En ymmärrä naisia, jotka valittavat työnarkomaanipuolisoista
ja ovat itse kotona lasten kanssa. Mikä sen parempaa kuin saada olla aina lastensa kanssa kouluikään asti vaikka.
Kommentit (29)
Nähty on... Vai miten on selitettävissä se että iltaisin ravintolat ja diskot ovat pullollaan toisia naisia etsiviä ukkomiehiä?
Monia vedätetään ja perheen tai rahan vuoksi te katsotte sitä läpi sormien. Itse en suostuisi moiseen.
Joo, mustasukkaisille järjestely ei sovi :). Luottamus pitää olla kunnossa. Ja kyllä mies voi pettää vaikka työpaikan siivouskomerossa jos niikseen tulee. Toki riski on suurempi jos työnkuvaan kuuluu ravintoloissa notkumista. Mun mies ei ole kiinnostunut edes ravintoloista, käy syömässä ja menee hotellihuoneeseen kattoo leffaa, juttelee ja lukee jopa iltasatuja skypessä lapsille... myöhemmin illalla jutellaan sitten me aikuiset. Saatetaan katsoa vaikka jotain leffaa yhessä skype-kuulokkeet korvilla :D!
Joillain "työnarkomaaneilla" on toinen nainen ja jopa toinen perhe
Nähty on... Vai miten on selitettävissä se että iltaisin ravintolat ja diskot ovat pullollaan toisia naisia etsiviä ukkomiehiä?Monia vedätetään ja perheen tai rahan vuoksi te katsotte sitä läpi sormien. Itse en suostuisi moiseen.
Mies tehnyt komennustöitä ja samalla pettänyt vaimoaan koko avioliiton ajan. Lapset lähteneet kotoa ja vaimo on edelleen "kotirouvana", ei halua mennä töihin vaan on mieluummin tekemättä mitään. Miehellä useita säätöjä, monet työmatkat vietetään ihan muualla kuin komennuksella. Olin yksi naisista :/
en tee sitä rakkaudesta työhön , vaan perheeni elettääkseni. Mulla on paremmat mahdollisuudet tienata, joten ollaan valittu näin päin. Miehelle sopii hyvin olla kotona lasten kanssa.
Siis eihan se ole valttamatta mikaan ongelma, etta toinen puoliso tekee pitkaa toissa ja toinen on kotona. Se on ongelma, jos sille tyossakayvalle tyo on koko elama ja perhe jaa taysin toiseksi. Todellinen tyonarkomania on tragedia perheelle, niin kuin tossa ylla moni on kuvannut.
Niin, se unohtui sanoa, että tiedän kyllä kuinka hankala ja turhauttava tilanne on, kun toinen on työttömänä. Varsinkin, jos se kotona oleva näyttää vain lorvivan koko päivän ja olevan jotenkin neuvoton, lamaantunut ja passiivinen. Työttömyys on kriisi paitsi sille työttömälle, myös muulle perheelle.
Mutta kyllä se siitä; töitä varmasti joskus löytyy ja asiat järjestyy. Koettakaa jaksaa! :)
16
että mies tuo paljon rahaa kotiäidille. Se on ihan oikea sairaus, pakkomielle. Itse joskus työnarkomaanin kanssa seurustelleena tiedän miten vääristynyt sen maailmankuva voi olla eikä millään muulla ole mitään väliä.
sitaateissahan tuo sana otsikossasi olikin. Mutta sinusta eikä sinunlaisistasi siis puhuttu avauksessa.
en tee sitä rakkaudesta työhön , vaan perheeni elettääkseni. Mulla on paremmat mahdollisuudet tienata, joten ollaan valittu näin päin. Miehelle sopii hyvin olla kotona lasten kanssa.
Ok, olet ehkä oikeassa... Tuokaan kuvaus ei kuulosta lainkaan hyvältä. Ainakin laiskurimies on paikalla, jaksaa kuunnella ja kauhean kiva.
Mutta reippaankin ylitöiden tekemisen hyväksyisin, jos siis kuitenkin osaisi irrottautua lomille toisinaan.