Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siitä jotain haittaa, jos aikuinen 154cm painaa 44kg?

Vierailija
26.03.2012 |

Onko siis noin alhaisesta painosta haittaa? Tuo olis mulle nimittäin vielä normaalipaino, mutta kuulostaa tosi pieneltä lukemalta. Ei ole siis tavoitteena tuo, nyt painan 50kg ja tämä on hyvä. Mietin vaan, että olisko tuossa jotain haittoja, menkkojen poisjäänti ehkä, mut ne multa on hormonikierukan takia jääneet pois jo 10 vuotta sitten :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä painosta voi olla seurauksena vanhemmiten luiden haurastuminen, koska luut eivät saa tarpeeksi rasitusta kehon painosta. Kannattaa harrastaa liikuntaa ja juoda maitoa.

Vierailija
2/5 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloksena mm. lapsettomuutta ja osteopenia (osteoporoosin esiaste) jo alle 30-vuotiaana. Tosin lapsettomuuden syy ei koskaan selvinnyt, mutta osansa varmasti sillä ettei hormonitoimintani ollut säännöllistä. Lisäksi minua pidettiin pitkään ikäistäni nuorempana, kun olin ihan lapsen mitoissa. Tästä oli työelämässä vain haittaa. Niin, ja vaatteiden löytäminen kaupoista oli ihan tuskaa, jouduin shoppailemaan lastenosastoilta.

Nyt ikää lähemmäs 40-v ja paino 47 kg. Tunnen itseni läskiksi kun ehdin tottua 42-kiloiseen minääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...19-vuotiaana vielä noissa mitoissa. Oli minulle siinä iässä ihan luonnollinen paino, vaikka söinkin ihan riittävästi, sillä olen ruumiinrakenteeltani hento. Menkat tuli normaalisti jne. Luuntiehysmittauksessa tosin todettiin, että luut olivat hieman keskimääräistä ikäistäni hauraammat, saattaa tosin johtua muistakin syistä.

Iän myötä paino on pikku hiljaa noussut.

Vierailija
4/5 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaveri on himokuntoilija ja laihtui liikaa, hormonit lakkas pitkäks aikaa toimimasta ja lääkärin määräyksestä ollut ainakin vuoden jo liikuntakiellossa, että lihoisi.

Vierailija
5/5 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 167cm ja painan 57kg. En ole mielestäni liian laiha. Olen ollut hoikempikin joskus. Olen painanut alle 50kg mutta silloin olin kyllä TOSI hoikka. Imetys verotti enkä oikeen ehtinyt pitää itsestäni huolta. Nyt on parempi olla. Mulla on ollut aina tosi runsaat kuukautiset, vaikka olenkin ollut hoikka. Nyt on myös hormoonikierukka ja tippasua on sillon tällön ilmennyt viikon verran. Mulle sanottiin että jos painan esim 45kg niin sit pitää jo mennä tutkimuksiin. Itse vähän huolestuin kun puntari näytti vain 47kg sillon muinoin. :D En tosiaan haikaile sitä aikaa. Sain tosin syödä mitä vain millonki teki mieli mutta paino ei vain noussut. Lapsi kyllä lihoi senkin edestä. Neuvolan terkka sano kerran että jos vielä laihdut niin on parempi vähentää imetystä jotta ei ihan kaikki rasva mene maidossa lapselle :D Tää oli jo 10v sitte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme