Kerro jotain itsestäsi, mistä kaikki heti huutaa provoa tällä palstalla!
Eli siis jotain mikä on totta, mutta mitä muut eivät usko. Mä aloitan: tienaan 8500€ kuukaudessa.
Kommentit (102)
siivoojan palkalla.
Asunto on keskiluokkaisella esikaupunkialueella ja auto uutena ostettu ( tosin asunto on aika pieni, mutta uusi ja autokin sieltä halvimmasta päästä ).
Olen käyttänyt erilaisia huumeita epäsäännöllisesti useita vuosia jäämättä mihinkään koukkuun, tosin nykyään viime vuosina olen kyllästynyt suurimpaan osaan ja lopettanut.
En pidä alkoholista, en kestä kännisten ihmisten seuraa. Minua surettaa katsoa heitä.
Koen olevani älykkäämpi kuin suurin osa ihmisistä. En kuitenkaan tuo tätä mitenkään esiin, sillä arvostan ja kunnioitan kaikkia ihmisiä ympärilläni suuresti.
Elän elämääni juuri kuten haluan, olen onnellinen juuri tässä ja nyt, sillä huomisesta ei koskaan voi olla varma.
Koen olevani älykkäämpi kuin suurin osa ihmisistä.
ja minulla on omaisuutta n. 150 000€.
En ole saanut perintöä tms summasta senttiäkään.
Omalla työllä ansaittua.
Kaksi lasta.
vähän valottaa että millä alalla ja millaisissa tehtävissä olet tuon kaiken ansainnut? Ystävällisesti kyselen.
Minä pystyn ruokkimaan kolmihenkisen perheemme terveellisesti 200€ kuukaudessa.
Mutta silti käytät huumeita? Jep, olet tosi älykäs. :D
Kyllä, käytän laittomia huumaavia aineita. Älykkyys ja päihteidenkäyttö eivät sulje toisiaan pois. Lähinnä kommenttisi kertoo omasta rajoittuneesta kuvitelmastasi ihmisistä jotka päihteitä käyttävät.
Kyllä, käytän laittomia huumaavia aineita. Älykkyys ja päihteidenkäyttö eivät sulje toisiaan pois. Lähinnä kommenttisi kertoo omasta rajoittuneesta kuvitelmastasi ihmisistä jotka päihteitä käyttävät.
Sori nyt vaan, mutta et sä normaalia tavista älykkäämpi taida olla. :)
Tai no, onhan näitä hulluja neroja, jotka käyttää yhtä sun toista ainetta. Ehkä sä oletkin sellainen?
Sori nyt vaan, mutta et sä normaalia tavista älykkäämpi taida olla. :)
Tai no, onhan näitä hulluja neroja, jotka käyttää yhtä sun toista ainetta. Ehkä sä oletkin sellainen?
En ole väittänyt olevani älykkäämpi kuin muut, sanoin että koen olevani älykkäämpi. En minä voi muiden fiksuudesta tietää kun en kaikkia ihmisiä tunne. Nero en ole, hullusta en tiedä :)
Varmasti monet fiksut ihmiset pysyvät erossa kaikista päihteistä, toiset taas tykkäävät päihtyä ja muuttaa tajunnantilaansa. Fiksu päihteidenkäyttäjä tuntee päihteensä ja niihin sisältyvät riskit, ja osaa myös käyttää päihteitään vastuullisesti, toisin kuin nämä keskikaljanlipittäjät joita keskusta pursuaa viikonloppuisin. Heille alkoholi tuntuu olevan vain tekosyy käyttäytyä vastuuttomasti, minusta se on uskomattoman typerää. Puhumattakaan siitä mitä alkoholi tekee psyykelle ja terveydelle.
Kukaan, paitsi mieheni ei tiedä, että ÄO:ni on kuitenkin lähes 150...
Olen nykyisin kotirouvana ja koen lasten kanssa olemisen erittäin haastavana.
Tuolla kaduilla on aivan varmasti älykkäitä rapajuoppoja ja narkkeja. Ja niin, päihteitä voi käyttää jäämättä koukkuun, ja se taas ei liity älykkyyteen mitenkään.
Kyllä tämän varmaan uskoo moni, mutta provosoituu kuitenkin, se on nähty:
-käytin lapsellani lähes pelkästään kestovaippoja
-käytin myös jonkin verran kantovälineitä
-imetin 1 v 4 kk
-tein lähes kaikki soseet itse, hain soseita varten äitini kasvimaalta luomuperunaa ja -porkkanaa
-hoidin lapsen kotona lähes 2-vuotiaaksi, ja äitini jatkoi hoitoa meillä kotona lähes 3-vuotiaaksi
-lapseni oli superhelppo, nukkui pitkiä öitä, ei itkenyt juuri koskaan, ja on isompanakin ollut todella kiltti ilman sen kummempia uhmia
-raskauduin helposti, raskausaika ja synnytys meni hyvin. Nyt olen raskaana ja raskauduin taas ekasta kierrosta.
ei kukaan varmaan usko, koska olen ope. Lisaksi olen valmis kantamaan vastuun KAIKESTA mita olen tehnyt (ihan aarimmaisyyksiinkin asti olen valmis menemaan, linnaan jne., jos tarttee). Toivon, etta kaikki muut tekevat samoin, salainen rakastajani mukaan lukien. En ota vastaan rahaa muuten kuin oikeusteitse. Ei mitaan lahjoja.
Pokailen siis muusikkoja, mitä tunnetumpi sen parempi.
Kun mieheni kertoi pettäneensä minua, suhtauduin asiaan vilpittömällä mielenkiinnolla :)
ja hyvin moni mies on kiinnostunut minusta, mutta olen a-seksuaalinen nainen joka on elänyt selibaatissa jo lähes 10 vuotta eikä harrasta koskaan edes ns. sooloseksiä.
on aivan tavallisia asioita mielestäni, en ymmärrä, miksi listaatte niitä mahdollisiksi provoiksi.
palstaili aikoinaan joku, joka yritti provoillaan ehkä jopa asettua minun asemaani, muutellen hiukan totuutta(?). En voi ymmärtää vieläkään...Olin oikeasti surullinen ja shokissa kyseisen ihmisen kuolemasta, mutta silti minua haukuttiin vain huoraksi tai ties miksi, vaikka välillämme ei koskaan ollut muuta kuin puhdas kaverisuhde.