Pilleriraskaus- onko tullut jonkin laiset menkat, vaikka olette olleet raskaana?
Mä otin viime laatasta pillerin 8 h myöhässä ja sit seuraavankin 8 h myöhässä normiajasta. Sen jälkeen tuli pieni välivuoto.
Nyt oli kuukautiset jotka kesti vain 3 päivää ja olivat niukat. Normaalisti 5 päivää.
Tyypillinen 'Olenko raskaana' kysymys siis. Testin teen la-aamuna. Mutta kuten tiedätte, nämä pari päivää ennen sitä voivat olla piinaa.
Kommentit (5)
parin päivän niukka vuoto kun olen ollut raskaana silloin kun seuraavat kuukautiset olis pitäny tulla. Nyt jo kolmas raskaus menossa.
tosi niukkaa vuotoa niihin aikoihin kun ois pitäny menkat alkaa. Parilla siteellä selvisin, mutta ajattelin että olivat stressin takia vain normaalia niukemmat menkat. No, syy selvis sitten vasta 1,5 kk myöhemmin :) Täällä myös Yasminet tuolloin käytössä.
Mä en ole edes tarvinnut sidettä näidän "kuukautisten" aikana... Muita oireita tässä nyt ei vielä ole, mutta eipä näin aikasin ollut noista kahdesta ekastakaan.
Melianet käytössä. Ja painoni on pikkasen normipainon yläpuolella. Joku sanoi että painokin vaikuttaa pillereiden ehkäisytehoon. Lääkärini ei kyllä tästä mitään reseptiä kirjoittaessaan maininnut.
kun on ahdistava ajatus tuo pilleriraskaus. Ootteko jotenki ns. möhliny niitä vai ihan vaan pettäneet huolellisestiki käytettyinä?
No, toisaalta aika ihmeen huono munkki sais käyä jos meijän seksimäärällä ja pillereillä pukkais vauvaa,heh.
3 laattaa putkeen, kuten aina. Nyt alkoi vain omituinen ruskea vuoto kolmannen laatan puolivälissä jo ja kamalat vatsakivut. Terveyskeskuksesta käkivät tehdä raskaustestin ennnen muita tutkimuksia, ja kuinka ollakaan olin raskaana!!! Seuraavaksi ultrattiin että onko kohdun sisällä vai ulkona ja sisällähän se oli. Menossa jo rv 7.
Nyt tuo yllätysnelonen on jo ihana puolivuotias pallero... :-)