Kerro jotain itsestäsi, mistä kaikki heti huutaa provoa tällä palstalla!
Eli siis jotain mikä on totta, mutta mitä muut eivät usko. Mä aloitan: tienaan 8500€ kuukaudessa.
Kommentit (102)
on itsekin sanonut, että ei voisi missään tilanteessa pettää. Ei pystynyt irtosuhteisiin seksin takia sinkkuaikoinaan (oli 10 vuotta sinkku) vaikka on todella viriili mies.
Mutta tätähän faktaa ei uskota
asun amerikassa, olemme hyvatuloisia ja meilla on kodinhoitaja
asun amerikassa, en ole hyvätuloinen, ja meillä ei ole kodinhoitajaa en puhu lapsilleni suomea[/
miksi et puhu suomea lapsillesi?
t:
se ensimmainen amerikkalainen
haluaa oikeasti minua seksuaalisesti vaikka olen oikeasti ihan hirveän läski! Mieheni jokapäivä jaksaa hokea, että himoitsee minua ja ruumistani.
Tätäkään ei takuuvarmasti uskota, että lihava voi oikeasti olla jonkun mielestä haluttava.
n. 2 vuotta, mieheni tuli aina kotiin töistä 4 km päästä tappamaan hämähäkit, joita joskus ilmaantui näköpiiriini miehen työpäivän aikana. Kärsin erittäin pahasta araknofobiasta.
on koulukiusattu ja erakoitunut. Ilkeämpää pikku-narsistia en ole eläissäni tavannut ja nautin suunnattomasti kun hän kärsii. Kyselen aina kuinka koulupäivä meni ja nautin silminnähden, kun näen pienen ahdistuneen tytön.
Asiaan liittyy myös tavaton kateus heidän äitinsä ammatista.
että on 45 v ja tehnyt elämässään vain 3 vuotta kokopäivätöitä, muutoin opiskelu-, äitiys-, jne rahoja ja osapäivätöitä. Jotkut ei vain kestä sitä, että heidän verorahojaan (kuulemma) tuhlataan.
Ilkeämpää pikku-narsistia en ole eläissäni tavannut.
en ymmärrä enkä tiedä millaiselta se tuntuu.
asun amerikassa, olemme hyvatuloisia ja meilla on kodinhoitaja
asun amerikassa, en ole hyvätuloinen, ja meillä ei ole kodinhoitajaa en puhu lapsilleni suomea[/ miksi et puhu suomea lapsillesi? t: se ensimmainen amerikkalainen
ja liian vaikeata ylläpitää kun kerran ei ole varaa käydä suomessa lomilla tarpeeksi useinja loman saaminen on vaikeata
synnyttänyt kaksi lasta sektiolla.
on koulukiusattu ja erakoitunut. Ilkeämpää pikku-narsistia en ole eläissäni tavannut ja nautin suunnattomasti kun hän kärsii. Kyselen aina kuinka koulupäivä meni ja nautin silminnähden, kun näen pienen ahdistuneen tytön.
Asiaan liittyy myös tavaton kateus heidän äitinsä ammatista.
Lapsi ei voi olla narsisti. Sinä ennemminkin.
Olen kaunis rikas älykäs ja onnellinen
Oikeasti älykäs ihminen ei älykkyyttään tunnutsta.
pyöritän mieheni lisäksi kolmea muuta sivusuhdetta ;)
Olen entinen valokuvamalli ja minulla on kaksi ylempää yliopistotutkintoa. Olen käynyt lähes sadassa maassa ja lukenut tuhansia kirjoja.
Yleensä sanotaan että kaksi ylempää korkeakoulututkintoa. Tuhansia kirjoja - tuskin.
Olen kaunis ja hoikka, mutten koskaan seurustellut. Olen nirso ja pelkään parisuhdetta. Olen kuin tähkäpää tornissani, olen linnoittautunut kotiini aina kun mahdollista.
Se, että ei pidä lapsista saa sanoa, mutta että en pidä yhdestä lapsesta ei saa sanoa?
Lapsi kiusaa omaa lastani heti kun silmä vältttää ja on häijympi kuin paholainen itse. Saako siinä tapauksessa sanoa, että vihaa seinänaapurin pikkunarsistia?
Ei tietenkään! Pitää vihata joko kaikkia tai sitten ei ketään?
Meillä on 3 teiniä. Asun huonolla alueella ja olen pienipalkkainen yksinhuoltaja, kylläkin kohtuullisella koulutuksella. Yksikään lapsistani ei ole koskaan polttanut tupakkaa, maistanut viinaa muuta kuin minun lasistani tipan, varastanut kaupasta tai hajottanut mitään. Kaikki menestyvät vähintään kohtuullisesti koulussa, kaksi on jo lukiossa. Jokaisella on kivat suunnitelmat tulevaisuuden suhteen ja uskoa siihen että ne voidaan saavuttaa. Viihdyn jokaisen kanssa yksin ja yhdessä erinomaisesti, teemme kaikkea kivaa maan ja taivaan väliltä. Näin paljon vaivaa sen eteen, että elämässä olisi kivojakin asioita eikä vain koulua ja velvollisuuksia. Jokainen lapsistani siivoa kotona omaa aluettaan pyytämättä ja oma-aloitteisesti. Aina ei työt maistu mutta pienellä neuvottelemisella ja joustolla kaikki järjestyy. En ole eron jälkeen seurustellut kenenkään kanssa enkä aikokaan. Olen itse avioeroperheestä enkä aio järjestää lapsiani minkäänlaiseen uusperhekuvioon. Harrastan silti itse sitä sun tätä, välillä liikuntaa ja välillä vaikka kieliä. Olen ehdottoman ja täydellisen onnellinen. Elän yhtä elämäni parhaista ajoista ihan mahtavassa seurassa. Rakastan niin että sattuu. Siis arkeni täytyy olla provo :D
Mutta olet todella naivi jos uskot tuon teineistäsi. Vai miten vahdit heitä 24/7?
Olen entinen valokuvamalli ja minulla on kaksi ylempää yliopistotutkintoa. Olen käynyt lähes sadassa maassa ja lukenut tuhansia kirjoja.
Yleensä sanotaan että kaksi ylempää korkeakoulututkintoa. Tuhansia kirjoja - tuskin.
Kyllä tämän varmaan uskoo moni, mutta provosoituu kuitenkin, se on nähty:
-käytin lapsellani lähes pelkästään kestovaippoja
-käytin myös jonkin verran kantovälineitä
-imetin 1 v 4 kk
-tein lähes kaikki soseet itse, hain soseita varten äitini kasvimaalta luomuperunaa ja -porkkanaa
-hoidin lapsen kotona lähes 2-vuotiaaksi, ja äitini jatkoi hoitoa meillä kotona lähes 3-vuotiaaksi
-lapseni oli superhelppo, nukkui pitkiä öitä, ei itkenyt juuri koskaan, ja on isompanakin ollut todella kiltti ilman sen kummempia uhmia
-raskauduin helposti, raskausaika ja synnytys meni hyvin. Nyt olen raskaana ja raskauduin taas ekasta kierrosta.
Äläkä nyt vaan sano, että luulet lapsesi helppouden johtuvan noista hoitotavoistasi? Melkein toivon että toinen lapsesi on koliikkia huutava moniallerginen valvottaja, jolle puhkeaa lisäksi vuosia kestävä uhmaikä. Että tulisit vähän alas sieltä erinomaisuuden valtaistuimeltasi. Koska todellisuudessa noissa luettelemissasi asioissa ei ole mitään ihmeellistä, ne eivät ole mikään meriitti.
asun amerikassa, en ole hyvätuloinen, ja meillä ei ole kodinhoitajaa
en puhu lapsilleni suomea