Se on tässä sit :(
Mies sanoi sen ääneen mitä aavistin.
Hän ei kuulema enää halua minua,koska olen lihava.
4 lasta olen tehnyt hänelle ja tässä on palkka.
Onhan minulla jäänyt kiloja...Pituus noin 170cm ja paino yli 90kg.
Mahani on iso löllykkä ja se kuulema on miehestä niin vastenmielinen.
Katseleehan hän netissä näitä fitness naisia ja muutenkin laihoja töllää missä vaan.
No nyt hän voi sellaisen emännän hommata.
Minulla alkaa yksinhuoltajuus,en tiedä miten rankkaa tulee olemaan:(
Kommentit (88)
Olen tosi yllättynyt ettei täällä kuorossa haukuta miestä pinnalliseksi paskaksi. Mikä ihme siinä on ettei saa rehellisesti sanoa että kumppanin plösähtänyt ulkomuoto ei vaan kiinnosta? Onhan se ihan selviö että mies ei esim. saa erektiota jos nainen on vastenmielisen näköinen, ei kai naisiakin kiihota hikoileva, lyllyvä plösö? Sen Tiina Jylhän mies oli ihan oikeassa kun sanoi että lihominen on petos.
Kun me mentiin miehen kans naimisiin, sovittiin ihan kirjallisesti, että toinen ei saa ratkaisevasti lihoa sillä lihavuus on meistä molemmista oksettavaa. Sovimme myös, että jos toinen sairastuu vakavasti tai niin että se johtaa kuolemaan, niin toinen voi ottaa heti avioeron. On väärin vaatia puolisoa ja jopa lapsia kitumaan rinnallaan, todellista rakkautta on suoda puolisolle uusi elämä uuden kumppanin kanssa.
Sinä kuule et oo rakkautta koskaan nähnytkään, saati sitten tuntenut jos voit noin sanoa. Rakastan miestäni eikä läskit eikä sairaus saisi eikä ole saanut minua haluamaan jättämään häntä. 20v yhdessä ja ollaan kuolemaan asti niinkuin sovittiin.
jäät vihannekseks, veikkaan että sun ukkoa ei lupauksista huolimatta kiinnosta vaihdella sun vaippoja seuraavat kymmenen vuotta. Kun naiminen lakkaa, lakkaa ukkoa kiinnostamasta, niin se vaan menee. Pieniä lapsia ei myöskään jaksa kiinnostaa sängyssä makaava vihannesäiti, se on ihan normaalia. Kyllä he kaipaavat samaa lämmintä syliä jota mieskin.
Oikeesti on ikävää olla läski. Ei kannata käyttää lapsia tekosyynä. Olet ehkä ylittänyt voimavarasi kun olet hankkinut 4 lasta. Itse en olisi pystynyt samaan. Raakel Lignell juuri Hesarissa kertoi ettei välittänyt ruhostaan kun tehtaili lapsia. Heräsi vasta nyt pitämään huolta itsestään, kun alkoi rapistua iän myötä.
Oletko siis ajatellut, että hoitaisit itsesi kuosiin ? Jos sinulla on paljon laiskaa läskiä niin on vain ajan kysymys, koska sinulle puhkeaa 2-tyypin diabetes. Oikeasti aika paljon meillä on Suomessa löllöjä naisia (ja miehiä) liikenteessä. Ja näillä henkilöillä ei ole mitään käsitystä liikunnan harrastamisesta.
Älä suinkaan vaan ala kuntoilemaan, eihän sitä voi kun mieskin jätti.
niitä itsekkäitä paskiaisia, jotka täällä lesoilee "lihoneensa" raskausaikana vain vauvan painon verran. Se on kuulkaa sairasta! Siis molemmat minimaalinen painonnousu ja sillä leveily.
Ap:lle voimia!
Kunnon parisuhteet kestää kriisejä, sairastumisia, lihomisia ja muitakin elämän aiheuttamia kolhuja. On naurettavaa väittää rakkauden loppuvan kiloihin. Kyllä se työ parisuhteen eteen on loppunut jo aikaisemmin.
Olet tehnyt todella rumasti perhettäsi kohtaan. Ei kukaan lapsi halua plösöä äitiä eikä kukaan mies läskiä vaimoa. Koko perheesi häpeää sinua, tajuatko edes? Et ole edes ihminen, olet pyörivä lihapulla. Alapa laihduttaa ja hoida itsesi ihmisen näköiseksi.
Ensinnäkin:
a) onko hän itse timmissä kunnossa, pitää huolta itsestään, kuntoilee, urheilee ja omistaa sixpacin yms.?
b) ansaitset paljon paremman miehen.
Kertokaa mulle, mitä ne on. Raskauskilothan lähtee samalla kun vauva syntyy. Mulla on kolme lasta ja painan edelleen saman kuin ennen lapsia, 64 kg ja pituutta 170 cm. Joka synnytyksen jälkeen paino on lähtenyt sen verran kun vauva on painanut. En tajua, MITÄ TE OIKEIN VEDÄTTE NAPAANNE SILLÄ VARJOLLA ETTÄ "PITÄÄ SYÖDÄ KAHDEN EDESTÄ"?
RASKAUDEN JÄLKEEN. Siinä kotona ollessani oli niin mukava ottaa vähän pullaa ja leipää ja kyläillä kavereiden luona mussuttamassa lisää...