En voi kertoa tätä kenellekään, joten tulin kertomaan tänne!
Miehen kanssa tietenkin ollaan puhuttu. :)
Halkean jännityksestä ja siitä, ettei ole kenelle asian voisi kertoa.
Huomenna on lääkäriaika, jossa otetaan kierukka pois ( jännittää ihan hirveästi mennä roplattavaksi!!)
Olen suunnitellut ottavani kierukan pois jo pitemmän aikaa, kun minulle on tullut siitä ikäviä sivuoireita, mutta ei niistä sen enempää..
Miehen kanssa keskusteltuamme huomasimme molempien toivovan uutta vauvaa!! :)
Eli kierukan poiston jälkeen vauvayritys voi alkaa!
Mutta minulla ei ole ketään ystävää, kenelle kertoa, että haluamme/yritämme vauvaa. Pakko oli tulla tänne " hehkuttamaan" :)
Kiitoksia jos jaksoit lukea sepustukseni.
Kommentit (6)
Meilläkin ensimmäinen vaan tuli..
Mulla on kyllä ollut vauvakuumetta jo pitempään, mutta oli ihana kuulla, että mieskin haluaisi vauvan. On vähän ollut empivällä mielellä.
Joskus aiemmin kun juttelimme uudesta vauvasta, tai kun minä sanoin haluavani vauvan, mies tuumasi, että oliko sinun pakko hänelle kertoa.
Silleen leikkimielisesti tietenkin..hänestä olisi ollut parempi, että olisin tullut raskaaksi ilman mitään erikoisempia suunnitelmia, kuten viimeksi. Alkaa kuulema jännittä liikaa jos suunnittelee..Ja saattaa mennä pupu pöksyyn ;)
Mutta myöhemmin hän alkoi itse puhua, että vauva olisi kyllä ihana!
ap
vauvan yritys alkaa vuodenvaihteessa! :)
Kenellekään en ole kertonut, paitsi tietty mies on samassa veneessä. Hehkutella toki haluaisin, naisporukassa, mies kun ei ole yhtään hehkuttelutyyppiä...
En ole kertonut kenellekään edes siitä, että otatan kierukan pois.
ap
ehkä ensi vuoden puolella aloitetaan yritys... toisaalta taas huvittaisi tehdä töitäkin ja lapsi on taas siitä pois :?
kummemmin miehen kanssa puhuttu että yritetään tms. Toivottavasti tärppää pian!