielläm et olis kiva jos lapset tekis enemmän itse
Ap
eikä varmaan edes kiinnosta ainakaan kauaa. Odota vaan, kyllä se kerkeet saada niitä "töherryksiä" vaikka kuinka paljon. Ja älä ymmärrä väärin, mullekkin lasten itse tekemät jutut on arvokkaita :)
Tulee vaan ehkä vähän pettyny olo, kun poika näyttää mitä on tehnyt niin näyttää siltä et ote olisin askartellut.
Ap
ei mun lapset mitään yksivuotiaina ole askarrelleet vaikka isompina sitten osoittaneen paljonkin lahjoja kuvallisessa ilmaisussa.
1v on kovin pieni askartelemaan oikein mitään. Mutta kivahan se on, että hoitajat tekevät heidän kanssaan jotain muutakin kuin värisuttua paperille!
Tulee vaan ehkä vähän pettyny olo, kun poika näyttää mitä on tehnyt niin näyttää siltä et ote olisin askartellut.
Ap
Eli tuskin saisit mitään kotiis jos lapsesi itse tekee omatoimisesti askartelunsa.
mutta sen hoitsun kanssa edes vähän tekee?