Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onpa pakkaaminen rasittavaa!

Vierailija
03.03.2012 |

Meillä kolme lasta (7kk, 2,5v ja 6v) ja nyt olen koko päivän käyttänyt siihen, että pakkaan omat ja lasten tavarat. Samalla olen tietenkin hoitanut lapsia. Mies aikoo pakata omat tavaransa "sitten illalla" ja naureskelee minun "matkakuumeelle", kun olen jo pakannut. Lisäksi on sitä mieltä, että hössötän ihan turhaan, koska aina ennenkin on mennyt matkat hyvin ja kaikki tarpeellinen mukana.

Tietenkin on ollut, koska olen aina huolehtinut pakkaamiset. Lähtö on aikaisin aamulla, jo klo 6 pitää kotoa lähteä, joten en halua jättää illalle pakkaamista. Joudun siis sen yksin hoitamaan. Ei oikein ala hyvissä tunnelmissa tämä matka.. puuh

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi inhottavaa tuollainen.

Liian paljon näkee matkoilla jo valmiiksi kettuuntuneita äitejä:/

Vierailija
2/2 |
03.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten siihen saa kulumaan yli vartin? (jos suunnittelua ei lasketa)

Itse teen aina niin, että kirjoitan listalle mitä tarvitaan mukaan. (Tämän teen ihan rauhassa vaikka viikon ennen lähtöä, ehtii lisäilemään listalle, jos jotain unohtui)

Sitten itse pakkaaminen tapahtuu niin, että haen laukut ja listan mukaan haen tavarat. Listan otan mukaan, niin takastullessa tietää mitä pitää löytää. Ei siihen pakkaamiseen näin mene yli varttia millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi