Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jotain itsestäsi, mistä kaikki heti huutaa provoa tällä palstalla!

Vierailija
26.03.2012 |

Eli siis jotain mikä on totta, mutta mitä muut eivät usko. Mä aloitan: tienaan 8500€ kuukaudessa.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin konsultaatiokanavia ryhdyn harkitsemaan. Ja tama aivan ystavallisesti.

Vierailija
62/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen bb-julkkiksen aviomiehen kanssa. Hi hi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämän varmaan uskoo moni, mutta provosoituu kuitenkin, se on nähty:

-käytin lapsellani lähes pelkästään kestovaippoja

-käytin myös jonkin verran kantovälineitä

-imetin 1 v 4 kk

-tein lähes kaikki soseet itse, hain soseita varten äitini kasvimaalta luomuperunaa ja -porkkanaa

-hoidin lapsen kotona lähes 2-vuotiaaksi, ja äitini jatkoi hoitoa meillä kotona lähes 3-vuotiaaksi

-lapseni oli superhelppo, nukkui pitkiä öitä, ei itkenyt juuri koskaan, ja on isompanakin ollut todella kiltti ilman sen kummempia uhmia

-raskauduin helposti, raskausaika ja synnytys meni hyvin. Nyt olen raskaana ja raskauduin taas ekasta kierrosta.

Äläkä nyt vaan sano, että luulet lapsesi helppouden johtuvan noista hoitotavoistasi? Melkein toivon että toinen lapsesi on koliikkia huutava moniallerginen valvottaja, jolle puhkeaa lisäksi vuosia kestävä uhmaikä. Että tulisit vähän alas sieltä erinomaisuuden valtaistuimeltasi. Koska todellisuudessa noissa luettelemissasi asioissa ei ole mitään ihmeellistä, ne eivät ole mikään meriitti.

Kukas tätä erinomaisuudeksi on kutsunut muu kuin sinä?

Mutta eihän tässä mitään ihmeellistä ole, ihan tavallista maalaiselämää.

Vierailija
64/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdeksan kuukautta.

Vierailija
65/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdeksan kuukautta.

mikä sulla on? jos sopii kysyä? voimia kovasti!

Vierailija
66/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuydinsyöpä. Aggressiivista lajia.

Vierailija
67/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatan lukea parikin kirjaa päivässä. Luen nopeasti ja tehokkaasti.

Vierailija
68/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

469e/kuussa, tästä maksan yli 300e vuokraa ja lopuilla elän.

En ole koskaan nähnyt vanhempiani humalassa, vaikka varsinkin isäni nauttii joka ilta yhden tai kaksi olutta.

Vierailija
69/102 |
27.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskoina ihmisiä jotka sanovat ettei liikunta laihduta.

Vierailija
70/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opiskellut ammatin ja käyn töissä. jostain syystä aina jaksetaan parjata vaikka romanit ovat menossa koko ajan parempaan suuntaan

Vierailija
71/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen opiskellut ammatin ja käyn töissä. jostain syystä aina jaksetaan parjata vaikka romanit ovat menossa koko ajan parempaan suuntaan

Vierailija
72/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:2

Vierailija
73/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä esim. mitä ostamani juustokilo maksaa, tai jogurtit, tai voi, tai keksit....

Vierailija
74/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan edelleen aviomiestäni mielettömästi! Hän on mielestäni paras mies maan päällä.

Eikä hän ole koskaan pettänyt minua!! Eikä petä :)

Vierailija
75/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä esim. mitä ostamani juustokilo maksaa, tai jogurtit, tai voi, tai keksit....

Rahaa on sen verran, ettei tarvitse vaivautua moiseen :)

Vierailija
76/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on kaksipiippuinen asia. Mäkin tunnen muutaman romanin, jotka ovat kouluttautuneet ammattiin ja perustaneet alansa yrityksen. Kuulostaa hyvältä mutta käytännössä ei menekään aivan niin. Sluibaillaan kaikessa mahdollisessa ja kun tästä luonnollisesti tulee ongelmia asiakkaiden kanssa, laitetaan sukulaiset asialle.

En nyt yritä yleistää, mutta kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää. Ei edes siihen hyvään suuntaan. Kai se kehitys sitten on vain niin tuskaisen hidasta.

Ja tiedostan valtaväestöstä löytyvän myös hurumykky mätämunia. Prosenttiosuudet nyt vaan sattuu olemaan eri maailmoista, valitettavasti.

Vierailija
77/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että läheiset ovat ottaneet opiksi ja mennet kouluihin ja töihin. näen tätä siis läheltä, ja olen iloinen muutoksesta. tosin, se on varmasti se pieni prosenttiosa meistä, mutta edes se yksi joka eroaa porukasta ja yrittää itse rehellisesti on jo jotain.

T. 2

Vierailija
78/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri lähes 7000€ hintaisen kellon.

Vierailija
79/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti haluaisin löytää hyvän työn (tällä hetkellä opiskelen), mutta en ikinä haluaisi tienata yli 100 000 vuodessa. Tai haluaisi ja haluaisi, mutta en näe sille tarvetta.. Olen tullut koko ikäni niin pienellä toimeen, että säälin heitä joilla tavoitteet elämässä ovat materialistiset.

Vierailija
80/102 |
26.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että läheiset ovat ottaneet opiksi ja mennet kouluihin ja töihin. näen tätä siis läheltä, ja olen iloinen muutoksesta. tosin, se on varmasti se pieni prosenttiosa meistä, mutta edes se yksi joka eroaa porukasta ja yrittää itse rehellisesti on jo jotain.

T. 2

Kenties sunkin kannattaisi kuitenkin koettaa ymmärtää, että kaikki eivät ole kaltaisiasi ja joillain saattaa olla oikeasti pelkkiä huonoja kokemuksia romaneista. En siis sano tätä pahalla. Mutta nämä mun tuntemat tapaukset kun sattuivat olemaan ne sukunsa ja alueen ensimmäiset, jotka ammatin hankkivat ja yrityksen perustivat. Ja miten taas kävikään!

Kuten sanoin aiemmin, ehkä se kehitys sitten vain on niin hidasta. Ehkäpä sun lasten opiskelua ja työssäkäymistä ei enää pidetä provona, toivon niin! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä