Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostus tuttavaan lopahti kun tämä lihoi

Vierailija
01.03.2012 |

Mulla on entinen työkaveri, joka on aina ollut todella hoikka ja timmi ja tyylikkäästi pukeutunut. Meillä töissä tarvitaan uusia osaajia ja ajattelin tämän tutun olevan juuri sopiva tähän hommaan. Ei oltu nähty puoleen vuoteen ja sitten sattumalta tapasin hänet ja mentiin kahville.

Hän oli viime tapaamisesta lihonut ainakin 10kg, ei tiedä miksi. Aina ollut tosi timmi. Jäi ottamatta puheeksi se meille töihin hakeminen.

Eniten tässä hämmästyin omasta reaktiostani, minä siis arvostin tätä ihmistä ulkonäön perusteella, ja nyt en halua esitelläpomolleni mitään plösöä, vaikka olis miten osaava. Ääneen en tätä kehtaisi kertoa, onko muut huomanneet itsessään samaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua vaikka mistä. 10kg ei edes ole mikään järkyttävä lihominen normaalipainoiselle/hoikalle.

Vierailija
2/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole raskaana (on 51v), ei ole koskaan tupakoinut, ihan sama vaikka lihoisi 50kg, mutta siis se että mitä minä ajattelin asiasta oli se mikä jäi mua mietityttämään itsessäni. Mun korvien välissä henkilön ammattitaito karisi kilojen kohoamisen myötä, miksi kummassa minä järkevä ihminen ajattelen näin????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole raskaana (on 51v), ei ole koskaan tupakoinut, ihan sama vaikka lihoisi 50kg, mutta siis se että mitä minä ajattelin asiasta oli se mikä jäi mua mietityttämään itsessäni. Mun korvien välissä henkilön ammattitaito karisi kilojen kohoamisen myötä, miksi kummassa minä järkevä ihminen ajattelen näin????

Sulle siis olisi aivan sama mistä lihominen johtuu? Ihminen on menettänyt silmissäsi arvonsa, vaikka lihominen johtuisi sairastumisesta, eikä itsekurin puutteesta ja hekumallisesta elämäntavasta?

Vierailija
4/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle siis olisi aivan sama mistä lihominen johtuu? Ihminen on menettänyt silmissäsi arvonsa, vaikka lihominen johtuisi sairastumisesta, eikä itsekurin puutteesta ja hekumallisesta elämäntavasta?

ap.

Vierailija
5/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi elämä. ei kai nyt viiskymppisen naisen tarvitse mikään missi enää olla.. hohhoijaa. olet kyllä todella omituinen. luulatavasti kukaan muu ei pidä tätä naista minään "plösönä" vaan ihan normaalina naisena. tosi uskomatonta että tuon ikäisillä vielä on noin kovat ulkonäköpaineet vaikka suurin osa on jo mummoutumassa hyvää vauhtia. luultavasti olet itsekin sellainen perus tantta, etkä mikään ruusun nuppu.

Vierailija
6/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle en oo vielä onnistunut sitä mistään löytämään. Sen saanee vaan kun keräilee muumimukeja...

Vierailija
7/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä johtuu sairaudesta?

lihoin sairastuttuani nivelrikkoon.

En pystynyt enää osallistumaan jumppiin, enkä käymään lenkillä. Aikaisemmin olin käynyt 3-5 jumpassa viikossa ja kulkenut niihin joko pyörällä tai juosten.

Aika pitkään meni ennen kuin löysin semmoisia lajeja joita pystyn harrastamaan, mutta niihin en ole onnistunut löytämään samanlaista intoa kuin jumppiin.

Taistelu painon kanssa siis jatkuu edelleen :(

Vierailija
8/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylipaino ei ole kovin kaunistavaa useimmilla. Yllätän usein itseni ajattelemasta, että on tuokin ruma. Viime aikoina olen ajatellut noin peilikuvastanikin. Jotenkin visuaalisuus ja kauneus ovat liian tärkeitä, inhoan kaikkea rumuutta ja kärsin siitä. Onneksi näitä ajatuksia ei ole pakko sanoa ääneen, oman kärsimykseni lisäksi saisin vielä muiden tuomion pinnallisuudesta.

Vierailija
9/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin 10kg lisää ei näy vielä missään!!

Silloin on vielä normaalipainoinen!

t. 20kg lihonut ja nyt painoindeksi on 23

Vierailija
10/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säkään ollut sen ystäävyyden arvoinen? (jos kuule grammankaan laihdut et oo kelpo mulle?!!!)

Vierailija
11/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

NAAMAANKI vaikuttui johan puheripuloit!!!!?

Vierailija
12/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen työ olisi ollut kyseessä?

Vierailija
13/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi tarkoittaa sellaista peiliä joka useamman av-.mamman kotona on. Itselle en oo vielä onnistunut sitä mistään löytämään. Sen saanee vaan kun keräilee muumimukeja...

Olen aina ihmetellyt mikä hitto tuo sana on. T: viesti 14

Vierailija
14/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suureen järkytykseesi. Menikö ihan yöunetkin?

Vierailija
15/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suureen järkytykseesi. Menikö ihan yöunetkin?

opin itsestäni että olenkin pinnallinen, vaikka luulin osaavani ajatella järkevästi.

Vierailija
16/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjasiko tuttusi ollenkaan tavatessanne, mistä lihominen voisi johtua?

Vierailija
17/17 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on yksi tapa lihoa siitä huolimatta että itsekuria on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän