Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä viihtyisin kerrostalossa, sääli että muut ihmiset eivät osaa asua näissä!

Vierailija
25.03.2012 |

Pitääköhän nyt sitten meidänkin vaihtaa paikkakuntaa pohjoisempaan jotta olisi varaa omaan taloon? Kerrostalossa asuisin mielelläni, mutta naapureiden ääliömäinen käytös tekee siitä vaikeaa: biletetään kovaa keskellä yötä, jopa arkiyönä, koira räksyttää jossain aamuyöstä useamman tunnin putkeen, sotketaan viheralueet ja oksennetaan hissiin. Alue on ns.keskiluokkainen, ei mikään huono, ja vuokrakin on oikeastaan melko korkea.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erittäin hyvin. Onneksi naapurit olivat kivoja ja fiksuja, eli bileitä oli erittäin harvoin, ja niistäkin oli infottu etukäteen.

Asunto vaan kävi pieneksi, joten jouduttiin muuttamaan pohjoisemmaksi ja rivariin päädyttiin.

Tääkin on ihan kiva astumismuoto.

Vierailija
2/5 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biletyksestä olemme sanoneet kohteelle, tuloksetta. Isännöitsijä sai tilanteen hieman rauhoittumaan, mutta edelleen bileitä pidetään usein ja kiroillaan parvekkeella...odotan innolla kesää. :(

Kivojakin kerrostaloja on, sen toki tiedän. Pk-seudulla vuokra-asunnot ovat vaan kiven alla, varsinkin jossei tahdo ihan minne tahansa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vieläpä ei-niin-arvostetulla alueella Helsingissä, naapurusto kuhisee mamuja jne. Meidän talossa on tosin lähinnä vanhuksia ja vähän nuorisoa, yhdestä kämpästä kuuluu viikonloppuisin musiikkia mutta muuten on hiljaista. Kerrostalossa on jees, kaikki toimii, roskat viedään katokseen eikä tarvitse itse huolehtia, talkkari korjaa jos tulee jotain vikaa johonkin... Ei rasittavia pihahommia! Aah!

Vierailija
4/5 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun osataan edes suuntaa-antavasti noudattaa yhteisiä järjestyssääntöjä. Ketään tuskin haittaa joku satunnainen musiikki, remppa tms. mutta jos metelistä tulee jatkuva riesa, niin se on jo eri juttu.

Ystävälläni on ongelma yläkerran ikäneidon bileistä. Olimme ystäväni luona juuri yökylässä. Meteli yläkerrassa hiljeni puolen yön aikaan. Vieraita oli useita, kaikilla kengät jalassa.(Ja toki kokonaisuuteen kuuluu iso, äänekäs koirakin.)

Pitkin iltaa/iltayötä ja aamulla heti kuuden jälkeen siirreltiin (kopisevat kengät jalassa) huonekaluja paikasta toiseen. Tv ja suihku ovat käytössä täydellä volyymilla 24/7.

Mä en tajunnutkaan, millainen mekkala sieltä kuuluu... Nyt ymmärrän, miksi ystäväni on tehnyt 2 valitusta isännöitsijälle taloyhtiön hallituksen kautta.

Ja kyseessä on omistusasuntoja sisältävä talo kantakaupungissa Helsingissä hyvällä alueella, se yläkertalainen tosin asuu vuokralla.

Asumme itse samalla alueella, mutta taloyhtiömme on hyvin, hyvin rauhallinen :) En vaihtaisi!

Vierailija
5/5 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettäjien mielestä muut naapurit ovat liian nipoja eivätkä omaa elämää. Ja tästä tullaankin ongelmaan, että kaikilla on erilainen käsitys, mikä on sopiva ja paras tapa elää ja toimia. Ihmiset ovat eri elämäntilanteissa ja siten myös toiveet asumiselle vaihtelevat. Kaikkia ei vain nappaa yhteisten sääntöjen noudattaminen.

Ei enää ikinä kerrostaloon kiitos. Kuinka ihanaa onkaan asua omassa talossa, jossa aina Täydellinen hiljaisuus, ellei itse toisin halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi