Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaat lapsettomat - tämän palstan nimi on vauva ja tarkoitettu lapsellisille

Vierailija
01.03.2012 |

Mä olen niin kyllästynyt siihen, että jos vitsailee kurittomista ja rasittavista kakaroistaan, joku tulee itkemään palstalle.

Olen itsekin kärsinyt 4 vuotta lapsettomuudesta, joten myötätuntoni saatte kyllä, mutta jos itse kaivaa verta nenästä ja pilaa muiden päivän -

IHAN OMA VIKA!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän palstan nimi on Aihe Vapaa

Vierailija
2/7 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes ole tahattomasti lapsettomia, haluavat vain täällä jostain syystä esittää sitä. Aivan samoin kuin täällä on yliedustettuina muutkin ryhmät: tätä palstaa lukiessa luulisi että joka toiselle on syntymässä kolmoset. ;)

Annetaan ihmisten esittää netissä mitä esittävät, ilmeisesti heillä on siihen jokin tarve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnepuolenköyhyydessä, kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan vai oletko ihan yleisesti välinpitämätön? Voit vapaasti kertoa, tämän palstan nimi on ai-he va-paa, tavutin ihan varmuudeksi, jos lukutaitosikin on vielä lapsentasolla.

Vierailija
4/7 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/7 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voisitko samalla siivota pois myös asiattomat kommentoijat, sisälukutaidottomat, besserwisserit ja muut rasittavat tyypit;)

Vierailija
6/7 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes ole tahattomasti lapsettomia, haluavat vain täällä jostain syystä esittää sitä. Aivan samoin kuin täällä on yliedustettuina muutkin ryhmät: tätä palstaa lukiessa luulisi että joka toiselle on syntymässä kolmoset. ;)

Annetaan ihmisten esittää netissä mitä esittävät, ilmeisesti heillä on siihen jokin tarve.

erityisen paljon eriyisen isovahekeisiä miehiä ja kuvankauniita kotiäitejä. ;)

Vierailija
7/7 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sitä osata provosoida ja provosoitua, eihän pelkkä myöntöily synnytä keskustelua. Provokaatio on oivallinen tapa testata omia mielipiteitään muihin, tosin siinä on riskinsä, voi joutua puolustelemaan omia heikkouksiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä